eddycaminos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1
zoals julie mischien pas gelezen hadden had ik een redelijk goed kuurshema in gedachte .... ik wou eigenlijk ervoor of erna nog eens wat sth en insuline gebruiken ... dus denk dan kan ik het mischien beter ineens doen... kuur zou er nu dus zo uit zien...
week 1-5 dianabol 30mg p/d
week 1-12 testeron enathaat 500mg p/w
week 1-12 deca 400mg p/w
week 8-12 winnestrol 50mg om de dag
week 1-12 sth 4iu p/d 5 dagen op 2 dagen niet
week 13-18 sth 2iu p/d 5 dagen op 2 dagen niet
week 1-3 insuline humulin-r alleen op trainings dagen opbouwen van 2 tot max 8iu
vanaf week 5 al beginnen met hcg 500iu per week
uitreraard is er nog de nakuur!
enekele punten:
- de eerste paar weken ga je natuurlijk al super is het dus wel verstandig dan de insuline erbij te pakken?.. als ik hem wel in het begin zou gebruiken zou ik dan mischien niet beter op het einde van de kuur ergens nog eens 3 weken slin moeten gebruiken?
- is het verstandig zoals ik gedaan heb na de kuur de sth te verlagen... om gains te stabiliseren enzo... kan wel 4iu blijven gebruiken maar dan is het ook weer eerder op ... en vond het zo eigenlijk wel duur genoeg..
- lees over altijd hgh 5 dagen op 2 dagen niet... op de amerikaanse boards lees ik weer dat je dit niet moet doen? werkt toch volgensmij prima ofniet?
- doel van de kuur is een beest te worden
.. ben laatst veel afgevallen.. eff een paar weekjes trainen om weer redelijk op gewicht te komen en dan arnold 2...
nee serieuze hulp word gewaardeert ... gezeur zoals altijd waarom slin waarom dit waarom heeft je moeder een dikke ashh word dus niet gewaardeert.
alvast bedankt.
grt eddy
week 1-5 dianabol 30mg p/d
week 1-12 testeron enathaat 500mg p/w
week 1-12 deca 400mg p/w
week 8-12 winnestrol 50mg om de dag
week 1-12 sth 4iu p/d 5 dagen op 2 dagen niet
week 13-18 sth 2iu p/d 5 dagen op 2 dagen niet
week 1-3 insuline humulin-r alleen op trainings dagen opbouwen van 2 tot max 8iu
vanaf week 5 al beginnen met hcg 500iu per week
uitreraard is er nog de nakuur!
enekele punten:
- de eerste paar weken ga je natuurlijk al super is het dus wel verstandig dan de insuline erbij te pakken?.. als ik hem wel in het begin zou gebruiken zou ik dan mischien niet beter op het einde van de kuur ergens nog eens 3 weken slin moeten gebruiken?
- is het verstandig zoals ik gedaan heb na de kuur de sth te verlagen... om gains te stabiliseren enzo... kan wel 4iu blijven gebruiken maar dan is het ook weer eerder op ... en vond het zo eigenlijk wel duur genoeg..
- lees over altijd hgh 5 dagen op 2 dagen niet... op de amerikaanse boards lees ik weer dat je dit niet moet doen? werkt toch volgensmij prima ofniet?
- doel van de kuur is een beest te worden
.. ben laatst veel afgevallen.. eff een paar weekjes trainen om weer redelijk op gewicht te komen en dan arnold 2...
nee serieuze hulp word gewaardeert ... gezeur zoals altijd waarom slin waarom dit waarom heeft je moeder een dikke ashh word dus niet gewaardeert.
alvast bedankt.
grt eddy