Fitness Seller

kuur schema sth insuline a.s

Status
Niet open voor verdere reacties.

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
zoals julie mischien pas gelezen hadden had ik een redelijk goed kuurshema in gedachte .... ik wou eigenlijk ervoor of erna nog eens wat sth en insuline gebruiken ... dus denk dan kan ik het mischien beter ineens doen... kuur zou er nu dus zo uit zien...

week 1-5 dianabol 30mg p/d
week 1-12 testeron enathaat 500mg p/w
week 1-12 deca 400mg p/w
week 8-12 winnestrol 50mg om de dag
week 1-12 sth 4iu p/d 5 dagen op 2 dagen niet
week 13-18 sth 2iu p/d 5 dagen op 2 dagen niet
week 1-3 insuline humulin-r alleen op trainings dagen opbouwen van 2 tot max 8iu

vanaf week 5 al beginnen met hcg 500iu per week

uitreraard is er nog de nakuur!

enekele punten:

- de eerste paar weken ga je natuurlijk al super is het dus wel verstandig dan de insuline erbij te pakken?.. als ik hem wel in het begin zou gebruiken zou ik dan mischien niet beter op het einde van de kuur ergens nog eens 3 weken slin moeten gebruiken?

- is het verstandig zoals ik gedaan heb na de kuur de sth te verlagen... om gains te stabiliseren enzo... kan wel 4iu blijven gebruiken maar dan is het ook weer eerder op ... en vond het zo eigenlijk wel duur genoeg..

- lees over altijd hgh 5 dagen op 2 dagen niet... op de amerikaanse boards lees ik weer dat je dit niet moet doen? werkt toch volgensmij prima ofniet?

- doel van de kuur is een beest te worden :D .. ben laatst veel afgevallen.. eff een paar weekjes trainen om weer redelijk op gewicht te komen en dan arnold 2... :p

nee serieuze hulp word gewaardeert ... gezeur zoals altijd waarom slin waarom dit waarom heeft je moeder een dikke ashh word dus niet gewaardeert.

alvast bedankt.

grt eddy

op het einde 2 iu is denk ik te weinig. Voor spiermassa schijnt dat je zelfs 6 tot 12 iu nodig hebt terwijl voor vetverlies maar 3-6 iu nodig hebt
zie:
http://www.bodybuilding.com/fun/cathuman.htm

Verder heb ik ook gehoord dat 5 dagen op 2 dagen off ook wel kon. Van de insuline weet ik het niet

Ik zou je aanraden om geen Humalin-R te gebruiken maar een actrapid bv Humalog. Dit zijn kortwerkende insuline's en beter geschikt voor BB doeleinden.

het 5 dagen op en 2 dagen af systeem is er puur uit kosten overwegingen, ik denk wel dat je hierdoor minder resultaat boekt in vergelijking met ED.

Slin kan je beter week 5-8 pakken en week 13-16 PWO en max 10ie > maar wel actrapid!

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hardgainers zei:
Ik zou je aanraden om geen Humalin-R te gebruiken maar een actrapid bv Humalog. Dit zijn kortwerkende insuline's en beter geschikt voor BB doeleinden.

het 5 dagen op en 2 dagen af systeem is er puur uit kosten overwegingen, ik denk wel dat je hierdoor minder resultaat boekt in vergelijking met ED.

Slin kan je beter week 5-8 pakken en week 13-16 PWO en max 10ie > maar wel actrapid!

thx dat van die slin 2x en dan pas later in de kuur beginnen zie ik ook wel beter zitten ja....

humalog was ik al aan het denken... las hier veel dat ze humulin-r gebruikte dus ik d8t dat dat beter zou zijn .... het werkt langer dus meer risico wat ik eigenlijk niet wil uiterraard...

marcos zei:
op het einde 2 iu is denk ik te weinig. Voor spiermassa schijnt dat je zelfs 6 tot 12 iu nodig hebt terwijl voor vetverlies maar 3-6 iu nodig hebt
zie:
http://www.bodybuilding.com/fun/cathuman.htm

Verder heb ik ook gehoord dat 5 dagen op 2 dagen off ook wel kon. Van de insuline weet ik het niet

van de insuline alleen op trainings dagen is vrij normaal.. vooral om niet te veel vet aan te komen...

die 6 tot 12iu van big cat? zeker respect voor hem maar ik denk dat dat mischien een beetje overdreven is...

las hier al van jongens die met succes 1iu voor meerdere weken hadden toegevoegd....vandaar dat ik mij afvraag of ik niet beter na de kuur 6 weken 2iu kan pakken in plaats van 3 weken 4iu.... het is dan ook niet meer echt om massa te winnnen meer om het lichaam nog een beetje in anabolische staat te houden om niet te veel van de kuur te verliezen...

dus nu zou het zo gaan uitzien:

week 1-12 deca 400mg p/w
week 5-8 insuline humalog alleen op trainings dagen opbouwen van 2 tot max 10iu
week 13-16 insuline humalog alleen op trainings dagen opbouwen van 2 tot max 10iu

en dan nog een igf-1 kuurtje :D

maar iedereen het hier mee eens?

sta voor alles open wil gewoon een goeie super kuur samen stellen...

eddycaminos zei:
dus nu zou het zo gaan uitzien:

week 1-12 deca 400mg p/w
week 13-16 insuline humalog alleen op trainings dagen opbouwen van 2 tot max 10iu

en dan nog een igf-1 kuurtje :D

maar iedereen het hier mee eens?

sta voor alles open wil gewoon een goeie super kuur samen stellen...

