Fitness Seller

Kuur test deca slaat niet aan

Tomva

Novice
Waardering
0
Lengte
1m86
Massa
76kg
Sinds 6 weken ben ik aan het kuren; 2x in de week 1ml test 1ml deca (deca is 100mg per ml)
Ik ben alleen nog niks aangekomen. En nou heb ik wel een paar feestjes gehad, en met kerst en oud en nieuw de nodige keren veel gedronken, maar ik had toch wel verwacht iets aan te komen. Ik eet redelijk goed.

Nu heb ik wat dingen opgezocht en ook wat van vrienden gehoord over de merken die ik gebruik.
Test: Genesis
Deca: Norma

Genesis zou sinds 2010 niet meer gemaakt worden, dus dit zou namaak zijn. En van de deca van norma, zouden er ook veel fake zijn.

Van andere mensen hoor ik weer dat een kuur vaak pas na 5-6 weken aanslaat, en daar zit ik nu op. Had vannacht wel de eerste keer dat ik niet kon slapen, en erg onrustig in me hoofd was.

Ik doe er even 2 foto's bij, hoop dat er mensen tussen zitten die dit spul kennen, of het zelf al eens gebruikt hebben. Weet namelijk niet of het aan mezelf, of aan het spul ligt. Dus weet ook niet of ik er mee moet stoppen, of op een ander merk overgaan etc.

foto 1.jpg

foto 2.jpg

1 laat het kuren nog maar even achterwege
2 maak een goed voedingsschema en hou je er ook aan
3 feesten is leuk maar staat je gains wel degelijk in de weg, ook als je kuurt.
met een goed voedingsschema kom je nog makkelijk 10kg aan. heb geduld en sla geen maaltijden of trainingen over. zie waar je binnen een jaartje staat, ben er zeker van dat je zal versteld staan van het resultaat. je kan nog veel vooruitgang boeken zonder te kuren man.

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:47 ----------

1 laat het kuren nog maar even achterwege
2 maak een goed voedingsschema en hou je er ook aan
3 feesten is leuk maar staat je gains wel degelijk in de weg, ook als je kuurt.
met een goed voedingsschema kom je nog makkelijk 10kg aan. heb geduld en sla geen maaltijden of trainingen over. zie waar je binnen een jaartje staat, ben er zeker van dat je zal versteld staan van het resultaat. je kan nog veel vooruitgang boeken zonder te kuren man.

kuren met die stats, zulke kennis en zo'n schema..

:laugh:

+1

---------- Toegevoegd om 16:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:53 ----------

Sinds 6 weken ben ik aan het kuren; 2x in de week 1ml test 1ml deca (deca is 100mg per ml)
Ik ben alleen nog niks aangekomen. En nou heb ik wel een paar feestjes gehad, en met kerst en oud en nieuw de nodige keren veel gedronken, maar ik had toch wel verwacht iets aan te komen. Ik eet redelijk goed.

Nu heb ik wat dingen opgezocht en ook wat van vrienden gehoord over de merken die ik gebruik.
Test: Genesis
Deca: Norma

Genesis zou sinds 2010 niet meer gemaakt worden, dus dit zou namaak zijn. En van de deca van norma, zouden er ook veel fake zijn.

Van andere mensen hoor ik weer dat een kuur vaak pas na 5-6 weken aanslaat, en daar zit ik nu op. Had vannacht wel de eerste keer dat ik niet kon slapen, en erg onrustig in me hoofd was.

Ik doe er even 2 foto's bij, hoop dat er mensen tussen zitten die dit spul kennen, of het zelf al eens gebruikt hebben. Weet namelijk niet of het aan mezelf, of aan het spul ligt. Dus weet ook niet of ik er mee moet stoppen, of op een ander merk overgaan etc.

Whahaha je voeding alles is gewoon ruk man ga is l3ren eten en dan over 3 jaar mag je pas beginnen te denken aan kuren

als ik die deca van norma zie denk ik bijna automatisch fake het is de meest neppe deca die er te krijgen is de echte kom je zelden tegen.

Als je de gear had geresearched wist je dat precies die 2 merken nogal vaak gefaked worden.

Na 6 weken zou je al aardig moeten bloaten.

Dit is gewoon weer een grapjas die reacties uit probeert te lokken..... ( hoop ik toch voor je ??? )

Dit is een goede dake norma deca
Stickers etc klopt allemaal
2 punten

De stopper hoort tegenwoordig grijs te zijn is zwart bij jou zie ik
En de lot exp moeten 2 jaar verschillen bij de jouwe is dat 12 jaar

Dus conclusie het ligt sowieso aan je voeding maar dat terzijde als je echte gear had zou je sowieso wat moeten gaine

• Topic Starter Topic Starter
Dacht dat het niveau hier wel wat hoger zou liggen dan die kinderachtige reacties ;)
Alsof ik niet weet dat mijn voeding beter kan, en feesten slecht voor het kuren is.. Maar daar gaat mijn vraag toch ook helemaal niet over? Gaat over of het fake spul is, en dat is het waarschijnlijk.

Thanks voor de serieuze reacties!

Ja je spul is fake. Ook al eet je niet moet je echt wel voelen als je 500 test en nog wat per week zet.

je moet sowieso geen genesis meer kopen, 9 van de 10 keer heb je troep. kan ook bijna niet anders voor die
k*t prijzen waarvoor ze het weg doen.

prijzen van alle merken zijn ongeveer het zelfde alleen alpha pharma is iets duurder.

voor de rest scheelt sommige merken 1a3 euro met elkaar.

Echt niet man, ik heb al Genesis/Brititsh Dragon en meer van dat soort twijfelachtige merken voor 15 tot 17.50/vial zien gaan. Ligt allemaal aan de supplier.

TS, je gear is wss fake maar zelfs met goede gear was je, gok ik, niet veel kwaliteit bij gekomen als je je elk weekend de kloten in zuipt en snuift en daarnaast de rest vd week nog niet de helft eet van wat je zou moeten eten.

Merken als BD en Genesis lekker vanaf blijven.. Word inderdaad vaak zo goedkoop aangeboden in grote aantallen dat het gewoon geen kwaliteit KAN zijn.

Terug
Naar boven