AndroidHealthClinic

kuur overbruggen

BIG-G

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
hey
Ik ken een heel deel personen die kuren het hele jaar door,6 weken op 6 weken af, in de tijd dat ze niks nemen,nemen ze dagelijks 75 mg proviron gedurende de 6 weken.
Kan dit volgens jullie,of een beetje overdreven

Idioterie 1000%.

Zo gaat je systeem, met je testikels voorop, hard naar de kloten.

Maar dat merk je pas op het moment dat je door omstandigheden moet stoppen;
je bent zelf, zonder die spullen, nergens meer toe in staat.
Je systeem ligt maanden zoniet jaren plat.

Lijkt me sowieso niet echt fijn zoveel kuren. Dat is niet meer met verstand gebruiken lijkt mij. Daar moet je je wel bijwerkingen van krijgen waar je later heel veel spijt van gaat krijgen. (gewoon mijn gedachte hierover)

DBC01 zei:
Idioterie 1000%.

Zo gaat je systeem, met je testikels voorop, hard naar de kloten.

Maar dat merk je pas op het moment dat je door omstandigheden moet stoppen;
je bent zelf, zonder die spullen, nergens meer toe in staat.
Je systeem ligt maanden zoniet jaren plat.

^

Yep, bridgen tussen de kuren mag je aan de profs overlaten. Niet aan recreatieve gebruikers.

• Topic Starter Topic Starter
MrJ zei:
^

Yep, bridgen tussen de kuren mag je aan de profs overlaten. Niet aan recreatieve gebruikers.

maar het zijn dan ook wel mannen die al jaren in het wedstrijdcircuit zitten en al verscheidenen titels achter hun naam hebben, ik ben van plan nu een kuur te doen,dan 6 weken proviron en dan nog een kuur juist voor de wedstrijd in april,dan ga ik enkele maanden rust nemen en natuurlijk zorgen voor een goede nakuur,zou dit dan wel kunnen

Ik zou t ook niet doen.....je lichaam vindt t vast wel prettig een tijd zonder hulpmiddelen te zitten.

hry probleem is dat je daarna impotent bent voor het leven. je testikels zijn dan uitgeschakeld voor altijd. je moet daarna heel je leven testosteron krijgen om nog een beetje als man te kunnen functionneren. hetgeen dikwijls gebeurd is met profs van vroeger. nu zullen de profs wel slimmer zijn, denk ik. en ja, je hebt nu ook de groeihormonen erbij. dat kenden ze vroeger niet.

skydirk zei:
hry probleem is dat je daarna impotent bent voor het leven. je testikels zijn dan uitgeschakeld voor altijd. je moet daarna heel je leven testosteron krijgen om nog een beetje als man te kunnen functionneren. hetgeen dikwijls gebeurd is met profs van vroeger. nu zullen de profs wel slimmer zijn, denk ik. en ja, je hebt nu ook de groeihormonen erbij. dat kenden ze vroeger niet.
Dat is een beetje gelul.
Ken een paar jongens die gewoon jaren achter elkaar gekuurt heben en die nog gewoon 2 gezonde kinderen hebben gekregen.
Alleen wat je hebt als je lang achter elkaar kuurt is dat het steeds langer duurt dat je eigen productie weer op oude nivea is.

Proviron is op DHT basis ( ik geloof methyldihydrotestosteron) en valt ook onder de anabole steroiden, dus feitelijk overbrug je niks maar kuur je gewoon verder. Enigste verschil is dat je dr niet van groeit en t minder zwaar onderdrukt als de tests en dbol etc.

alles kan tegenwoordig, en je leest en hoort het steeds vaker; "kennis van me kuurt het hele jaar door en ziet er goed uit en heeft nergens last van", zal allemaal best mijn inziens maar je speelt met de kans om je levensverwachting met een jaartje of 10/20 te verlagen, of ieg de kwaliteit van de jaren die gaan komen.
Voor sommigen zal dat het misschien waard zijn, voor de meeste onder ons zal het gezond verstand de overhand hebben, dus als mensen het willen doen....

addrbeest zei:
Dat is een beetje gelul.
Ken een paar jongens die gewoon jaren achter elkaar gekuurt heben en die nog gewoon 2 gezonde kinderen hebben gekregen.
Alleen wat je hebt als je lang achter elkaar kuurt is dat het steeds langer duurt dat je eigen productie weer op oude nivea is.