Persoonlijk zal ik kijken of je er nog een doos bij kan halen van 100 iu.
Op een sth kuurtje moet je niet bezuinigen want dan kan je wel eens teleur gestelt raken .
En als dat geen optie is zal ik het omkeren en beginnen met 2 iu en dan naar zo,n 6 weken opvoeren naar 4 iu.
Je massa begint toch naar zo,n 6 a 8 weken dan is de sth goed ingekikt en dan ga je hem bijna weer afbouwen.
Je ken beter op hoge dosering zitten als het goed begint te werken.

ja goed dat is mischien wel zo... ik had juist anders om gedaan in de veronderstelling dat de kuur afgelopen was en het puur was om nog eff bij te houden... maar nu met die insuline nog eens extra erna erbij kan ik het mischien beter omdraaien ja

week 1-12 deca 400mg p/w
week 6-18 sth 4iu p/d 5 dagen op 2 dagen niet
week 1-5 sth 2iu p/d 5 dagen op 2 dagen niet

ziet er lekker zwaar uit eddytje hou ons op de hoogte

dream warrior zei:
ziet er lekker zwaar uit eddytje hou ons op de hoogte

met deze kuur d8t ik inderdaad dat het wel mooi zou zijn om eens een logboek bij te gaan houden hier op het forum :D

maar verder iedereen mee eens?

wou alleen nog aan het einde van de kuur na de nakuur ergens 3weken igf-1 gaan plakken... heb gelezen dat je zelfs na een heftige cycle hier toch nog hele goeie gains mee kan maken... maar goed ... met een beetje geluk hoef het na deze cycle mischien niet meer meteen :D

eddycaminos zei:
zoals julie mischien pas gelezen hadden had ik een redelijk goed kuurshema in gedachte .... ik wou eigenlijk ervoor of erna nog eens wat sth en insuline gebruiken ... dus denk dan kan ik het mischien beter ineens doen... kuur zou er nu dus zo uit zien...

week 1-12 deca 400mg p/w
week 1-3 insuline humulin-r alleen op trainings dagen opbouwen van 2 tot max 8iu

uitreraard is er nog de nakuur!

enekele punten:

- de eerste paar weken ga je natuurlijk al super is het dus wel verstandig dan de insuline erbij te pakken?.. als ik hem wel in het begin zou gebruiken zou ik dan mischien niet beter op het einde van de kuur ergens nog eens 3 weken slin moeten gebruiken?

- is het verstandig zoals ik gedaan heb na de kuur de sth te verlagen... om gains te stabiliseren enzo... kan wel 4iu blijven gebruiken maar dan is het ook weer eerder op ... en vond het zo eigenlijk wel duur genoeg..

- lees over altijd hgh 5 dagen op 2 dagen niet... op de amerikaanse boards lees ik weer dat je dit niet moet doen? werkt toch volgensmij prima ofniet?

- doel van de kuur is een beest te worden :D .. ben laatst veel afgevallen.. eff een paar weekjes trainen om weer redelijk op gewicht te komen en dan arnold 2... :p

nee serieuze hulp word gewaardeert ... gezeur zoals altijd waarom slin waarom dit waarom heeft je moeder een dikke ashh word dus niet gewaardeert.

alvast bedankt.

grt eddy

kerel,

best kun je dit soort vragen als p.m. sturen naar mensen die weten waar ze over praten!
veel teveel mensen lezen een hoop shit en hebben nog nooit z,n leuk doosje in de handen gehad en geven wel tips cq adviezen.
dit zijn serieuze dingen waar je het over hebt en je moet nooit alles geloven wat men er klakkeloos over schrijft.
Sinds ik op dit board zit heb ik x op x gemekt dat mensen kuur adviezen gaven, maar zelf nog NOOIT en ampul of naald gezien hadden!!!

Volg ARDRBEEST advies maar gewoon op die weet GOED waar ie over schrijft!!
:D :D

toch maargoed dat ik dat inderdaad ook heb gedaan... beginnen met 2iu sth en opvoeren naar 4....

mocht ik de komde paar weken een fianciele meevaller hebben gooi ik er uiteraard nog een 100iu box sth tegen op.... deze kuur word toch al een heeeel duur grapje :D

hoeveel iu gh heb je totaal? 300 iu?

Zit hier die post aan't lezen om dan in te zien dat deze 5 jaar oud is . TOP

ik ook, rode kaart meteen, en anaal laten pakken door 3 grote n*gers.
Wat een tijdverspilling weer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven