Glenn GX
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 0
firedsoul zei:Ik denk van niet... En ik heb je ook een studie laten zien , dat jouw studies mijne tegengaan is dan jammer.
En nog iets ik ben de gene hier die het heeft gebruikt jij hebt het niet eens gebruikt hoe durf jij te zeggen dat het werkt zoals Pregnyl en dat het zo nodig onderdrukt waar slaat dit op? Gebruik het zelf eerst op ze minst voordat je dingen gaat roepen. P.S reden dat ik proviron nam was juist omdat ik libido problemen had. Nadat ik proviron had genomen voor een maand geen last meer van gehad. Als het onderdrukkend was zogenaamd was me libido probleem eerder erger geworden in plaats van helemaal weg...
Wie zegt dat ik het niet hebt gebruikt?
Hoe de **** kom je daar nou weer bij. Ik heb het WEL gebruikt. OEI.... excuses lijkt me wel op z'n plaats voor je foute bewering.Pfff, iemand raakt hier gefrustreerd, zoals dat gewoonlijk gaat als iemand kritiek geeft op oude gewoontes of kennis. Ook gefrustreerd omdat je bang bent dat je niet wilt weten dat je misschien fout hebt gehandeld? Als jij je er beter bent gaan voelen, dat is goed voor jou. Maar niet simpel op eigen ervaring gaan zeggen dat het een PCT product is. Want dat is het niet. Het is GEEN SERM. Nolva stimuleert je LH veel beter.
Weetje wel hoe pregnyl werkt?
Het kan ook zijn dat de test helemaal niet direct wordt gestimuleerd, maar dat het via verhoging van vrije testosteron wel zo gaat.