AndroidHealthClinic

Kuur net achter de rug wat nu???

ingar

Cool Novice
Waardering
0
ben net klaar met mijn cure test tren en winny nu pregnyl en ik heb een paar vragen voor jullie:1. is 20mg nolva en 50mg genoeg voor nakuur? 2. kan ik die 2 gebruiken tot mijn volgende kuur? 3.ik wil mijn vet% verlagen en heb clen en t3 bij de hand kan ik die met mijn nakuur gebruiken en hoe?

alvast bedankt

lol..ingar, je hebt blijkbaar nog steeds geen flauw idee waar je nou mee bezig bent he? dit zijn vragen die je jezelf voorafgaand stelt, niet als je net klaar bent.

het is niet de eerste keer dat je met dit soort vragen komt, ik adviseer je dus om je basis kennis van deze medicijnen en hun werking uit te breiden..voor je eigen gezondheid..er is zoveel te vinden alleen al op dit forum.

maar goed..

ontopic: 20 mg nolva zal volstaan, slikken totdat je libido en odol weer naar behoren zijn. dan krijg je een nette indicatie of je testwaardes weer binnen acceptabele norm is. je kunt dit eventueel met clomid aanvullen, maar dit is niet noodzakelijk.

zorg eerst dat je test levels weer op orde zijn voordat je gaat dieeten. zolang dat niet het geval is verkeerd je lichaam in catabole status, de enige remedie voor spierbehoud is dan goed te eten.

wanneer je het gevoel hebt dat je weer enigszins hersteld bent kun je je dieet aanpassen, clen zou ik pas in een latere fase gebruiken, als topping on the ice cream! het is zonde te starten met clen als je te hoog in je vet % zit.
alles valt of staat met je dieet.

ingar zei:
ben net klaar met mijn cure test tren en winny nu pregnyl en ik heb een paar vragen voor jullie:1. is 20mg nolva en 50mg genoeg voor nakuur? 2. kan ik die 2 gebruiken tot mijn volgende kuur? 3.ik wil mijn vet% verlagen en heb clen en t3 bij de hand kan ik die met mijn nakuur gebruiken en hoe?

alvast bedankt
40 mg in de 1e week, daarna 20 mg voor een week of 3.

Vet verlagen in de nakuur is erg dom.
Je zal gains inleveren op die manier.
Clen hooguit als anti-katabool middel.

• Topic Starter Topic Starter
sorry er moest 50 mg proviron bijstaan bij de eerste vraag en ik dacht clen voor spier behoudt en na een maand t3 toevoegen als mijn test op zijn niveau weer zit en kan ik di nolva en provi gewoon door gebruiken tot volgende kuur?
en ja g21 ben nog niet zo bekent met de dosering daarom vraag ik jullie en bedankt man.

ingar zei:
sorry er moest 50 mg proviron bijstaan bij de eerste vraag en ik dacht clen voor spier behoudt en na een maand t3 toevoegen als mijn test op zijn niveau weer zit en kan ik di nolva en provi gewoon door gebruiken tot volgende kuur?
en ja g21 ben nog niet zo bekent met de dosering daarom vraag ik jullie en bedankt man.

Dan stel ik jouw ook ff een paar vragen:

Waarom wil je provion in de nakuur gebruiken wat is jouw gedachten daar achter?

En T3?? Weet je wel dat dat helemaal geen zin/gevaarlijk heeft/is zonder AAS erbij te zetten?

En hoelang moet je OFF zijn na een kuur?

IMO een mooi voorbeeld van iemand die weer lekker zijn gezondheid op het spel aan het zetten is.

SCREWBEAST zei:
Dan stel ik jouw ook ff een paar vragen:

Waarom wil je provion in de nakuur gebruiken wat is jouw gedachten daar achter?

En T3?? Weet je wel dat dat helemaal geen zin/gevaarlijk heeft/is zonder AAS erbij te zetten?

En hoelang moet je OFF zijn na een kuur?

IMO een mooi voorbeeld van iemand die weer lekker zijn gezondheid op het spel aan het zetten is.

