XXL Nutrition

kuur voorstel hgh+sust

graafy

Cool Novice
Elite Member
Waardering
6
Lengte
1m76
Massa
88kg
Vetpercentage
10%
dit is mijn volgende kuur met de hgh waar ik aan ben begonnen het is de eerste keer dat ik hgh gebruik,nu ben ik in week 2 hgh.
ik train al 12 jaar en heb verschillende kuurtjes gedaan met test,bold en orals.
nooit echt hoog gedoseert meestal 500 mg pw test+bold of primo en nog wat orals.ik ben 1.76 en weeg 82 kg bf weet ik niet maar is normaal ik heb geen buikje ofzo o ja ben 36 jaar oud

hgh wk 1 2iu pd
wk 2 3,33 iu 5dg + 100 mcg t4 per dag
wk 4 tm 22 4 iu 5dg + 100 mcg t4 per dag
zijn blue tops zonder etiket of opdruk in wit doosje

wk 6 tm 16 sustanon elke 5 dagen 400 mg is per wk 560 mg
wk 6 tm 15 eq gelijk met de sust elke 5 dagen 475 mg is per week 665 mg
injects van gg

orals
wk 6 tm 10 oxy 100 mg per dag of 40 mg d-bol
wk 11 tm 15 40 mg winstrol
wk 7 tm 16 20 nolvadex per dag, zonodig verhogen
orals zijn hg

verder gebruik in nog hch tijdens de kuur en een nakuur met nolvadex en aro
graag jullie reachties op dit scema

Groeten Graafy

Geen nolvadex tijdens je hgh.

Geen 10 weken orals pakken.

hcg op 500iu 2 * per week als je merkt dat je ballen krimpen.

T4 begin je pas als je merkt dat je heel moe wordt. Kan zijn dat je er zelfs geen last van hebt.

• Topic Starter Topic Starter
ok geen nolvadex en tegen de gyno dan, ari nemen

Mss es proberen niets te nemen tot het probleem daadwerkelijk de kop op steekt.

Aromasin of arimidex is goed ja.

nolva verlaagd je igf,dat wil je niet

normaal hoef je niet bang te zijn voor aromatiseren,want dat krijg je niet ik te minste als ik aan de hgh zit.
En nooit nolvadex in nemen bij en hgh kuur.

ok dankjewel voor de reacties
dan hoe ik de ari wel bij de hand als de gyno toch komt
ik heb er bijna altijd last van tijdens een kuur.

ik gebruik nu 1 week 2iu hgh pd en heb vanaf gisteren een raar gevoel ik mijn kaken en schouder of pols en dat op zo,n lage dosering al !!
en een gehaast gevoel de hele dag dit gaat als het goed is toch over na een paar weken.
anders loop ik de muur eruit denk ik als ik nog verhoog
verder gaat het lekekr.

Ja normaal trekt dat wel weg. Vervelende side aan hgh gebruik zijn die pijnlijke gewrichten.

Bijna 10 weken orals is te veel.

Zelf zou ik dan liever de eerste 4 weken dbol doen en dan de laatste 4 weken winny als je dat echt graag wilt.

Sustanon is vreemd gedoseerd. Of is dat een nieuw soort UG sustanon?

Zoals gezegd geen nolva... 25mg proviron ED en 1 cap aromasin EOD werkt bij mij heel goed icm met test en hgh!

Succes.

---------- Toegevoegd om 17:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

normaal hoef je niet bang te zijn voor aromatiseren,want dat krijg je niet ik te minste als ik aan de hgh zit.
En nooit nolvadex in nemen bij en hgh kuur.

Hmmm kreeg zelf best last van gyno alvorens ik wat aromasin erbij nam.

Aromasin verhoogt by the way je IGF-1 en vrij testosteron, dus lijkt me de beste anti-e icm met test en hgh imo.

het is ultra sust van gg is 350 mg per ml
en dus beter die d-bol nemen dan oxy en op 40 mg is voldoende denk ik
maar waarom beter d-bol ?
aromasin is dus de beste keus ,zijn die er van een ug lab.
die ari heb ik wel

100 gram oxy of 40 gram Diana?
Zou wel voor Diana gaan.

en hoe doe ik dan de nakuur als nolva beter niet samen met hgh genomen kan worden.want ik ben na de laatste sust nog 8 weken aan de hgh.
4 weken aromasin op 20 mg pd is dat genoeg ??

heeft neimand een antwoord

en hoe doe ik dan de nakuur als nolva beter niet samen met hgh genomen kan worden.want ik ben na de laatste sust nog 8 weken aan de hgh.
4 weken aromasin op 20 mg pd is dat genoeg ??

Dus je trekt die hgh 8 weken lang door na de laaste susta van je.
Dan zou ik geen aromsin gebruiken.
Dan zou ik met de susta gewoon 8 weken lang door laten lopen,en daarna pas met de aromasin te werk gaan

Ik ben ook met HGH begonnen en ga het minstens een half jaar nemen.Nu pak ik komende 8/10 weken er test/tren/provi bij en als ik daarmee klaar ben blijf ik wel test gebruiken lage dosering(bv 250mg cypio) en na 'n paar weken begin ik weer met bv test/mast/winny kuurtje te pakken,omdat HGH zonder testo alleen vetverbrandend werkt,dus altijd minstens test ernaast pakken.Anders heeft die HGH weinig zin snap je,dat is een langzaam proces.
En half jaartje test in normale hoeveelheden kan geen kwaad.

Laatst bewerkt:
ok bedankt voor de reachtie
ik denk dat ik dan maar wat langer doorga met de test

ik zit nu op 4iu 5dg per week hgh die blauwe zonder opdruk of etiket
en krijg rode vlekken op de injectieplek de dag na de prik net alsof ik gestoken ben.na het weekeind zijn ze net weg getrokken en dan begin ik weer !!
mijn trainings maat heeft nergens last van en het is de zelfde bestelling geweest ik vroeg mij af of dat kwaad kom,de werking is wel goed en de eerste week had ik dit ook niet.gelukkig is het geen zomer zeg pfpf

Herkenbaar, heeft te maken met 181 en 182 meen ik zo even te zeggen zo vroeg op de ochtend

je zal wel 191 en 192 bedoelen :-)

Terug
Naar boven