XXL Nutrition

Kuur traject 2013

Isdera

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Lengte
1m83
Massa
101kg
Vetpercentage
14%
Ik weet het, het is nog ver weg. Maar goed, beter nu al over nadenken dan als de tijd daar is.

Start januari 2013

1-5 IGF-1 LR3 2x25mcg 4x/week (direct na training)
11-15 IGF-1 LR3 2x25mcg 4x/week (direct na training)

15-20 Test P 100mg EOD
15-20 Mast P 100mg EOD
15-20 Tren A 100mg EOD
15-20 Aromasin 10mg EOD
15-20 hCG 2x250iu EW
15-16 T3 opbouwen naar 25mcg ED
17-18 T3 25mcg ED
19-20 T3 afbouwen naar 6,25mcg ED
21-24 Arofixen 20/20mg ED

21-25 IGF-1 LR3 2x25mcg 4x/week (direct na training)
31-35 (of 39-43) IGF-1 LR3 2x25mcg 4x/week (direct na training)

39-52 Test E 500mg (of 750) EW
39-51 Bold 750mg EW
39-53 Proviron 50mg (of 75) ED
39-53 hCG 2x250iu EW
54-60 Arofixen 20/20mg ED

IGF doe ik dus 5 weken op en 5 weken af. Na twee cycles IGF start ik een kuur met korte esters. Dan weer twee IGF cycles en dan starten met een lange ester kuur.
Na het hele traject was ik van plan lange tijd off te gaan.

Goed traject zo?

- TRAJECT AANGEPAST - 03.08.2012 -

Naar aanleiding van de feedback tot nu toe, bedankt kix en je bi se, heb ik het traject nog eens goed bekeken. Ik ben wat gaan schuiven om meer overlap te creeëren met de igf en aas. Tevens proviron toegevoegd aan de korte ester kuur en middelen voor eventueel gyno nog even eruit gelaten.
Het hele traject is opgeschoven naar maart 2013, ik kan namelijk de aas niet eerder doen vanwege de nodige off-tijd na m'n huidige kuur. Ik heb dus de igf opgeschoven voor meer overlap. Tevens heb ik de cycles zo weten te plaatsen dat ik in de hele maand juli of september gewoon met gezin op vakantie zou kunnen.

Start week 10 (maart) 2013

1-5 IGF-1 LR3 2x25mcg 4x/week (pre of post)
4-9 Test P 100mg EOD
4-9 Mast P 100mg EOD
4-9 Tren A 100mg EOD
4-9 Proviron 25/50mg ED
4-9 hCG 2x250iu EW
4-5 T3 opbouwen naar 25mcg ED
6-7 T3 25mcg ED
8-9 T3 afbouwen naar 6,25mcg ED
10-13 Arofixen 20/20mg ED
11-15 IGF-1 LR3 2x25mcg 4x/week (pre of post)
21-25 IGF-1 LR3 2x25mcg 4x/week (pre of post)
31-35 IGF-1 LR3 2x25mcg 4x/week (pre of post)
31-44 Test E 500mg (of 750) EW
31-43 Bold 750mg EW
31-45 Proviron 50mg (of 75) ED
31-45 hCG 2x250iu EW
46-52 Arofixen 20/20mg ED
(Aromasin, Nolvadex en Letro achter de hand)

Zit nog wel te twijfelen tussen post- of pre-workout voor igf, hierover lees je ook 50/50 voors en tegens.. LR3 is natuurlijk wel de langer werkende igf, dus imo zou het niet heel veel uit maken op langer termijn.
Pre-workout is voor mij thuis zetten, 10min fietsen of 6min met de auto naar de gym en KT gevolgd door cardio.
Post-workout wordt lastiger ivm cardio na KT. Stel ik doe even geen cardio tijdens igf, dan zet ik thuis 10 a 15 min na het neerleggen van de gewichten. Of ik neem twee gevulde spuitjes mee en ga na KT op een afgelegen parkeerplaats in de auto zetten... heeft niet mijn voorkeur om me steeds na het trainen te moeten verstoppen.

Laatst bewerkt:
- waarom niet de igf met aas mee laten lopen ? snap t nut niet om dit solo te nemen. altijd icm met AAS om de groeifactoren te benutten imo

- 6 weken op korte esters vind ik alsng te kort ,hypertrofie heef ttijd nodig, maak er dan op zn minst 8 weken van

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
hyperplasie en daarna de cellen vullen door hypertrofie, er is wel gedeeltelijk overlap. igf heeft zeker wel effect, dit merk je echter pas tijdens de aas kuur wanneer de nieuwe cellen gevuld worden

igf zet ik al redelijk op maximale cycle lengte en off tijd tussen de twee aas kuren zit ook redelijk minimaal, komt gewoon zo uit..

heb je een beter voorstel?

---------- Post toegevoegd Thu 2 Aug 2012 om 12:35 ----------

- 6 weken op korte esters vind ik alsng te kort ,hypertrofie heef ttijd nodig, maak er dan op zn minst 8 weken van

heb ik ook over zitten denken, wordt de off-tijd tussen de twee aas kuren wel korter...

