LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
D. zei:huh, J wil je hem nu uithoren of gewoon echt een antwoord op iets wat je zelf niet weet??
Nolva & clomid, beste van twee werelden.... beter dan nolva/clomid only.
Boldone heeft ook zo zn voordelen, al vind ik de verhouding 500test/200eq beetje raar. en 700mg gear voor een 1e kuur sowieso vrij veel.....

MrJ zei:Nee hoor. Maar:
1) In z'n 1ste kuurtje zal hij al hard zat gaan op de test. Je kan eventuele latere kuurtjes nog gaan stacken met bijv. Boldone. Hou het simpel zou ik zeggen. Zeker in je eerste AAS kuur. Je hebt geen idee hoe je erop zal reageren, dus niet teveel nemen
2) Idem hier. Op z'n test. only kuurtje heeft hij genoeg aan Nolva vind ik. Chlomid + Nolva is natuurlijk beter, maar als je het niet nodig hebt, zou ik het niet doen. Sim-pel.
![]()

MrJ zei:Nee hoor. Maar:
1) In z'n 1ste kuurtje zal hij al hard zat gaan op de test. Je kan eventuele latere kuurtjes nog gaan stacken met bijv. Boldone. Hou het simpel zou ik zeggen. Zeker in je eerste AAS kuur. Je hebt geen idee hoe je erop zal reageren, dus niet teveel nemen
2) Idem hier. Op z'n test. only kuurtje heeft hij genoeg aan Nolva vind ik. Chlomid + Nolva is natuurlijk beter, maar als je het niet nodig hebt, zou ik het niet doen. Sim-pel.
![]()
soulreaver zei:je kan de dosis nolva dan lager doen en compenseren met wat clomid, zo is de belasting niet veel meer, maar hou je de voordelen van beide![]()

soulreaver zei:je kan de dosis nolva dan lager doen en compenseren met wat clomid, zo is de belasting niet veel meer, maar hou je de voordelen van beide![]()