AndroidHealthClinic

Kuur Voorstel Test-E + Tren-E

Ano_86_5

Huge Freak
uitgeschakeld
Waardering
703
Lengte
1m93
Massa
124kg
Vetpercentage
15%
Ik wou het kuurtje toch even langs laten komen voor eventuele suggesties.

Week 1-3: 100 mg Test-P + 75 mg Tren-A eod
Week 1-12: 200 mg Tren-E 2xpw
Week 1-15: 250 mg Test-E 2xpw
week 5-13: t3 25mcg per dag
week 6-13: dostinex 0,5mg 2x per week
Week 13-16: Hcg 500 ui eod
Week 16-17: 10 mg Nolva + 100 mg clomid
Week 18-20: 10 mg Nolva + 25 mg clomid

Afhankelijk van hoe ik me voel en hoe het gaat ga ik tren-e misschien verhogen of verlagen.

Laatst bewerkt:
Om te cutten?
hcg vanaf week 1
Test langer dan tren.
14 week provi?

Hcg niet gebruiken zolang het niet nodig is

omdat??

kan je beter voor hmg gaan man

• Topic Starter Topic Starter
Hoezo test langer dan tren. Het is eigenlijk als bulkkuur bedoeld. Zit er daarom aan te denken testo misschien te verhogen. Naar 2 shots van 500 in het begin. Provi neem ik tot week 14 idd voor de meer vrije test, minder kans op gyno enzo. Wordt vaak gebruikt in synergie met testo.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 10:50 ----------

Bij een cutkuur zou ik veel minder testo zetten. 250 per week ofzo

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 10:51 ----------

Zou ook winstrol en T3 meenemen dan

tren = 19 nor

bulken?? Why? Niet lullig bedoeld maar vp is al redelijk hoog

Dus? Wat maakt het uit dat het een 19 nor is?
Omdat mijn doel vooral massa is niet iedereen wil een beachboy worden. Bepaal zelf wanneer ik ga cutten en of ik het uberhaupt doe.

Dat je 2 test 2 weken langer laat lopen is zodat je de klap een beetje opvangt als je stopt met tren.
Zou nolva gewoon op 20 houden

direct ook defensief reageren haha.
Chill.
Val je niet aan man.
tren is zwaar voor je herstel. Daarom.
Te hoog VP is niet mooi man.

Ik wou het kuurtje toch even langs laten komen voor eventuele suggesties.

Week 1-3: 100 mg Test-P + 75 mg Tren-A eod
Week 1-8: 250 mg Test - E + 200 mg Tren-E 2xpw
Week 9-14: 500 mg Test-E + 300 mg Tren-E 2xpw
Week 1-6: 25 mg proviron
Week 7-14: 50-75 mg proviron
Week 13-16: Hcg 500 ui eod
Week 16-18: 10 mg Nolva + 100 mg clomid
Week 19-20: 10 mg Nolva + 25 mg clomid

De switch van week 8 naar 9 is een suggestie. Afhankelijk van hoe ik me voel en hoe het gaat ga ik dan misschien verhogen.

- ik zou die verhoging van tren in week 9 niet doen, gewoon meteen de gewenste dosis zetten vanaf het begin

- hcg had ik on cycle gezet ipv post cycle, het is de bedoeling om ze op formaat te houden en gevoeligheid vermindering tegen te gaan van de cellen

- 100mg clomid is te veel, 50mg is voldoende

- nolva kan op 20mg, 10mg is te weinig

Hcg niet gebruiken zolang het niet nodig is

hier ben ik wel benieuwd naar, waarom geen hcg ?

Dat je 2 test 2 weken langer laat lopen is zodat je de klap een beetje opvangt als je stopt met tren.
Zou nolva gewoon op 20 houden

ik zie dit vaker en vaker voorbij komen, mede door heel veel gepapegaai op dit forum.
wat zou het uitmaken (voor een al zwaar onderdrukt systeem) om de tren 2 weken eerder te laten stoppen? ik denk eerlijk gezegd helemaal niets.

ik laat test altijd 4 week langer doorlopen als 19 nor en sindsdien beter herstel;)

ik laat test altijd 4 week langer doorlopen als 19 nor en sindsdien beter herstel;)

maar hoe merk je dat aan je herstel, hoe meet je dat ?
ik denk eerlijk gezegd dat het bullshit is man, onderdrukt = onderdrukt