Ik zou eventueel de laatste igf cycle kunnen uitstellen tot de eerste vier weken van de lange ester kuur, zo creëer ik meer overlap..

Zou igf samen met aas doen. (als je al igf neemt)

Waarom neem je uit voorzorg letro?

Waarom t3 nemen op 35mcg en hoe wil je dat doseren?

En ik vind je 2e deel van je kuur te laag gedoseerd. Heb je test van 200mg per ml ofzo?

Zou igf samen met aas doen. (als je al igf neemt)

Waarom neem je uit voorzorg letro?

Waarom t3 nemen op 35mcg en hoe wil je dat doseren?

En ik vind je 2e deel van je kuur te laag gedoseerd. Heb je test van 200mg per ml ofzo?

Heb veel goeie verhalen en logjes gelezen van igf only en igf + aas kuren en cycles. Igf is op lange termijn merkbaar, aas zal dit resultaat uiteindelijk uitvergroten. Ik doel met igf niet op snel resultaat, wel op permanent resultaat op lange termijn. Dat is ook wat ik lees van gebruikers die igf een jaar hebben op en af hebben gedaan, als je daarna een kuur doet komen de effecten dan pas naar boven. Als je in de zelfde tijdsbestek een kuur of twee stopt komt het sneller.
Dat is een beetje de motivatie erachter.

Letro neem ik preventief tegen gyno uit de test/tren. Heb dat nu ook meegemaakt en ik ga liever low dose om te voorkomen dan straks alles in de strijd moeten gooien. Of is mast p al voldoende hier tegen?

T3 moet natuurlijk 25mcg zijn, zou inderdaad lastig doseren worden haha

Tweede kuur is een wat langere kuur, ik heb niet eerder test lang hoog gehad. 500 of 600mg/week beter? Enne.. is niet moeilijk doseren, ik prik vaak twee keer per week; voor 400 is dat 2x0,8ml, net zo makkelijk als 2x1,0ml of 2x1,2ml:D

Ok bro, ikzelf vind IGF niks eerlijk gezegt. Heb het 2jaar geleden is gebruikt maar deed weinig voor me. Ga het toevallig binnenkort weer is proberen icm HGH. Heb wat van een vriend gekregen dus waarom niet.

Letro is het zwaarste middel tegen gyno. Zou ik niet uit voorzorg nemen. Ik weet niet hoe heftig jou gyno is en hoe gevoelig je ben maar ik zou zowieso niet iets uit voorzorg nemen. Treed het toch op neem dan nolva of aromasin. Werkt dat niet ga dan aan de letro. On cycle kan je wel provi nemen.

Over je dosering van je 2e deel moet je zelf ff gaan nadenken. Weet je kuur verleden niet maar vind 400 test heel weinig. Ik zou eerder aan 750 denken maargoed.

Ok bro, ikzelf vind IGF niks eerlijk gezegt. Heb het 2jaar geleden is gebruikt maar deed weinig voor me. Ga het toevallig binnenkort weer is proberen icm HGH. Heb wat van een vriend gekregen dus waarom niet.

Letro is het zwaarste middel tegen gyno. Zou ik niet uit voorzorg nemen. Ik weet niet hoe heftig jou gyno is en hoe gevoelig je ben maar ik zou zowieso niet iets uit voorzorg nemen. Treed het toch op neem dan nolva of aromasin. Werkt dat niet ga dan aan de letro. On cycle kan je wel provi nemen.

Over je dosering van je 2e deel moet je zelf ff gaan nadenken. Weet je kuur verleden niet maar vind 400 test heel weinig. Ik zou eerder aan 750 denken maargoed.

Heb zelf niet eerder igf gedaan, net als veel middelen hoor je verschillende kanten. Testosteron is eigenlijk een van de weinige waar echt iedereen positief over spreekt. Ben benieuwd of ik straks een positief verhaal kan houden over igf, can't tell until I try..

Wat betreft letro en gyno, ik heb bij me huidige kuur voor het eerst gyno.. eerste keer tren.. Ik heb begrepen als het er eenmaal heeft gezeten dat het bij een volgende kuur makkelijk weer op kan komen. Nolva of aromasin zouden preventief beter zijn? Ik neem je advies mee en zal de letro bewaren als laatste wapen. Gaan proviron en mast goed samen, zijn toch vergelijkbare effecten?

Ben in de huidige kuur naar 500 test gegaan, echter door de gyno icm tren heb ik de dosis moeten verlagen. Kan dus nog niet zeggen of 500 voor mij voldoende is of niet. Hiervoor altijd onder de 500 gedaan, vandaar. Zal er nog een noot over kraken..

Thnx voor de input Je bi se! I appreciate it.:thumb:

Ja dat is zo, dan weet je het iig zeker.

Zowieso ben ik niet van het preventief iets nemen. Ik zou het pas nemen als het opkomt. En dan idd nolva of aro. Letro dus als laatste red middel.

Proviron is anti oestrogeen. Dus kan eventueel ook gyno helpen voorkomen.

Terug
Naar boven