Sorry maar waarom zou hij geen proviron gebruiken in de nakuur? Is een goeie test booster en 50 mg onderdrukt ook niet. Ik heb tig gebruikers proviron als nakuur zien gebruiken en die claimde dat ze er sneller door zouden herstellen . Geef mij 1 reden waarom geen proviron te gebruiken in nakuur.

firedsoul zei:
Sorry maar waarom zou hij geen proviron gebruiken in de nakuur? Is een goeie test booster en 50 mg onderdrukt ook niet. Ik heb tig gebruikers proviron als nakuur zien gebruiken en die claimde dat ze er sneller door zouden herstellen . Geef mij 1 reden waarom geen proviron te gebruiken in nakuur.

Denk dat dat meer in je kop zit IMO....Zover alsik weet heeft provion geen herstellende werking dat het je libido verhoogt oke...vrij test komt er vrij idd....

Kort samengevat vind ik t zonde van het geld om ermee na te kuren.

ik zou mijn nakuur op 20mg nolva en 50mg clomid houden waarvan je de eerste wk de clomid op 100mg kunt zetten. Hier ergens staat een post van Elmo waarin hij laat zien dat nolva boven de 20mg geen toegevoegde waarde heeft.

En volgens Big Cat is de combi nolva/clomid synergetisch.
Mijn keuze is dan ook gebaseerd op deze argumenten. Vandaar dat ik in mijn nakuur altijd de combi van beide neem.

Suat zei:
ik zou mijn nakuur op 20mg nolva en 50mg clomid houden waarvan je de eerste wk de clomid op 100mg kunt zetten. Hier ergens staat een post van Elmo waarin hij laat zien dat nolva boven de 20mg geen toegevoegde waarde heeft.

Klopt volgens mij ook.

Effect of lower versus higher doses of tamoxifen on pituitary-gonadal function and sperm indices in oligozoospermic men.

Dony JM, Smals AG, Rolland R, Fauser BC, Thomas CM.

Administration of the antiestrogen tamoxifen for one month to 12 patients with idiopathic oligozoospermia significantly increased the mean basal testosterone (T) level and the responses of luteinizing hormone (LH) and follicle stimulating hormone (FSH) to constant luteinizing hormone releasing hormone (LHRH) infusion but did not significantly influence the mean oestradiol (E2) levels or the E2 over testosterone ratio. Mean sperm concentration and total sperm output increased by about 70% after a mean treatment period of 5.5 +/- 0.4 months. No statistically significant difference was found between the two subgroups of patients treated with either the lower (5 or 10 mg once daily) or higher dose of tamoxifen (10 mg twice daily) with respect to basal or LHRH stimulated gonadotropin and testosterone response or the E2/T ratio and the effect on sperm density and total sperm output. In both subgroups the sperm motility and morphology remained unchanged. In conclusion higher doses of tamoxifen in this study prove not to be superior to lower doses in improving mean sperm density and total sperm output. The relative small percentage of patients achieving normalisation of only these sperm parameters pleads for further search for more effective selection of patients and other more effective treatment modalities in patients with idiopathic oligozoospermia.

http://www.ncbi.nlm.nih.gov/entrez/...t_uids=3931502&query_hl=5&itool=pubmed_DocSum

SCREWBEAST zei:
Denk dat dat meer in je kop zit IMO....Zover alsik weet heeft provion geen herstellende werking dat het je libido verhoogt oke...vrij test komt er vrij idd....

Kort samengevat vind ik t zonde van het geld om ermee na te kuren.

nee laten we het maar niet gebruiken :rolleyes:

Proviron laat je testis krimpen. Dus beter herstellen??????

Bron: Farmacotherapeutisch Kompas 2006

,

Bijwerkingen
Priapisme en andere symptomen van coïtusuele overstimulatie. Verkleining testes. Remming spermatogenese en water- en zoutretentie met oedeem bij hoge doses of langdurige toediening. Feminisatie (gynaecomastie). Bij prepuberale jongens: voortijdige geslachtelijke rijping, frequenter optredende erecties en voortijdige sluiting van de epifysairschijven. Bij langdurig gebruik van hoge doses androgenen (m.n. de 17-α-alkylgesubstitueerde verbindingen (fluoxymesteron)), zijn een enkele maal levertumoren beschreven.

