MuscleMeat

Kuur tren e.test e winny

Heb nog genoeg sust hoor :o

En omdat tijdelijke oplossing zou zijn, normaal teruggave rijbewijs rechtszaak binnen 2 weken is. Alleen mijn 2 weken duren al sinds half september omdat de OvJ er 1 grote schijtbende van gemaakt heeft :roflol:

Ga ook niet 7 euro uitgeven als ik normaal 5 min moet omrijden om t op te halen :p

Heb overigens wel gefixt dat ik nu meer sust krijg, dit omdat het niet hychienisch is om open ampul te bewaren. Dus nu krijg ik er 2 per week :trollface:

500 mg sust ew kuurtje in gevangenis dus als ooit nog vast moet zitten :roflol:

Ik wil jouw dossier bij de politie wel even inzien..

Of je bent bent gewoon niet zo’n lieve jongen? :trollface:

Nee ik heb echt werkelijk waar geen idee waar ze zoveel meldingen van hebben :o

Stuk of 20 zullen zijn omdat wij de politie gebeld hebben of aangiften gedaan heb, 20 van ander zou ik nog wel snappen maar die ander 40 heb ik oprecht geen enkel idee van :roflol:

Ik heb 1x in mijn leven aangifte gedaan van beroving onder dwang van een vuurwapen en er is verder nooit aangifte tegen mij gedaan.

Hoe de f**k kom je aan 80 meldingen dan :roflol:

Ik heb 1x in mijn leven aangifte gedaan van beroving onder dwang van een vuurwapen en er is verder nooit aangifte tegen mij gedaan.

Hoe de f**k kom je aan 80 meldingen dan :roflol:

Als ik de topics over die jongen een beetje volg dan schat ik in dat 78 aangiftes over aanranding van te jonge meisjes gaan.

Als ik de topics over die jongen een beetje volg dan schat ik in dat 78 aangiftes over aanranding van te jonge meisjes gaan.

Er is nog nooit aangifte gedaan van aanranding tegen mij :roflol:

En geen idee hoe aan 80 meldingen kom, mijn ex was een psychopaat die me van alles en nogwat beschuldigden en de politie hield haar handje boven t hoofd.

Had op een gegeven moment van ellende maar om een enkelband gevraagd, duurde 2 weken voor ze weer melding deed dat ik haar lastig viel. Dus mijn advocaat de politie bellen wisten ze opeens nergens meer van af :roflol:

Terug
Naar boven