XXL Nutrition

Kuur :rHGH/IGF-1 LR3/Slin/Dbol/Test E./Tren E.

Is het niet slimmer om de Tren 1 of 2 weken eerder te stoppen dan de Test. Omdat Tren nogal hard onderdrukt? Of de test 2 weken doortrekken Jamm jamm :)

EDIT: Sorry ik zie net dat je de laatste weken geen tren meer gaat gebruiken maar aan de Bold gaat. Wat ga je daarmee doen? Bold tot week week 18 en test tot week 20? Of Bold tot week 16 en gewoon 18 weken Test?

Ziet er lekker uit kerel , succes ermee...

Ik heb afgelopen week, toen het nog een chaos was, gepoogd mn armen te trainen maar had amper een dumbbell vast en vanaf dat moment ging mn telefoon continue af.

je moet ook geen tel bij je hebben als je traint???

Goed teken in financieel opzicht, maar ik ben juist voor mezelf begonnen om meer tijd te hebben voor het trainen, en daar ga ik me ook aanhouden!

een eigen bedrijf vergt altijd meer tijd en stress dat een regulier 9 tot 5 baan

mag ik vragen in welke business je zit

• Topic Starter Topic Starter
je moet ook geen tel bij je hebben als je traint???

een eigen bedrijf vergt altijd meer tijd en stress dat een regulier 9 tot 5 baan

mag ik vragen in welke business je zit

Ik heb normaal gesproken geen telefoon bij me tijdens het trainen, maar als je zoals in mijn geval geen specifieke tijden voor telefonische bereikbaarheid aan je klanten geeft, dan moet je dat kolereding wel bij je hebben.

Nu heb ik op mn website aangegeven alleen telefonisch bereikbaar te zijn van 10u-12u, en 14u-19u.

Tussen 12u en 14u heb ik dus alle gelegenheid om rustig te trainen.

Ik zit in de chemicalien :D

industriele ontvetters:D

Jeps.....wij lossen alles op!

Ik heb alleen nog geen geschikt oplosmiddel gevonden voor alle problematiek in de wereld, maar laten we beginnen met 75% vd politici op te lossen in 98% zwavelzuur.....een goed begin is het halve werk :D

Ff ontopic:

Volgens mij begint de sth langzaam zn werk te doen, want ik ben sochtends steeds vermoeider en kom steeds moeilijker mn nest uit. Het duurt ook ff voor ik dan goed wakker ben, en normaal gesproken ben ik na 1 bak koffie en evt n ephie van 30mg helemaal klaar voor de training.

1000mg boldenone p.w.?????????
ik spreek je nog wel als je er een week of 3 mee bezig bent??? ??? ???

Hoezo Pipo?

Zover ik weet moet bold sowieso hoog gedoseerd worden.. En voor iemand met ervaring is 1 gr per week niet heel bijzonder denk ik..

Zal wel doelen op stroperigheid van het bloed. Dat in combinatie met de STH luiheid dan ben je niet vooruit te branden. Maar Leviathan zal wel wat aspirine nemen lijkt me

1000mg boldenone p.w.?????????
ik spreek je nog wel als je er een week of 3 mee bezig bent??? ??? ???

Ik denk dat in mijn geval 800mg EQ ook wel volstaat. Zo vaak heb ik niet met boldenone gekuurd.

Maar aangezien ik nu al de hele dag honger heb, zal het straks nog wat worden hehehehe

Zal wel doelen op stroperigheid van het bloed. Dat in combinatie met de STH luiheid dan ben je niet vooruit te branden. Maar Leviathan zal wel wat aspirine nemen lijkt me

Nee wel 30mg ephedrine hcl voor de training, opgelost in een kop koffie.

Terug
Naar boven