AndroidHealthClinic

kuur voorstel

4l0s3rs

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m82
Massa
101kg
Vetpercentage
9%
gewicht nu is 102 kg 10%

kuur 4 (begin zodra ik 9% sta)

12 units slin bij ontbijt
4 units slin PreW - ED
8 units slin PostW - ED
100 MG anadrol - ED
50 MG tren A -ED
400 MG EQ - EW
250 MG test- EW

duur : 24 weken

Na kuur
HCG - Nolva

tren/EQ heb ik eergepakt
Ana nog nooit
en slin pak ik elke dag ook als ik off ben

le me know if i should add more remove anything

Hoe lang wil je die oxy's pakken bro?

Waarom de combi oxy met tren a?

• Topic Starter Topic Starter
24 weken elke dag slin? 24iu/dag? Diabetes?

yes man

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 04:34 ----------

ik doe geen kuur zonder tren A!

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 04:35 ----------

4 weeks on 2 weeks off

Volgens mij loop je te trollen. Oxy cyclen? :S

Sounds weird bro. Slin zo lang hoort niet, Oxy cyclen heb ik ook nog nooit van gehoord en de combi tren en oxy vindk ook niks. Correct me if I'm wrong, maar voor mijn gevoel word je sterk van dbol/oxy door het extra vocht, dit effect haal je weg door de tren. Dit was iig mijn ervaring met dbol/tren, of m'n dbol was fake.

Slin is normaal 4weken on/4 off, als je geen diabetes wil dan.

---------- Post toegevoegd 2 September 2013 om 08:37 ----------

en slin pak ik elke dag ook als ik off ben

le me know if i should add more remove anything

Lol, diabetes for sure.

Ken er wel meer die 12 week ed slin zetten en geen diabetes hebben.

Maar elke dag year round?

Beetje gekkenwerk:D

beetje uitkijken met slin, en nee hcg als nakuur? hcg tijdens snap ik maar als nakuur niet, neem dan hmg.

Ken er wel meer die 12 week ed slin zetten en geen diabetes hebben.

Maar elke dag year round?

Beetje gekkenwerk:D

Het is mogelijk, maar insuline gevoeligheid kan wel ****ed zijn nadien.

Maar heel het jaar, tja. Dan weet je genoeg.

Het is mogelijk, maar insuline gevoeligheid kan wel ****ed zijn nadien.

Maar heel het jaar, tja. Dan weet je genoeg.

na 6 weken is het beste er af van slin hoor vind ik... en 24weken....daarna mag je heel je leven blijven zetten dit kan niet goed komen:)

ik weet niet waar de diabetes vandaan komt maar w/e. ik heb super clean diet en geloof me ana doet wonderen als je oplet wat je eet en tren A is gewoon wat ik standaard in elke kuur heb heb totaal geen last van de sides! slin zet ik niet hele jaar door begin 2 weken voor de kuur en zoals iemand al zei elke 4 weken pauze(2 weken). alles word bij gehouden en doe regelmatig bloed prikken om bloed waardes te checken bij de arts. (ben niet in nl waar ik ben is riods legal)
anyways thanks voor de input ik ga een log bijhouden sinds niemand dit eerder heeft gedaan!

maar toch bedankt! voor de input!

Of je moet slin bij elke maaltijd pakken, maar diabetes van slin krijgen? Laat me niet lachen man, dat is zwaar overtrokken bro science.
Ik vind wel dat de effectiviteit afneemt na een paar maanden, dus zou het geen half jaar doen nee.

Of je moet slin bij elke maaltijd pakken, maar diabetes van slin krijgen? Laat me niet lachen man, dat is zwaar overtrokken bro science.
Ik vind wel dat de effectiviteit afneemt na een paar maanden, dus zou het geen half jaar doen nee.

Lol, bro science. Wat denk je dat er met je insulinereceptoren gebeurd als je lange tijd hoge hoeveelheden insluline gebruikt?

Lol, bro science. Wat denk je dat er met je insulinereceptoren gebeurd als je lange tijd hoge hoeveelheden insluline gebruikt?

Worden minder gevoelig ja, maar als je langer dan 4 weken insuline gebruikt ga je geen diabetes krijgen.
Zelfs niet als je 24 weken doet.

Worden minder gevoelig ja, maar als je langer dan 4 weken insuline gebruikt ga je geen diabetes krijgen.
Zelfs niet als je 24 weken doet.

dat is ook wat de arts mij vertelde maar goed sommige mensen hebben zonder ervaring altijd commentaar en dat is welkom! :) :cool:

Terug
Naar boven