@max ik zou liever low test high tren doen man, en dan zo schoon mogelijk bulken. denk dat het een mooier resultaat gaat opleveren

Laatst bewerkt:
- ik zou die verhoging van tren in week 9 niet doen, gewoon meteen de gewenste dosis zetten vanaf het begin

- hcg had ik on cycle gezet ipv post cycle, het is de bedoeling om ze op formaat te houden en gevoeligheid vermindering tegen te gaan van de cellen

- 100mg clomid is te veel, 50mg is voldoende

- nolva kan op 20mg, 10mg is te weinig

hier ben ik wel benieuwd naar, waarom geen hcg ?

ik zie dit vaker en vaker voorbij komen, mede door heel veel gepapegaai op dit forum.
wat zou het uitmaken (voor een al zwaar onderdrukt systeem) om de tren 2 weken eerder te laten stoppen? ik denk eerlijk gezegd helemaal niets.

Clomid en nolva zijn ongeveer soort gelijke middelen. Dus dat ik clomid moet verlagen en nolva verhogen volg ik niet helemaal. Over hcg hebben we al gesproken dus je weet hoe ik daar over denk. Je hele kuur hcg zetten onderdrukt je eigen lh aanmaak. Ik gebruik het alleen om me ballen weer te laten groeien vlak voor de nakuur. Even wakker te schudden. Ik kan tren best verhogen als ik het niet meer voel wat is daar zo erg aan?

Btw gevoeligheid van je ballen voor lh vergroot juist als het een tijd afwezig is geweest niet als je er voortdurend hcg op los laat.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 12:31 ----------

maar hoe merk je dat aan je herstel, hoe meet je dat ?
ik denk eerlijk gezegd dat het bullshit is man, onderdrukt = onderdrukt

@max ik zou liever low test high tren doen man, en dan zo schoon mogelijk bulken. denk dat het een mooier resultaat gaat opleveren

Opzich maar high tren komt ook weer met gevolg van veel sides.

---------- Post toegevoegd Sat 8 Sep 2012 om 12:32 ----------

Voor de rest zag ik bij jay dat tren sbhg verlaagt dus die provi kan misschien achterwege blijven

het zijn soort gelijke middelen met een iets andere werking. maar 100mg clomid is too much, 50mg is zat. en zeker als je het al stacked met nolva

Is gewoon de eerste 1 a 2 weken dat de dosering wat hoger ligt. Hogere dosering is in het begin normaal. Bovendien is 50 mg clomid met 20 mg nolva ongeveer hetzelfde als 10 mg nolva en 100 mg clomid. Nolva is een veel sterker middel. Wat je vaak voorbij ziet komen is de eerste week 40 mg nolva. En dan 20/20/20. Die 20/20/20 vervang ik met 10-25/10-25/10-25 en komt uiteindelijk op een wat lagere dosering aan die iets idealer als 20.

Je doet eigenlijk geen voorstel, maar deelt ff je kuurschema mede;)

@Kix, bloedwaarden

• Like
Waarderingen: kix
Staat er ook boven. Het is ook een voorstel maar ik ga niet in op slecht geargumenteerde punten :p

De argumentatie van 19 nor heb ik nu achterhaalt dus dat zal ik meenemen.

Laatst bewerkt:
Dus? Wat maakt het uit dat het een 19 nor is?
Omdat mijn doel vooral massa is niet iedereen wil een beachboy worden. Bepaal zelf wanneer ik ga cutten en of ik het uberhaupt doe.

Omdat, afgaande op je pic uit je gallery, je een dikke pad bent

Zo te zien aan je kuurvoorstel ben je al een ervaren kuurder en vraag ik me echt af waar je mee bezig bent

Omdat, afgaande op je pic uit je gallery, je een dikke pad bent

Zo te zien aan je kuurvoorstel ben je al een ervaren kuurder en vraag ik me echt af waar je mee bezig bent

Waarom vraag jij je af waar ik mee bezig ben? En laat is foto's van jezelf zien voor dat je een opmerking maakt over een ander. Ga bovendien ergens anders ruzie zoeken. Ik bespreek hier me doel toch niet alleen wat suggesties die wetenschappelijk onderbouwt zijn. Dus niet: Ik denk zus en zo omdat me bro's dat zeggen.

Terug
Naar boven