XXL Nutrition

Kuur voor over een half jaartje :D

• Topic Starter Topic Starter
geduld is een schone zaak jonge :P

D. zei:
huh, J wil je hem nu uithoren of gewoon echt een antwoord op iets wat je zelf niet weet??
Nolva & clomid, beste van twee werelden.... beter dan nolva/clomid only.
Boldone heeft ook zo zn voordelen, al vind ik de verhouding 500test/200eq beetje raar. en 700mg gear voor een 1e kuur sowieso vrij veel.....

Nee hoor. Maar:

1) In z'n 1ste kuurtje zal hij al hard zat gaan op de test. Je kan eventuele latere kuurtjes nog gaan stacken met bijv. Boldone. Hou het simpel zou ik zeggen. Zeker in je eerste AAS kuur. Je hebt geen idee hoe je erop zal reageren, dus niet teveel nemen

2) Idem hier. Op z'n test. only kuurtje heeft hij genoeg aan Nolva vind ik. Chlomid + Nolva is natuurlijk beter, maar als je het niet nodig hebt, zou ik het niet doen. Sim-pel.

:)

MrJ zei:
Nee hoor. Maar:

1) In z'n 1ste kuurtje zal hij al hard zat gaan op de test. Je kan eventuele latere kuurtjes nog gaan stacken met bijv. Boldone. Hou het simpel zou ik zeggen. Zeker in je eerste AAS kuur. Je hebt geen idee hoe je erop zal reageren, dus niet teveel nemen

2) Idem hier. Op z'n test. only kuurtje heeft hij genoeg aan Nolva vind ik. Chlomid + Nolva is natuurlijk beter, maar als je het niet nodig hebt, zou ik het niet doen. Sim-pel.

Tja, ik wil gewoon zo snel mogelijk weer genezen zijn na me kuur
en ik ga maar 1 keer kuren dus mag het wel ietsje groter.;)

Maaruh, ik ben er nu helemaal over uit :
weel 1 t/m 2 - 750mg Testosterone Enantaat per week
week 3 t/m 10 - 500mg Testosterone Enantaat per week
week 1 t/m 10 - 200mg Boldenone per week
week 1 t/m 12 - 500IU per week
week 12 t/m 14 - 20mg Nolvadex per dag
week 12 t/m 13 - 100mg Clomid per dag
week 14 - 50mg Clomid per dag

Deze ga ik doen zodra ik 95 kilo weeg dus ik post over een half
jaar me log wel effe hier.

Bedankt voor jullie hulp allemaal ! :thumbs:

't Zal nooit bij 1 kuurtje blijven denk ik.

Maar goed, jouw beslissing enzo. Suc6 alvast.

haha jij met je één keer kuren :grinny:

Ach ja, mischien dat ik later ooit nog een kuurtje doe ! :D

Maar daar zullen wel wat jaren tussen gaan zitten in ieder geval. ;)

Zou die kuur van je nemen zonder boldone. Waarom? Test zorgt voorzichzelf al voor een betere eiwit synthese. En aangezien je bij de 1e kuur toch altijd al goed reageert heb je die boldone helemaal niet nodig. Stacken kan je altijd later nog doen ;)

En nakuur zou ik meer zo doen:
wk 12 & 13: 40mg Nolva & 50mg Clomid
wk 14 & 15: 20mg Nolva

ik vroeg het omdat ik train bij sportpoint

MrJ zei:
Nee hoor. Maar:

1) Hier ben ik het mee eens. Als eerste kuurtje is alleen test. voldoende.

2) Waarom zou je niet clomid+nolva pakken? Je hebt zo de voordelen van beide producten. Hoe sneller je bent hersteld, hoe beter toch?

Ach, als je met Nolva alleen al goed snel en volledig hersteld, wil je je lever dan extra belasten met Chlomid?

Nogmaals, Nolva + Chlomid is zeker een zeer goede combo, maar als het met 1tje alleen al goed kan, waarom meer? :)

je kan de dosis nolva dan lager doen en compenseren met wat clomid, zo is de belasting niet veel meer, maar hou je de voordelen van beide :)

soulreaver zei:
je kan de dosis nolva dan lager doen en compenseren met wat clomid, zo is de belasting niet veel meer, maar hou je de voordelen van beide :)

idd, dat dacht ik ook ! :)

Wat vond jij trouwens van deze dosis?

week 12 t/m 14 - 20mg Nolvadex per dag
week 12 t/m 13 - 100mg Clomid per dag
week 14 - 50mg Clomid per dag

Ik zat denken om Clomid drie weken op 50mg te houden.

Zou de nolva de eerste week op 40 mg. houden, dan overgaan op 20 mg. clomid is goed zo, zou alleen het totaal van je nakuur niet langer dan 4 weken laten duren, je echte herstel komt na die periode, 4 weken is naar mijn idee voldoende om alles te stimuleren, je lichaam kan daarna zelf aan de slag :)

Dus zo:

Week 12: 40 mg. nolva & 100 mg. clomid
Week 13: 20 mg. nolva & 100 mg. clomid
Week 14: 50 mg. clomid
Week 15: 50 mg. clomid

als je HCG niet in je kuur gebruikt zou ik in week 12 op de eerste 3-4 dagen dagelijks 500 iu zetten. beter is om het tijdens je kuur te gebruiken.

Je kan ook kiezen de laatse 2 weken nolva ipv. clomid te pakken, nolva dan op 20 mg. je moet even kijken of je last van acne e.d. krijgen van clomid, ik had er op deze doseringen totaal geen last van.

aighty ;)

edit: en acne gaat toch gewoon weer weg ? (if so, nog problemo)

Laatst bewerkt:
750 mg test als frontload :D

belachelijk voor eerste kuur. Ik vind niet eens dat je echt een frontload nodig hebt in je eerste kuur.

Tuurlijk wel.

De test. enth. heeft ff tijd nodig om in te kicken. Wil je de eerste weken ook al direct profijt hebben, doe je of een frontload of een kickoff. Ook met je 1e kuurtje. :)

mwa ik blijf erbij dat het niet nodig is bij eerste kuur.
en al helemaal niet 750 test bij iemand die ook nog 19 is.

maar goed ieder zijn eigen mening.

Als je het doet om de snelle profijt zoals MrJ al zegt moet je het doen.

Is het trouwens verstandig om Mariadistel-extract tijdens en na me kuur te nemen?

Terug
Naar boven