XXL Nutrition

Kuur: Test E + Dbol

TMontanaAms

Novice
Waardering
1
Eerste kuurtje, zit hieraan te denken:

Week 1-4: Dbol 30mg
Week 1-4: Test-E 250mg
Week 4-10: Test-E 375/500mg
Week 12-16: Nolvadex

Stats atm:
L: 180 cm
G: 82 kg
BF: 11% (est.)

Op- of aanmerkingen altijd welkom

Waarom test niet standaard op 500mg zetten ? En d-bol kan op 50mg is niet per se nodig maar zou kunnen.De test zou ik wel op 500mg anders heeft het weinig zin en zullen de resultaten echt tegenvallen.Dit heb ik al vaker hier gelezen.

test op 1ML kan prima hoor, als eerste test. Is bij iedereen verschillend kwa gains.

test op 1ML kan prima hoor, als eerste test. Is bij iedereen verschillend kwa gains.
250mg Test is niet echt bevorderend en zeker niet als eerste kuur haal er dan het maximalen uit.Veel mensen vergissen zich hierin en over een paar weken is er weer zo'n Help test 7-weken en er gebeurd niks ;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht eerst knallen met Dbol, daarna Test verhogen.
Maar dus beter gewoon een constante hoeveelheid test aan te houden?

---------- Post toegevoegd Mon 26 Mar 2012 om 10:09 ----------

Moet ik trouwens ook HCG aan mn kuur toevoegen?

250mg Test is niet echt bevorderend en zeker niet als eerste kuur haal er dan het maximalen uit.Veel mensen vergissen zich hierin en over een paar weken is er weer zo'n Help test 7-weken en er gebeurd niks ;)

ligt aan je voeding + trainings-schema. 1ml is goed te doen als eerste kuur.

Wil m sowieso hoger dan 250mg hebben, alleen dacht aan 't begin tijdens die dbol begin ik rustig met test, maar constant schijnt dus beter te zijn? zit dan te denken aan week 1-10: test 375/500mg.

constant ja. ga je e5d zetten? of ew? als je hoger gaat als 1ML, zou ik idd gewoon gaan voor 500mg

Ik wil zelf ook zo'n kuur doen als 1e kuur, ben jij ook nog van plan om na de kuur clen te gaan gebruiken?

constant ja. ga je e5d zetten? of ew? als je hoger gaat als 1ML, zou ik idd gewoon gaan voor 500mg

elke week was 't plan. of raad je e5d aan?

is HCG trouwens echt nodig, heb gelezen dat dat mee helpt om je spieren na de kuur te behouden. Of gewoon links laten liggen?

Doe gewoon 1-4 d-boll 40 mg/dag ('smorgens 20mg en 8uur later 20mg)
1-10 TestE 500mg/week
12-15 Nolva op 20mg/dag

Je kan ook 250 test/week combineren met 200deca/week
(1ml test en 1ml deca)samen in 1 spuit!

Terug
Naar boven