XXL Nutrition

Kuur test-e en hgh

• Topic Starter Topic Starter
Ik krijg sust op recept, begon met gel maar dat was niet mijn bedoeling :)
Dokter vind hcg onzin en eigenlijk ai ook.
Ik moet wel bekennen dat mijn trt tot nu toe gewoon blast cruise is :) ik gebruik ari en soms hcg maar das meer omdat me ballen zo klein zijn dat ik bang ben dat ze straks imploderen :)

Ik laat regelmatig bloed trekken en overleg dan met een dr die ik heb leren kennen op US board. (Eroids)
Daar gaan ze wat anders om dan dat ze dat hier doen, stuk beschaafder en veiliger.
Ik zou niemand trt aanraden of afraden, het is een beslissing waar jezelf achter moet staan en goed bedenken dat je in principe levenslang aan trt vastzit.
Dus overdenking het goed, dan nog eens, overleg met je vrouw/familie, dan nog 2x goed nadenken en beslissen.

Ik wil voorlopig wedstrijden doen dus vond het wel de moeite.
Zat ook laag in de range maar lang niet in de buurt om trt te krijgen.
Maar goed lage test creëren is niet zo lastig dus heb het zo gedaan.
Tot nu toe absoluut geen spijt...
Dat hoor ik vaker, ook op sportschool. Levenslang klinkt nogal afschrikkend maar ken zelf gast die is afgelopen 10 jaar sinds zijn 25 volop bezig,test, bold, deca, trenbolone, Hgh en hij leeft nog :-) met zijn mooie 110 kg

Dat hoor ik vaker, ook op sportschool. Levenslang klinkt nogal afschrikkend maar ken zelf gast die is afgelopen 10 jaar sinds zijn 25 volop bezig,test, bold, deca, trenbolone, Hgh en hij leeft nog :-) met zijn mooie 110 kg
Je moet het bekijken op latere leeftijd. Je kan makkelijk 20 jaar blasten, of het goed is ? Daar weet je het antwoord zelf wel op denk ik. Trt zo vroeg mogelijk inzetten.. dat is mijn opinie.
Ik ga echt niet tot mijn 40 blasten.

Je hgh is niet van de apotheker. Omnitrope nr 1 namaak. Enkel omnitrope vertrouwen die je zelf van de apotheker haalt.
Weet je het zeker vriend? Ik zei het al, ik heb het zelf in apotheek gekocht met certificates erbij.
Ik voel hem zelf ook behoorlijk, heb laatst nog 5 IU gezet nou geloof me het werkt. Ben zo en zo van plan om bloed te prikken maar dan meer om mijn waardes in de gaten te houden en zo nodig ingrijpen in mijn hormoonspiegel

Je moet het bekijken op latere leeftijd. Je kan makkelijk 20 jaar blasten, of het goed is ? Daar weet je het antwoord zelf wel op denk ik. Trt zo vroeg mogelijk inzetten.. dat is mijn opinie.
Ik ga echt niet tot mijn 40 blasten.
Vind je 250 test e per week met 3 IU GhH per dag blast? Of is dit TRT? Voelt eerder als een genezing bij me. Ik voel me echt top. Als ik mijn leeftijdsgenoten zie dan hoor ik steeds vaker dat ze geen zin hebben, minder kracht en leven is minder kleurvol zeg maar is geworden. Bij me eigenlijk ook, sinds week na eerste test prik is het anders,ik heb veel meer energie, kan zwaarder trainen, eet meer en tegelijkertijd ben droog. Ik sta vroeg op zonder enige probleem en ben vol energie de hele dag door.

Weet je het zeker vriend? Ik zei het al, ik heb het zelf in apotheek gekocht met certificates erbij.
Ik voel hem zelf ook behoorlijk, heb laatst nog 5 IU gezet nou geloof me het werkt. Ben zo en zo van plan om bloed te prikken maar dan meer om mijn waardes in de gaten te houden en zo nodig ingrijpen in mijn hormoonspiegel

Van welke apotheker heb je het ? Welk land ?

Vind je 250 test e per week met 3 IU GhH per dag blast? Of is dit TRT? Voelt eerder als een genezing bij me. Ik voel me echt top. Als ik mijn leeftijdsgenoten zie dan hoor ik steeds vaker dat ze geen zin hebben, minder kracht en leven is minder kleurvol zeg maar is geworden. Bij me eigenlijk ook, sinds week na eerste test prik is het anders,ik heb veel meer energie, kan zwaarder trainen, eet meer en tegelijkertijd ben droog. Ik sta vroeg op zonder enige probleem en ben vol energie de hele dag door.

Trt dosis.

Van welke apotheker heb je het ? Welk land ?
Een gewone apotheek in centrum van de stad Kaliningrad , Rusland. Je kan het in sommige landen kopen bij de officiële resellers, Rusland is daar een van. Je vraagt certificatie aan die ze als officiële reseller verplicht zijn om te hebben en te tonen als klant het wil. Recept is nodig maar die koop je voor 15 EU bij de kassa

Trt dosis.

Trt dosering is 125mg. 250mg is gewoon kuren. Ik doe het zelf ook onder het mom van trt daar niet van maar het is gewoon kuren, foutieve info staat het internet al vol mee.

Terug
Naar boven