Fitness Seller

Kuur: Test E. en Trenbolone

Iz-dat-zooo

Cool Novice
Waardering
0
Dag allemaal,

Heb zin om binnenkort te knallen en heb na zitten denken over de volgende kuur:

Week 1 t/m 8 400mg Trenbolone E.
Week 1 t/m 8 500mg Test E.

Nakuur nolva en HCG.

Reacties en advies zeer welkom,

Stats momenteel:
1.82m
85/86kg
BF% 11

Laatst bewerkt:
Ik weet je kuurverleden niet maar wat je combineert zijn de 2 meest efficiente massabouwers. Als je een beginner bent moet je oppassen met Trenbolone. Niet vanwege giftigheid of zo maar meer vanwege het feit dat je wel eens te snel in kracht omhoog zou kunnen gaan met een hoog risico op spierscheuring in de kleinere spiergroepen of problemen met ingescheurde peesaanhechtingen. (bijv biceps, schouders en diverse pezen)

En doe iets tegen oestrogenen kerel.

Ik zie het nut niet in om alleen voor de Test. Enth. anti oestrogenen te nemen.

Tenzij je al van jezelf erg gevoelig bent voor aromatisering.

Je bent nog jong Mr J. en zult je over risico's voor prostaat, bloedvaten, hoge bloeddruk etc niet erg druk maken. Wat je vergeet is dat je met elke "onveilige" kuur een deel van je speelruimte qua gezondheid kunt verliezen. Het extra vocht heb je ook niet nodig omdat Tren je al beresterk maakt. Dus ga gewoon voor echte gains.

Van een Mod had ik een verstandiger en moderner antwoord verwacht.

MrJ zei:
Ik zie het nut niet in om alleen voor de Test. Enth. anti oestrogenen te nemen.

Tenzij je al van jezelf erg gevoelig bent voor aromatisering.

500 mg test enanth lijkt me toch wel degelijk de moeite waard om wat tegen oestrogenen te doen?? zou proberen femara te pakken te krijgen, zorgt ook nog eens van een stijging van 27 % van je IGF afgifte. en dat voor die 50 eurotjes extra ;)

nog een ding voor de topicstarter. je gaat hcg als nakuur gebruiken? hcg onderdrukt ook je axis he vriend! begin daarom in week 5 al met hcg. voor hoeveelheden ed gebruik de searchfunctie.

probeer ook niet te bezuinigen op je nakuur en neem dus een combi van clomid en nolva, zo zal je je gains optimaal kunne behouden.

hoop niet dat dit je eerste kuur is wat dan is hij imo een tikkie te zwaar.

succes

ow ja gezien je propoganda die je hier op het forum hebt gehouden neem ik aan dat je tren enanth. van GG is?? :D

Elmo zei:
Je bent nog jong Mr J. en zult je over risico's voor prostaat, bloedvaten, hoge bloeddruk etc niet erg druk maken. Wat je vergeet is dat je met elke "onveilige" kuur een deel van je speelruimte qua gezondheid kunt verliezen. Het extra vocht heb je ook niet nodig omdat Tren je al beresterk maakt. Dus ga gewoon voor echte gains.

En ik denk zelf dat het makkelijk te overzien is zonder proviron oid.

Van een Mod had ik een verstandiger en moderner antwoord verwacht.

Achossie, ff beetje op de man proberen te spelen? :rolleyes:

Je begint vervelend te worden met je belerende toontje steeds. Het is niet te hopen dat ik ook zo word als ik niet meer jong ben. :rolleyes:

Iz-dat-zooo zei:
Dag allemaal,

Heb zin om binnenkort te knallen en heb na zitten denken over de volgende kuur:

Week 1 t/m 8 400mg Trenbolone E.
Week 1 t/m 8 500mg Test E.

Nakuur nolva en HCG.

Reacties en advies zeer welkom,

Stats momenteel:
1.82m
85/86kg
BF% 11[/QUOT

Post evn je kuurverleden want die speelt een belangrijke rol in de keuze van je volgende kuur.

