MuscleMeat

Kuur voorstel

tracker

Dutch Bodybuilder
Waardering
18
Lengte
1m82
Massa
98kg
Vetpercentage
16%
Hallo iedereen, even een vraagje over een eventuele kuur .

8 weken totaal

Week 1-8, Boldenone 750 mg
Week 1-4, Oral T-Bol 40 mg/day
Week 4-8, Anavar 40mg/day
Week 4-8, 2x 400 mg HCG/week
Week 9-13 , 30 mg Nolva/day

Geen testesteron erbij is vanwege gevoeligheid voor haaruitval, maar als ik zo eens rond lees lijkt het toch wel verstandiger om in ieder geval een onderhoudende dosis Test-E (250 mg/week) erbij te doen, bijvoorbeeld in plaats van de orals ?

Ik lees ook over boldenone dat de meeste mensen dit 16 weken achter elkaar gebruiken ivm "traag op gang komen" van boldenone ?

Graag advies

Bold 8 weken is te kort, dan begint het net pas te werken.
Bold dus inderdaad 16 weken pakken.

Buiten dat, 2 orals? Dat zou ik sowieso niet doen.

Ik weet niet of het ook daadwerkelijk je bedoeling is, maar week 4 overlapt. Volgens jou schema zou je dus in week 4 elke dag 40 mg Turinabol en 40 mg Anavar nemen? Bij een inject kuur zou ik orals als kickstart gebruiken, en niet doortrekken tot 8 weken. Verder lijkt het me wel verstandig om altijd test erbij te hebben lopen, maar dat laat ik over aan degenen met meer ervaring.

• Topic Starter Topic Starter
16 weken, nee da's me veel te lang.

Misschien maar gewoon 8 weken Test-E (500 mg week) , en de eerste vier weken T-bol .

Week 1-8 Test-e 500mg/week
Week 1-4 T-Bol 40 mg/day
Week 1-8 400 mg 2x/week

Laatst bewerkt:
Test e ook 10 weken pakken man.
Waar staat die onderste 400mg voor?

Wanneer start je je nakuur?

Ik denk hcg maar hij zal 400iu bedoelen gok ik :)

Verder is 17% imo wel wat aan de hoge kant voor een kuurtje. Beter rond 12% beginnen, nog beter rond 10%, maar doe ik zelf ook niet.

Dat zou kunnen ja..

Stats had ik nog niet eens naar gekeken, maar 17% is niet verstandig om dan te gaan kuren..
Beter kun je eerst cutten naar 12 % of minder, anders heb je kans dat je alleen maar dik wordt.

Ok, en deze dan ? (na een paar maandjes cutten evt)

6 weken
1-6: 400 mg Test-e ew
1-6: 500 mg Primo ew
1-6: 2x400 HCG ew
7-10 Nolva (20 mg of 30 mg ed)

óf

8 weken
1-8: 300 mg Test-e ew
1-8 : 375 mg Primo ew
1-8 : 2x 400 HCG ew
(nakuur hetzelfde)

Heeft het nog zin om de eerste 4 weken 40 mg Oral-T-Bol erbij te doen of heef dit geen toegevoegde waarde ?

Dus, beter korter met iets hogere dosering, of langer met iets lagere dosering . (ik denk dat jullie gaan zeggen beter langer EN hogere dosering maar goed , als je moest kiezen)

Primo op 375 ga je geen k*t van merken?

test 500 primo 600

Nou ik ben er duidelijk nog niet uit .

500 mg Test-e, ik ben te huiverig voor oestrogene side effecten. Misschien ongegrond maar ik moet denk ik nog wat meer onderzoek doen.

500 mg Test-e only zou een prima beginnerskuur zijn lees ik heel veel. Waarom dan niet iets minder test (400 mg) en dan Primo erbij ipv die extra test ?

Hoeveelste kuur is dit van je?

Als het je eerste kuur is kun je toch gewoon test e only doen op 500mg?
Uiteraard nadat je heb gecut.

Als je aanleg hebt om kaal te worden zou ik sowieso niet gaan kuren.

Ik verloor zoveel haar dat de loodgieter het doucheputje moest ontstoppen, alleen groeide het bij weer terug.

Als het je eerste kuur is zou ik het bij 500mg test houden. Hooguit een potje winstrol, dianabol of anavar erbij

Simpele 500 mg test E doen, nolva nakuur en tijdens kuur HCG. Bedenk je dit, als je haar uitvalt door de Test gaat het sowieso uitvallen alleen dan een paar jaar later. Kaal word je dus toch, kunt beter kaal worden met een goed fysiek dan als ecto :)

Zou wel eerst tot de 12 % cutten.

ok, nog even een ander vraagje.

Waarom geen orals aan het eind van de kuur ?

Ik dacht zelf, stel je pakt iets met een lange ester, (bold of zo), dan zijn de laatste paar weken van je kuur eigenlijk maar behoorlijk klote aangezien de beschikbare hoeveelheid werkzame stof elke dag minder wordt.

Waarom kun je dit niet aanvullen met tabs totdat de bold (bijv) compleet verdwenen is zodat je die periode van weinig niet hebt ?

Heeft dat te maken met de lever misschien of zo ?

omdat je lichaam dan al genoeg heeft verdragen om het zo maar even te verwoorden. ik kan de benaming daarvoor even niet meer vinden

Terug
Naar boven