AndroidHealthClinic

Kuur TestE en bold (misschien ook MT)

avg

Competitive Bodybuilder
Waardering
64
Mijn kuur gaat er als volgt uitzien.
Week 1-14 625 mg testE
Week 1-14 750 mg Bold

Dit word gezet op woensdag en zaterdag.

Met een beetje geluk krijg ik binnenkort ook methyltren binnen en deze zal ik wellicht op het einde van de kuur in gaan nemen voor 3 weken op 2 mg per dag.
De bedoeling is dat dit een extra boost geeft aan het einde van de kuur en om kennis te maken met tren.
Ik zat zelf te denken aan week 10 om ermee te beginnen, wat vinden jullie van deze keuze?

De nakuur zal bestaan uit arofixen en ik laat HCG meelopen vanaf week 5 tm week 14. Dit word op 500IU per week.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden? :)

De eerste inject is zojuist geplaatst :)

ben zelf ook met test e + bold bezig alleen zet ik 1000mg test en 750 bold pw
daarnaast week 1t/m4 dianabol

Ziet er goed uit. Je kan ook de MT de eerste weken nemen.

Ziet er goed uit. Je kan ook de MT de eerste weken nemen.

Zou ik niet doen. In principe kuur je progressief. Beetje hetzelfde als halverwege je kuur de dosis van je gear halveren, dan doet de rest van je kuur de AAS ook weinig meer. Meerdere logs op DBB van mensen die zeiden toch beter aan het eind van de kuur. Na MT in het begin deed de rest van mijn kuur niks meer.

Zo heb ik het zelf ook ingepland. Voordeel is ook dat je het lekker eventueel kan houden. Als ik het straks wel prima vind voor mijn kuur dan bewaar ik MT voor een stand alone kuurtje of een volgende kuur.

Zou ik niet doen. In principe kuur je progressief. Beetje hetzelfde als halverwege je kuur de dosis van je gear halveren, dan doet de rest van je kuur de AAS ook weinig meer. Meerdere logs op DBB van mensen die zeiden toch beter aan het eind van de kuur. Na MT in het begin deed de rest van mijn kuur niks meer.
+1

Zo heb ik het zelf ook ingepland. Voordeel is ook dat je het lekker eventueel kan houden. Als ik het straks wel prima vind voor mijn kuur dan bewaar ik MT voor een stand alone kuurtje of een volgende kuur.

Haha ik weet wat je dacht toen je dit typte :p

Als TS zou ik ruim test en bold gekocht hebben zodat ik de optie heb 14 weken door te trekken naar langer indien je merkt dat de rek aan het einde er nog niet uit is en de gains rond week 14 juist heerlijk gaan. Indien niet dan zou ik rekening houden met levertijd supplier en van te voren een afweging maken stoppen/doorgaan zodat als je wil je gear hebt om door te gaan richting 16 of 20 weken.

Voor ik kan zeggen dat dit een passende kuur is, wat zijn de doelen van TS? Ik kan zonder doelen niet zeggen dat het er goed of niet goed uitziet.

• Topic Starter Topic Starter
Doel van de kuur is zoveel mogelijk massa aan te zetten, zonder al teveel vet/vocht en eventueel mijn vetpercentage omlaag te brengen.

De keuze van test en bold is omdat het relatief milde middelen zijn.
De mt heeft behalve als doel een boost op het eind en ook de functie dat ik alvast ervaring op doe met tren zodat ik hiermee ook al wat bekend ben voor een volgende kuur.

De 2de inject is ook al geplaatst :)

Vraagje over de methyltren.
Ik heb de mt besteld en verwacht deze binnenkort binnen, alleen heb ook meteen een extra flacons test erbij besteld zodat ik na de 14 weken test/bold door kan gaan naar 3 weken extra met de test en mt ipv de mt tijdens de laatste 3 weken test en bold te gebruiken.

Dan word het dus
1-17 test
1-14 bold
15-17 mt

ipv

1-14 test
1-14 bold
12-14 mt

Is dit een goede keuze?
Voordeel is dat de MT dan tijdens mijn vakantie valt dus als ik erg last van (mentale) bijwerkingen krijg er op het werk geen hinder van heb.

3de inject is overigens net geplaatst.

Als TS zou ik ruim test en bold gekocht hebben zodat ik de optie heb 14 weken door te trekken naar langer indien je merkt dat de rek aan het einde er nog niet uit is en de gains rond week 14 juist heerlijk gaan. Indien niet dan zou ik rekening houden met levertijd supplier en van te voren een afweging maken stoppen/doorgaan zodat als je wil je gear hebt om door te gaan richting 16 of 20 weken.

Voor ik kan zeggen dat dit een passende kuur is, wat zijn de doelen van TS? Ik kan zonder doelen niet zeggen dat het er goed of niet goed uitziet.

Ik heb je advies opgevolgd en heb test en bold bijbesteld.

Kuur word dus gewijzigd naar:

1-18 test op 625mg (2.5ml)
1-18 Bold op 1050mg (3.5ml)
15-17 MT op 2mg per dag (0.5ml)

Afhankelijk van hoe soepel het spuiten gaat is het de bedoeling om MT bij te zetten in de laatste weken.
Ik heb de inject versie en zit ermee dat ik iedere dag moet spuiten wat ik niet gewend ben en maar 2 injectie spots heb.
Gebruik enkel de benen aangezien ik dan met 2 handen kan aspireren.

Terug
Naar boven