Elmo ik verbaas me soms over de plotseling opgedane kennis van jou..lijkt wel of je binnen 4 maanden de hele AS bibliotheek van de wereld hebt gelezen en alles wat je denkt te weten als waarheid verkondigd?..heb je zelf wel eens trenbolone gebruikt?..

Grt. rico

Teveel oestrogeen is ongewenst, maar om idd voor 500 mg enathate gelijk aan de femara arimidex te gaan etc..weet jij wel wat voor invloed die middelen hebben op je cholesterol huishouding?..of meet je alleen je bloeddruk met je eigen bloeddruk meter?

zonder oestrogeen geen IGS afgifte en dus geen groei,..hier wil ik best eens met je over discussieren..

MVG Rico

dutch windmill zei:
Elmo ik verbaas me soms over de plotseling opgedane kennis van jou..lijkt wel of je binnen 4 maanden de hele AS bibliotheek van de wereld hebt gelezen en alles wat je denkt te weten als waarheid verkondigd?..heb je zelf wel eens trenbolone gebruikt?..

Grt. rico

:coolnana:

• Topic Starter Topic Starter
Heren,

Volgende van plan: HCG in week 7,8,9,10 2500 iu per week. Of moet ik eerder beginnen met 500iu om de vijf dagen??
Daarnaast Nolva 20mg/evt. 30/40mg per dag in week 8,9,10,11.

Er wordt hier ook proviron aangeraden. Is dat echt wel nodig?
Nolva is toch al een sterke oestro-blokker?
Als het goed is gaat proviron de werking ook een beetje tegen.
Trenbolone houdt toch weinig vocht vast?
Testo aromatiseert, dus die wel, maar om alleen daarvoor provi te gebruiken??

Ik zie jullie reacties graag tegemoet,

MvG

P.S. trenbo is van GG :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Jongens kunnen we ff proberen om on-topic te blijven.

Ik wil binnenkort knallen en zou graag jullie bevindingen op mijn schema zien.

En nog iets: wat kun je precies tegen uitscheuringen doen? . Ik heb verschillende posts gelezen waarin staat dat je vit-E creme op je huid kunt smeren en andere zalfjes,terwijl anderen weer zeggen dat dat niet helpt. Dussss ja.......

Greetszzzzzzzzz ;)

Laatst bewerkt:
tegen straie kun je niks doen.. probeer je huid vet te houden met olie dagelijks en vit-e crempjes kunnen het misschien iets verminderen..

I second that motion, het zal niet veel schelen, het ligt geloof ik aan de dikte van je huid!!

Navy zei:
Echter raad ik je wel proviron aan, en je zal zien dat je hard wordt en toch goede gains behaald, en geen extreem hoge oetsrogeen levels heb, en je dus beter zal herstellen na de kuur, en dus beter je gains zal vasthouden.
Proviron gaat het enzym tegen dat voor de aromatase van testosteron zorgt.
En daarbij is het een DHT, en dus voor extra kracht en hardheid zorgen.

greetz

hoeveel Mg proviron raad je aan bij 1000 mg test, 500 Eq/week en 75 mg tren ED ?? 50 mg, alleen de laatste 4 weken om hard uit de kuur te komen?

En ik denk zelf dat het makkelijk te overzien is zonder proviron oid.

Better safe then sorry bro.

Achossie, ff beetje op de man proberen te spelen? :rolleyes:

Ik wijs je alleen op je verantwoordelijkheid als Mod.

Je begint vervelend te worden met je belerende toontje steeds. Het is niet te hopen dat ik ook zo word als ik niet meer jong ben. :rolleyes

Lange tenen vriend? Ik krijg weinig klachten. Als je niet tegen kritiek kunt moet je mijn posts gewoon negeren, simpel zat.

En het woord belerend betreft : wie de schoen past, trekke hem aan!

Plotseling opgedane kennis? Ik was al met anabole steroiden bezig toen jij nog naar de fabeltjeskrant kreeg dus even dimmen vriend.

dutch windmill zei:

Grt. rico

Terug
Naar boven