Fitness Seller

Kuur voorstel

c70t5

Cool Novice
Waardering
2
Lengte
1m90
Massa
104kg
Vetpercentage
15%
Dag heren.

Mijn vorige kuur ongeveer jaar geleden.

Was 1000mg test e 10 weken met 50mg dboll 6 weken. Beste kuur ooit. Van 99 naar 109kg gegaan.

Status op dit moment 191cm 106kg 15%

Nu zit ik weer aan zo'n simpele goede kuur te denken maar iets hoger

12wkn test e 1250mg
5wkn dboll 60mg
Natuurlijk ook de nakuur.

Doel 110kg met 14/15%
Hier ga ik natuurlijk weer schoon bij eten.

Graag hoor ik jullie meningen.

Mvg

Tja wat voor mening wil je horen?

Ik zou er eerder 400mg deca of iets anders bij doen dan boven de 1gr test gaan zonder GH.

1-6 dianabol 50 mg
1-14 testosteron 600 mg
1-12 deca 600 mg

HCG ook mee laten lopen.

Ik zie nu pas jouw vetpercentage. Ik denk dat je beter kunt gaan cutten.

Je doel is 'slechts' 4kg gain? Bij zo'n dosering zou ik toch wat hoger mikken

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties tot zo ver. Gh zit er voor mij niet in op het moment.

Klopt ik ben het met je gedachten eens. en ik weet ook dat aas met een lager vet percentage beter is maar mijn doel is niet om een lager vet percentage te krijgen. En ik denk dan bij mezelf waarom zou ik het mezelf dan moeilijk gaan maken terwijl het niet nodig is. Als ik de 110kg haal met een 14% ga ik zeker tevreden zijn.

Hcg laat ik altijd mee lopen idd

Mucci:
Ik heb het misschien wat onhandig neer gezet mijn doel is om er 4kg aan over te houden tijden na de kuur. Ik denk zeker wel dat ik de 112/114 kan gaan aantikken. Maar daar gaat ook weer een deel vocht af natuurlijk. 4kg op mijn lichaamsgewicht lijkt me een reëel streven zonder teleurstellingen. Meer is altijd mooi meegenomen

Snap dat gedoe over vet% niet, als hij gewoon een zieke buffel wilt worden met een hoger vet% moet hij dat toch zelf weten? Als hij zichzelf te dik vond was die wel gaan cutten lijkt mij :roflol:

Alleen als je vorige keer van 99 naar 109 bent gegaan en nu van 106 naar 110 wilt gaan, waarom niet weer dezelfde kuur doen? Lijkt me dat je of je doel te laag legt of meer aas pakt dan nodig is.

Snap dat gedoe over vet% niet, als hij gewoon een zieke buffel wilt worden met een hoger vet% moet hij dat toch zelf weten? Als hij zichzelf te dik vond was die wel gaan cutten lijkt mij :roflol:

Alleen als je vorige keer van 99 naar 109 bent gegaan en nu van 106 naar 110 wilt gaan, waarom niet weer dezelfde kuur doen? Lijkt me dat je of je doel te laag legt of meer aas pakt dan nodig is.

Je hebt inderdaad een punt. Ik vind het persoonlijk ook niet erg om wat hoger in vetpercentage te zitten, zeker in de winter vind ik dat niet erg.

Dan mogen powerlifters nooit kuren.

Je hebt inderdaad een punt. Ik vind het persoonlijk ook niet erg om wat hoger in vetpercentage te zitten, zeker in de winter vind ik dat niet erg.

Ja een vriend van mij is ook ~15% maar gewoon 1 zieke buffel :roflol: kun je wel een mooie beachboy zijn maar hij vouwt je dubbel terwijl die je vriendin aan het wiepen is :trollface:

Terug
Naar boven