XXL Nutrition

Kuur voorstel TEST/TREN

Flo FM

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
13%
Ik heb een voorstel voor test/tren maar wil graag jullie mening.

Voorstel 1
week 1 t/m 12 250mg test-e ew
week 1 t/m 12 600mg tren-e ew
week 4 t/m 12 500iu hcg
week 14 t/m18 arofixen

Voorstel 2
week 1 t/m 12 500mg test-e ew
week 1 t/m 12 600mg tren-e ew
week 4 t/m 12 500iu hcg
week 14 t/m18 arofixen

Met voorstel 1 en 2 is alleen test het verschil. met 500test zijn er meer bijwerken dan bij 250 test en tren.
Wat is jullie ervaring met test 500 en tren 600 ?
Zelf zit ik ook nog te twijfelen of ik nog kickstart bij moet pakken bijv winny.
Of winny juist laaste 4 weken er extra bij pakken.
Wat is jullie ervaring hier mee ?

Tren 2 weken eerder stoppen dan de test. Ik zou voor nummer 1 gaan. Minder bijwerkingen van Tren.

Hcg mee laten lopen vanaf wk1.

Ikzelf zit nu in cleanbulk met 500 test e en 100 tren a (700 pw)
In mijn cut deed ik het op 250 test e. Mijn sides worden er niet erger door. Is veelal persoongebonden.

Tren 2 weken eerder stoppen dan de test. Ik zou voor nummer 1 gaan. Minder bijwerkingen van Tren.

Hcg mee laten lopen vanaf wk1.
Nee man, test-e en tren-e hebben beide even lange esters. Alleen bij deca moet je de test 2 weken langer laten doorlopen omdat deca een langere ester heeft.
HCG inderdaad vanaf week 1 tot en met de eerste week van je nakuur. HCG doseren op 2x 500iu per week.

Nee man, test-e en tren-e hebben beide even lange esters. Alleen bij deca moet je de test 2 weken langer laten doorlopen omdat deca een langere ester heeft.
HCG inderdaad vanaf week 1 tot en met de eerste week van je nakuur. HCG doseren op 2x 500iu per week.

Tren zeker 2wk eerder stoppen om zo Tren dip op te vangen

Ik zou voor optie 1 gaan.
echter zou ik 14-17 arofixen pakken

Zoals de rest ook zegt, optie 1 met HCG vanaf week 1.

Zou er wel een winny kickstart bij doen. En ik zou optie 2 kiezen. Meer test vind ik altijd beter.

Terug
Naar boven