Glenn GX zei:
Proviron laat je testis krimpen. Dus beter herstellen??????

Bron: Farmacotherapeutisch Kompas 2006

,

Bijwerkingen
Priapisme en andere symptomen van coïtusuele overstimulatie. Verkleining testes. Remming spermatogenese en water- en zoutretentie met oedeem bij hoge doses of langdurige toediening. Feminisatie (gynaecomastie). Bij prepuberale jongens: voortijdige geslachtelijke rijping, frequenter optredende erecties en voortijdige sluiting van de epifysairschijven. Bij langdurig gebruik van hoge doses androgenen (m.n. de 17-α-alkylgesubstitueerde verbindingen (fluoxymesteron)), zijn een enkele maal levertumoren beschreven.

Proviron laat niet je testes krimpen op 50 mg bro.

Jawel 'bro', de therapeutische dosis is 50-75 mg ed

Zou wel fijn zijn als je met een onderbouwing komt, firedsoul. Want iets roepen kan iedereen.

Suat zei:
Zou wel fijn zijn als je met een onderbouwing komt, firedsoul. Want iets roepen kan iedereen.

Now, as if all of this weren’t enough, lets talk about how Proviron affects your HPTA (Hypothalamic-Pituitary-Testicular-Axis)…the thing that regulates the male hormonal system. When a reasonable dose of this stuff is given (100-150mgs/day), it had no depressing effect on low or normal serum FSH and LH levels (6). Follicle Stimulating Hormone (FSH) and Leutenizing Hormone (LH) are two hormones which send a signal to your testes to produce testosterone. Good news for people considering it for PCT is that it can even raise your LH (10)! Thus, by not suppressing those hormones and maybe even raising some, your normal testosterone levels will remain intact. This points to a novel use for this compound during Post-Cycyle-Therapy for a non-suppressive “bridge” between cycles. In fact, in yet another study, administration of Proviron (basically the same dose as in the last study) produced no changes in steroids, thyroid hormones, gonadotropins nor PRL (Prolactin Levels…you want those to remain low).(8).

http://forums.steroid.com/showthread.php?t=199857

Zegt genoeg !

Ik heb die onderzoeken gelezen en ik kan er niet uithalen dat het je axis onderdrukt.

Toch geeft Schering aan dat je testis krimpen.

Ik denk wel dat het je axis onderdrukt, op een vergelijkbare manier zoals Pregnyl dat doet.

Uit de steroidprofile van BC:

Unlike what some suggest or believe, its not advised that Proviron be used when not used in conjunction with another steroid, as it too is quite suppressive of natural testosterone, leading to all sorts of future complications upon discontinuation. Ranging from loss of libido or erectile dysfunction all the way up to infertility. One would not be aware of such dangers because Proviron fulfills most of the functions of normal levels of testosterone.

Glenn GX zei:
Ik heb die onderzoeken gelezen en ik kan er niet uithalen dat het je axis onderdrukt.

Toch geeft Schering aan dat je testis krimpen.

Ik denk wel dat het je axis onderdrukt, op een vergelijkbare manier zoals Pregnyl dat doet.

Ik denk van niet... En ik heb je ook een studie laten zien , dat jouw studies mijne tegengaan is dan jammer.
En nog iets ik ben de gene hier die het heeft gebruikt jij hebt het niet eens gebruikt hoe durf jij te zeggen dat het werkt zoals Pregnyl en dat het zo nodig onderdrukt waar slaat dit op? Gebruik het zelf eerst op ze minst voordat je dingen gaat roepen. P.S reden dat ik proviron nam was juist omdat ik libido problemen had. Nadat ik proviron had genomen voor een maand geen last meer van gehad. Als het onderdrukkend was zogenaamd was me libido probleem eerder erger geworden in plaats van helemaal weg...

Laatst bewerkt:
over het gebruik van proviron valt te discussieren..er zijn studies die aantonen dat het onderdrukt, maar ook studies die het tegendeel bewijzen.

persoonlijk denk ik dat 25mg tot 50mg ed een toegevoegde waarde kan leveren tov je libido, meer opwinding en daarom meer coïtus zorgt voor een stijging in test plasma's wat dus ten goede kan komen van je herstel.

Terug
Naar boven