AndroidHealthClinic

Kuur numero 5: Test + Tren

Ja, de eerste week nakuur blijf je hcg gebruiken. Daarna stop je.

Waarom zou je minder vruchtbaar worden van HCG?

Minder vruchtbaar op langer termijn, stel dat je 3 cycles per jaar doet en je laat hcg gedurende de 3 cycles mee laat lopen dus m.a.w 30 weken per jaar, neemt de kans op onvruchtbaarheid ongeacht je testosteronwaarde toe. Dit is wat me is bijgebleven uit research, wanneer ik op mijn computer zit kan ik dit wel terugzoeken zodat je het evt ook kan doornemen

Dacht dat sperma tijdens HCG gebruik minder van kwaliteit was. Vervormingen van spermacellen enzo.

Achteraf zou kwaliteit weer toenemen dacht ik.

Op langer termijn neemt de kwaliteit niet meer toe, bij de een zal dit sneller zijn dan bij de ander. Ik neem alvast het risico niet meer en blast het tussen pct en laatste inject.

Minder vruchtbaar op langer termijn, stel dat je 3 cycles per jaar doet en je laat hcg gedurende de 3 cycles mee laat lopen dus m.a.w 30 weken per jaar, neemt de kans op onvruchtbaarheid ongeacht je testosteronwaarde toe. Dit is wat me is bijgebleven uit research, wanneer ik op mijn computer zit kan ik dit wel terugzoeken zodat je het evt ook kan doornemen
@Galen Zou jij hier meer over kunnen vertellen?

Misschien toch maar aan de hcg dan.

• Topic Starter Topic Starter
Het wordt nog steeds:
Wk 1 t/m 12 Test 450 mg
Wk 1 t/m 10 Tren 540 mg

Wk 14 t/m 17 nolva 20mg ED.

Hcg erbij, heb totaal 10.000 ug.
Deze laat ik vanaf week 1 of week 2 meelopen t/m wk 14. Dosering is dan iets 2x 375-400 ug per week.

Terug
Naar boven