AndroidHealthClinic

Kuur voorstel.

Michael19801

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
Mannen,

Ik heb een beetje advies/hulp nodig bij het maken van mijn volgende kuur.

Ik heb nog de volgende zaken liggen en wil hiermee een kuur maken.
2 potjes dbol
30 ml test e
30 ml nandrolone decanoate
10 ml ultra drive
1 potje nolvadex als nakuur.

Hebben jullie een voorstel voor me, het is inmiddels mijn zesde kuur, de meeste zijn standaard opgebouwd maar misschien adviseren jullie iets nieuws.

Nandrolone decanoate is nieuw voor mij, ik heb normaal gewoon deca durobolin.

Mijn doel is natuurlijk Max massa te pakken en zo min mogelijk vet. Vocht is natuurlijk onvoormijdelijk dus dat neem ik op de koop toe.

Alvast bedankt voor jullie hulp en inzet.

Groet michael.

Misschien is het handig als je er eerst wat meer over leert voordat je zoveel kuurtjes pakt. Nandrolon decanoaat = deca durabolin. En je gaat toch niet een kuur samenstellen van de spullen die je nog hebt liggen?

2 potjes dbol
30 ml test e
30 ml nandrolone decanoate
10 ml ultra drive
1 potje nolvadex als nakuur
=
1-6 Dbol 50mg ED
1-15 Test E 500mg EW
1-13 Deca 400mg EW
17-23 Nolva 20mg ED

Ultra drive weg mieteren, is te weinig om iets mee te kunnen.

..kom maar op met die karma :D

• Topic Starter Topic Starter
Misschien is het handig als je er eerst wat meer over leert voordat je zoveel kuurtjes pakt. Nandrolon decanoaat = deca durabolin. En je gaat toch niet een kuur samenstellen van de spullen die je nog hebt liggen?
Bedankt voor je reactie. Natuurlijk ga ik die niet zomaar in mijn fl**ker gooien. Ik heb deze nog liggen omdat ik deze vorig jaar heb gekocht, echter ben ik toen geblesseerd geraakt waardoor ik de kuur heb moeten uitstellen. In de tussen tijd heb ik nog spullen bijgekocht voor iemand.....oa de nandrolone decanoate. Deze zou minder vocht vast houden.

Als ik van alle middeltjes iets zou weten was ik wel chirurg geworden haha. Vandaar dat ik ernaar vraag hier op het forum.
Ik had het idee dat het een andere vorm van deca zou zijn.

Bedankt voor je advies. Ik zal de boeken in duiken.

Terug
Naar boven