Fitness Seller

Kuur: Test E. en Trenbolone

Beter lezen kerel. Ik praat niet over het op 0 brengen van oestrogenen dus wat is het probleem?
Middelen als Femara en arimidex kunnen je nivo niet eens terugbrengen tot 0.
Daarnaast kun je je dosid aanpassen aan de hoeveelheid AAS die je gebruikt.

Wil je het over cholesterol hebben? Ga dan maar eens uitleggen wat AAS met je doet. Ga dan maar eens uitleggen wat de invloed van oestrogenen is op je prostaat (in combi met DHT) of wat te denken van vetafzetting in je bloedvaten en organen door oestrogenen. Gyno misschien nog noemen?

dutch windmill zei:
Teveel oestrogeen is ongewenst, maar om idd voor 500 mg enathate gelijk aan de femara arimidex te gaan etc..weet jij wel wat voor invloed die middelen hebben op je cholesterol huishouding?..of meet je alleen je bloeddruk met je eigen bloeddruk meter?

zonder oestrogeen geen IGS afgifte en dus geen groei,..hier wil ik best eens met je over discussieren..

MVG Rico

Elmo zei:
Wil je het over cholesterol hebben? Ga dan maar eens uitleggen wat AAS met je doet. Ga dan maar eens uitleggen wat de invloed van oestrogenen is op je prostaat (in combi met DHT) of wat te denken van vetafzetting in je bloedvaten en organen door oestrogenen. Gyno misschien nog noemen?

je bent teveel gefocust op de oestrogenen, oestrogeen maakt je cellen ook anaboler icm test, daarom doe ik (bijna) nooit wat aan oestrogenen, heb zelf deca, oxy en tren in dezelfde kuur gebruikt, wel gyno maar dat verdwijnt vanzelf wel weer, zoniet, laat ik het weghalen ;)

Dat de nadruk vaak op oestrogenen ligt komt vaak door de ontbrekende kennis die vaak in posts tot uitting komt.

Ik ben voorstander vane echte gains. Die kun je pas meten en zien wanneer ze niet uit vocht bestaan. Wat heb je aan 6 kilo in 2 weken wanneer maar 1,5 kilo daarvan spier is? Vochtretentie is een lichaamsteken dat je teveel oestrogeen in je lichaaam hebt. (wat allemaal omgezette testosteron is !!!)
Ik heb liever dat extra testosteron ook testosteron blijft! Daar groei volgens mij beter van dan van oestrogeen!

europeman zei:
je bent teveel gefocust op de oestrogenen, oestrogeen maakt je cellen ook anaboler icm test, daarom doe ik (bijna) nooit wat aan oestrogenen, heb zelf deca, oxy en tren in dezelfde kuur gebruikt, wel gyno maar dat verdwijnt vanzelf wel weer, zoniet, laat ik het weghalen ;)

Elmo zei:

Tot bepaalde hoogte gaat dit idd op.

Persoonlijk vind ik het bij deze kuur geen bittere noodzaak.

Ik wijs je alleen op je verantwoordelijkheid als Mod.

Dat hoef jij niet te doen, de moderators hier kunnen elkaar zeer goed feedback geven.

Bovendien als iemand (een moderator) een iets andere mening heeft dan de jouwe is die persoon meteen niet goed bezig en moet hij z'n verantwoordelijkheid nemen.

Ga toch fietsen man. :rolleyes:

Lange tenen vriend? Ik krijg weinig klachten. Als je niet tegen kritiek kunt moet je mijn posts gewoon negeren, simpel zat.

En het woord belerend betreft : wie de schoen past, trekke hem aan!

1) Ik heb geen lange tenen.

2) Ik ben je vriend niet.

3) Wij krijgen wel klachten en storen ons aan je toonzetting.

4) Ik kan makkelijk tegen kritiek, maar dit heeft bar weinig met kritiek te maken. Dit heeft mijn inziens te maken met jouw belerende toontje tegenover anderen die niet direct jouw mening delen.

Elmo zei:
Plotseling opgedane kennis? Ik was al met anabole steroiden bezig toen jij nog naar de fabeltjeskrant kreeg dus even dimmen vriend.

Zozo...zal wel meevallen denk ik bro...heb je nog steeds mijn vraag niet benatwoord of je wel eens tren hebt gebruikt?..want als dat zo is wil ik die van jou weleens proberen als je er zo snel zo beresterk van wordt..

Rico

Elmo zei:
Vochtretentie is een lichaamsteken dat je teveel oestrogeen in je lichaaam hebt. (wat allemaal omgezette testosteron is !!!)
Ik heb liever dat extra testosteron ook testosteron blijft! Daar groei volgens mij beter van dan van oestrogeen!
Hm dit is nieuw voor mij. Betekent het voorkomen aromatisering, dus het blokkeren van de oestrogeenvorming, dat je testosteronniveau hoger blijft?

Het is heel simpel. Vergelijk het met ijs en smeltwater. AAS = ijs, oestrogeen = gesmolten ijs. Als je het ijs niet laat smelten heb je dus meer ijs en minder water.

japy zei:
Hm dit is nieuw voor mij. Betekent het voorkomen aromatisering, dus het blokkeren van de oestrogeenvorming, dat je testosteronniveau hoger blijft?

Navy zei:
Zeer zeker met een hoge dosis testosteron (of andere middel die snel aromatiseren) is het dus belangrijk dat je het een beetje tegen gaat. nou ben ik niet gelijk een voorstander van femara..maar wel degenlijk voorstander van proviron. Tenzij je in de bulk zit en het niet erg vindt om wat vet aan te zetten. heb je liever geen vocht of vet neem dan een middel die het tegen gaat. dus het is voor ieder een vrije keus.

greetz
Duidelijk!
Dus:
1. Aromatisering naar oestrogeen is zonde van je testosteron, maar:
2. Een beetje oestrogeen is wel weer goed.
En nu de hamvraag: in hoeverre moet je oestrogeenvorming tegengaan?
Bestaat er zoiets als een ideale dosis, van laten we zeggen proviron, ten opzichte van een bepaalde dosis testosteron?

Terug
Naar boven