Fitness Seller

kuur pas pakken als gyno weg is?

ramon67

Cool Novice
Waardering
7
Lengte
1m77
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Vraagstelling:
Pas nieuwe kuur gaan starten als gyno helemaal weg is?
Of nieuwe starten en gelijk daarbij Nolva?

Ik lees nl dat er Bbers zijn die opnieuw gaan kuren terwijl gyno nog aanwezig is.

Maar wat is wijsheid?

Wijsheid is lezen als je antwoord krijgt in andere topics als je daar ook je vraag stelt. En gewoon zelf je keuze maken of je het risico wilt lopen dat het nog meer verergert, of het eerst een kans wil geven om het te verminderen of onder controle te brengen. Afhankelijk van wat je doelstellingen zijn (wedstrijd?) is het een afweging vaak voor mensen om gewoon verder te gaan kuren. En soms weten ze al dat het niet meer weggaat, of juist hoe ze het prima tijdens een kuur verder onder controle moeten houden, of dat ze tzt toch wel het operatief laten weghalen. En er zijn vast nog meer mogelijke afwegingen die een rol spelen of dingen die ik nu even vergeet.

Op 38 jaar, 80 kg en 14% BF (up2date?) zou ik het om meer dan alleen de gyno al niet doen; je bent er kennelijk gevoelig voor, komt dacht ik ook net uit een kuurtje (test 500mg IIRC?) en wil gelijk weer door terwijl je kennelijk behoorlijke last van gyno hebt. Zou zeggen probeer eens 4-5% in BF te zakken voordat je weer gaat kuren, kan je ook beter zien hoe erg je gyno is, en of het misschien in die tussentijd niet van zichzelf al is verminderd. En als tzt vaststaat dat het niet meer weggaat, dan komt de afweging die enkel jij kan maken.

• Topic Starter Topic Starter
Wijsheid is lezen als je antwoord krijgt in andere topics als je daar ook je vraag stelt. En gewoon zelf je keuze maken of je het risico wilt lopen dat het nog meer verergert, of het eerst een kans wil geven om het te verminderen of onder controle te brengen. Afhankelijk van wat je doelstellingen zijn (wedstrijd?) is het een afweging vaak voor mensen om gewoon verder te gaan kuren. En soms weten ze al dat het niet meer weggaat, of juist hoe ze het prima tijdens een kuur verder onder controle moeten houden, of dat ze tzt toch wel het operatief laten weghalen. En er zijn vast nog meer mogelijke afwegingen die een rol spelen of dingen die ik nu even vergeet.

Op 38 jaar, 80 kg en 14% BF (up2date?) zou ik het om meer dan alleen de gyno al niet doen; je bent er kennelijk gevoelig voor, komt dacht ik ook net uit een kuurtje (test 500mg IIRC?) en wil gelijk weer door terwijl je kennelijk behoorlijke last van gyno hebt. Zou zeggen probeer eens 4-5% in BF te zakken voordat je weer gaat kuren, kan je ook beter zien hoe erg je gyno is, en of het misschien in die tussentijd niet van zichzelf al is verminderd. En als tzt vaststaat dat het niet meer weggaat, dan komt de afweging die enkel jij kan maken.

Je hebt helemaal gelijk qua lezen in andere berichten hoor.
Maar wou eens weten wat men hier op het forum er van zegt en denkt.
Me gyno wordt niet erger,maar heb t idee dat Nolva niet meer echt helpt nu na 4 weken slikken.

Of is er nog hoop dat t minder wordt?
En hoelang kan je Nolva blijven gebruiken?

Neem aan dat je momenteel dan op iets van 20mg ED nog zit en dat een kans hebt gegeven nadat je op 40mg ED bent begonnen? Heb je iets als Aro of Letro al geprobeerd? (zelf zweer ik bij Aro). Heb je UG of HG nolva? (heb voorheen altijd HG gehad en dan was het bij mij zo onder controle, terwijl dit met UG nog wel eens wat langer duurt of hogere dose vereist).

Als het op gegeven moment echt niet meer minder wordt zou ik het niet blijven slikken, is toch een heftig middel op zich, en ook nog eens levertoxisch als ik het me goed herinner (niet heel erg, maar toch).

Zou bij een volgende kuur dan sowieso toch kijken naar iets als Aro/Ari om mee te laten lopen. Wel bij Ari opletten bij E-rebound (heb het verschil je al eens in een post uitgelegd meen ik tussen de 2).

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ultimate pharma.
20 mg pd.
Aro en letro nooit gedaan

Terug
Naar boven