Fitness Seller

kuur sprinter

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Heren,

Een vriend van me doet aan hardlopen. 300meter sprint. Nu heeft hij over een tijdje wedstrijden en wilt iets gaan kuren. Probleem is alleen wel dat er een mogelijkheid is op doping testen. HGH is wel een optie in mijn ogen omdat dat nog niet traceerbaar is. Hebben jullie anders nog een idee? En als hij de gok wilt wagen welke producten zou hij dan gebruiken? Bold? Test? Anavar?

hmmm valsspeler dus... Succes. Hoop voor hem dat hij niet gepakt wordt.

Misschien nu een keer de kans om te winnen, maar tegen het risico om lang/voor altijd geschorst te worden. Maar goed daar is hij zich vast van bewust!

Geen lange esters bro. Het beste neemt hij kort werkende middelen.
Misschien gewoon simpel houden en test prop nemen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja dacht ik ook. Maarja als ie word getest is et onverwacht en dan is de prop ook nog te vinden. Hij moet denk ik een keuze maken of hij de gok wiltt wagen.

Voor een sprinter gaat AAS geen meerwaarde hebben..

Ben jhonson is op de olympic game.s in 88 gepakt met stromba die ging toen naar een wr op de 100 meter

hgh is ook traceerbaar tegenwoordig al kost het wel wat meer dus doen ze het eventueel niet op lager nivo

ik denk niet op topsnelheid dat het veel uitmaakt omdat andere zaken daar ook een rol spelen zoals coordinatie en viscositeit van je spieren, maar bij de start als je nog niet je topsnelheid gehaalt hebt kan het wel voordelen hebben.
Al is meer kg ook een nadeel tav acceleratie

btw meeste sprinters wegen niet zo veel tov hun lengte kijk maar naar bolt met 86 kg bij 1,96 m

300 meter sprint ?

• Topic Starter Topic Starter
Ok heb ik geen verstand van. Raar, hij had et over 300m.

Voor een sprinter gaat AAS geen meerwaarde hebben..

Dat ben ik niet geheel met je eens, AAS hebben zeker voordelen ook voor langer duur sport.
Hou er alleen rekening mee dat de dosering een stuk lager liggen dan in het AAS bodybuilding circuit.

Kort werkende esters zouden idd een oplossing kunnen zijn maar dit alleen op het punt als je een positieve doping controle wilt vermijden.
Denk er ook aan dat niet in alle competities getest wordt, maar wel verstandig is om hier rekening mee te houden.

Ik zou het op een lage dosis test houden, boldenone heeft ook grote voordelen maar uiteraard is dit een lange ester.

EPO en HGH zouden ook nog een optie zijn.

Laatst bewerkt:
Sowieso EPO daar staat 't bekent om(wielrenners,schaatsers,hardlopers etc.) en denk HGH ook wel voordelen kan hebben omdat t de aanmaak van rode bloedcellen stimuleert.

Maar AAS heb ik sterk mijn twijfels bij.

epo denk ik niet al te veel al om een duur van32-36 sec zijn 300m is dus a lactisch en phosfaat verbranding

turinabol wordt ook veel gebruikt trouwens. Zoek maar eens op de US boards

Zoiezo b12 injects nemen, als hij die al niet gebruikt..

Sowieso EPO daar staat 't bekent om(wielrenners,schaatsers,hardlopers etc.) en denk HGH ook wel voordelen kan hebben omdat t de aanmaak van rode bloedcellen stimuleert.

Maar AAS heb ik sterk mijn twijfels bij.
ik heb de indruk dat je niets weet over anabole steroiden. da's toch al de tweede keer dat je de bal volledig misslaat in deze topic. en wat doet testosteron en andere AS dan. ten eerste wordt je sterker en ten tweede krijg je meer rode bloedcellen. anabole steroiden zorgen er juist voor dat je meer rode bloedcellen hebt. ik zit soms met een hematocrietwaarde van meer dan 50 met een enkel testosteron. wat dacht je dat de duursporters en wielrenners namen voor het EPO tijdperk. anabole steroiden.
wielrenners gebruiken tegenwoordig testosterongels omdat die na een paar uur niet meer te detecteren zijn.

---------- Post toegevoegd Fri 3 Feb 2012 om 18:16 ----------

EPO zal geen voordeel opleveren om een 400m te lopen.

ik heb de indruk dat je niets weet over anabole steroiden. Da's toch al de tweede keer dat je de bal volledig misslaat in deze topic. En wat doet testosteron en andere as dan. Ten eerste wordt je sterker en ten tweede krijg je meer rode bloedcellen. Anabole steroiden zorgen er juist voor dat je meer rode bloedcellen hebt. Ik zit soms met een hematocrietwaarde van meer dan 50 met een enkel testosteron. Wat dacht je dat de duursporters en wielrenners namen voor het epo tijdperk. Anabole steroiden.
Wielrenners gebruiken tegenwoordig testosterongels omdat die na een paar uur niet meer te detecteren zijn.

---------- post toegevoegd fri 3 feb 2012 om 18:16 ----------

+1

Laatst bewerkt:
Winny zal wel helpen...optijd mee stoppen...zou je eigenlijk moeten testen hoe lang het duurt voor het uit ZIJN lichaam is...is namelijk bij iedereen wel wat verschillend...
Test suspensie kun je nemen...is er zo weer uit...
Zoals al meer gezegt hgh idd
Voor de rest zou ik voorzichtig zijn als hij doping controle kan krijg!
Wel heel lullig als je dan gepakt word!

Terug
Naar boven