dan heeft je kennis geluk gehad.
ik zeg u dat er wel zo gevallen zijn waarvan de testikels gewoon bindweefsel zijn geworden en dus nooit weer op gang kunnen komen. er zijn wel degelijk veel gevallen die impotent zijn voor de rest van hun leven. en daar moeten ze geen twee jaar voor gekuurd hebben. dus hou uw gelul voor uw zelf.

skydirk zei:
dan heeft je kennis geluk gehad.
ik zeg u dat er wel zo gevallen zijn waarvan de testikels gewoon bindweefsel zijn geworden en dus nooit weer op gang kunnen komen. er zijn wel degelijk veel gevallen die impotent zijn voor de rest van hun leven. en daar moeten ze geen twee jaar voor gekuurd hebben. dus hou uw gelul voor uw zelf.
Denk je dat de gemiddelde amateur wedstrijd bodybuilder 2 kuurtjes per jaar doen van 8 weken.
Hahahahaa.
Dan is bijna de hele wedstrijd bodybuilder in nederland impotent.
Er zullen best wel gevallen zijn dat er mensen impotent worden maar dat valt best wel mee.

Adrbeest heeft daar wel gelijk in, imho vind ik het beetje schandalig dat de contests zo op chemische middelen zijn gebaseerd. Wanneer je de mensen neemt die echt de aanleg er voor hebben blijft 2/3 weg. Nu is het intussen normaal dat er voor C-wedstrijden groeihormoon word gebruikt en er op de holland jongens bij zijn die synthol in de achterblijvertjes douwen of ideeën hebben over het laten inbrengen van siliconen :mad:

M.a.w. als je maar gestoord genoeg bent en de wedstrijd winnen boven gezondheid verkiest, dan zul je heus wel winnen.

1000x excuses voor offtopic praten, het moest me even van het hart :)

MightyDuck zei:
Adrbeest heeft daar wel gelijk in, imho vind ik het beetje schandalig dat de contests zo op chemische middelen zijn gebaseerd. Wanneer je de mensen neemt die echt de aanleg er voor hebben blijft 2/3 weg. Nu is het intussen normaal dat er voor C-wedstrijden groeihormoon word gebruikt en er op de holland jongens bij zijn die synthol in de achterblijvertjes douwen of ideeën hebben over het laten inbrengen van siliconen :mad:

M.a.w. als je maar gestoord genoeg bent en de wedstrijd winnen boven gezondheid verkiest, dan zul je heus wel winnen.

1000x excuses voor offtopic praten, het moest me even van het hart :)
Dan nog als je je vol pompt met sth insuline en as dan moet je je nog de t*ring trainen en eten.
Het is niet zo dat je er dan bent want de totale contest gaat over de hele linie omhoog.
Dus blijf zeggen petje af voor die jongens ongeacht wat ze er in stoppen.

adrbeest zei:
Dan nog als je je vol pompt met sth insuline en as dan moet je je nog de t*ring trainen en eten.
Het is niet zo dat je er dan bent want de totale contest gaat over de hele linie omhoog.
Dus blijf zeggen petje af voor die jongens ongeacht wat ze er in stoppen.

Dat is ook zo, maar waar houd het op idd. Hoe ver wil je gaan voor een amateur titeltje dat vind ik vaak verbazingwekkend. Jongens die het maar matig in zich hebben stoppen zich vol met alle risico's van dien, duwen 10.000en euro's er in, en waarvoor dan, een knullig plaatsje op de holland ?

Ieder voor zich natuurlijk, als iemand me beloofde dat ik er Mr.O van werd zou ik het ook wel doen, maar dit is me net iets te veel van het goede.

adrbeest zei:
Denk je dat de gemiddelde amateur wedstrijd bodybuilder 2 kuurtjes per jaar doen van 8 weken.
Hahahahaa.
Dan is bijna de hele wedstrijd bodybuilder in nederland impotent.
Er zullen best wel gevallen zijn dat er mensen impotent worden maar dat valt best wel mee.

bro, het is heel simpel, je hoort mensen alleen over de gains, maar nooit over de sides, je ziet alleen de winnaars, nooit de afvallers, enz. vrijwel elke wedstrijdbb krijg te maken met sides en problemen, maar je hoort alleen degene die er minimaal last van hebben en het niet zeggen..

wanneer bb enkel hobby is denk ik dat je ten allen tijde je gezond verstand moet laten spreken en je gezondheid op 1 laten staan..

soulreaver zei:
bro, het is heel simpel, je hoort mensen alleen over de gains, maar nooit over de sides, je ziet alleen de winnaars, nooit de afvallers, enz. vrijwel elke wedstrijdbb krijg te maken met sides en problemen, maar je hoort alleen degene die er minimaal last van hebben en het niet zeggen..

wanneer bb enkel hobby is denk ik dat je ten allen tijde je gezond verstand moet laten spreken en je gezondheid op 1 laten staan..

Maar jullie geven dus wel toe dat als je iets wil bereiken in de sport(en dat is wat ik wil) het toch nodig is

dat wel, maar wel voorafgegaan door een echt hele goede basis met goede voeding en training en de juiste genen.. ontbreekt een van deze dingen dan kom je niet ver in het wedstrijd circuit. de bb die het moeten hebben van megadoseringen trekken het niet lang, die komen al vrij snel in de problemen en vallen af.

glennvanvoren zei:
Maar jullie geven dus wel toe dat als je iets wil bereiken in de sport(en dat is wat ik wil) het toch nodig is

je moet je afvragen of het je waard is. Heb je het in je ver te komen? Zo niet dan zou ik bij voorbaat al afhaken.
Heb je het wel in je? dan nog zou ik het niet doen. behalve dan als je bij de top 10 van de wereld kan komen. daaronder heeft BB geen toekomst. je verdient er geen geld mee je levert er alleen maar op in. En zo mooi is het leven van een prof-BBer niet hoor. Zie het nu van dichtbij en zou voor geen goud willen ruilen:
- constant in wedstrijdshape zijn want je kan zomaar gevraagd worden voor een guestpose/fotoshoot e.d.
-rustdagen ken je niet. zie het eerste punt. je wil je lichaam rust geven alleen je weet dat het niet kan
-van hot naar her vliegen voor allerlei dingen. nergens tijd voor hebben.

En als je uiteindelijk stopt met BB. wat heb je dan? precies helemaal niks. En is dat het waard? voor mij niet in iedergeval.
Maar kan jij ermee leven.....tja dan zou ik zeggen ga ervoor. Maar ik hoop voor je dat mocht je niet ver komen je altijd ergens op terug kan vallen.

just my 2cc's

patrick zei:
je moet je afvragen of het je waard is. Heb je het in je ver te komen? Zo niet dan zou ik bij voorbaat al afhaken.
Heb je het wel in je? dan nog zou ik het niet doen. behalve dan als je bij de top 10 van de wereld kan komen. daaronder heeft BB geen toekomst. je verdient er geen geld mee je levert er alleen maar op in. En zo mooi is het leven van een prof-BBer niet hoor. Zie het nu van dichtbij en zou voor geen goud willen ruilen:
- constant in wedstrijdshape zijn want je kan zomaar gevraagd worden voor een guestpose/fotoshoot e.d.
-rustdagen ken je niet. zie het eerste punt. je wil je lichaam rust geven alleen je weet dat het niet kan
-van hot naar her vliegen voor allerlei dingen. nergens tijd voor hebben.

En als je uiteindelijk stopt met BB. wat heb je dan? precies helemaal niks. En is dat het waard? voor mij niet in iedergeval.
Maar kan jij ermee leven.....tja dan zou ik zeggen ga ervoor. Maar ik hoop voor je dat mocht je niet ver komen je altijd ergens op terug kan vallen.

just my 2cc's

ik vind dat je altijd moet proberen zo hoog mogenlijk te komen,probeer je dit niet zal je toch ook nooit weten of of je ooit de top had kunnen bereiken,het is niet mijn bedoeling dit jaren aan een stuk te doen,gewoon kijken hoe mijn lichaam erop reageert,na afloop mijn bloedwaardes laten controleren en dan weet ik toch waar ik dan sta,dan kan ik nog beslissen om ermee te kappen,of er voor te gaan.
Sinds ik met bodybuilding ben begonnen gaat er niks anders ,eer in mijn hoofd dan dat,misschien hebben jullie dit ook wel,er zijn er niet zoveel in mijn buurt diedit snappen,maar ze steunen me wel.

Wie niet waagd niet wint zou ik zeggen

Terug
Naar boven