AndroidHealthClinic

Kuur voorstelling

Bezoekers in dit topic

Kuur is nog steeds aan de hoge kant, maar je hebt wel geluisterd naar de adviezen hier.

Succes met de cycle!
 
Stel je dan maar eens voor he:eyebrow:
Meer is niet per definitie beter, ook als je gezondheid etc buiten beschouwing laat.
Idioot hoge doseringen hakken vaak enorm in op slaapkwaliteit, honger, en ook op normale lichamelijke processen omdat MPS zo enorm wordt voorgetrokken.

Heb zat voorbeelden van jongens die bij mij komen vanuit een vorige kuur op 2+ soms 3+ gram En waar geen reet meer mee gebeurt. Zet ze vervolgens op een weloverwogen run met een goed plan, en zelfs onder een gram maken ze weer dikke progress.
 
Meer is niet per definitie beter, ook als je gezondheid etc buiten beschouwing laat.
Idioot hoge doseringen hakken vaak enorm in op slaapkwaliteit, honger, en ook op normale lichamelijke processen omdat MPS zo enorm wordt voorgetrokken.

Heb zat voorbeelden van jongens die bij mij komen vanuit een vorige kuur op 2+ soms 3+ gram En waar geen reet meer mee gebeurt. Zet ze vervolgens op een weloverwogen run met een goed plan, en zelfs onder een gram maken ze weer dikke progress.
Helemaal waar!

Vriend van me gebruikte zonder coach ook belachelijke hoeveelheden (vergelijkbaar met TS), nu is hij inmiddels een jaar aan het werk een bekende Nederlandse coach en hij boekt onder begeleiding van hem meer resultaat dan voorheen en nu op enkel 500mg test + 400mg deca.
 
Laatst bewerkt:
Meer is niet per definitie beter, ook als je gezondheid etc buiten beschouwing laat.
Idioot hoge doseringen hakken vaak enorm in op slaapkwaliteit, honger, en ook op normale lichamelijke processen omdat MPS zo enorm wordt voorgetrokken.

Heb zat voorbeelden van jongens die bij mij komen vanuit een vorige kuur op 2+ soms 3+ gram En waar geen reet meer mee gebeurt. Zet ze vervolgens op een weloverwogen run met een goed plan, en zelfs onder een gram maken ze weer dikke progress.
Wil ik best geloven, heb het bij mijzelf ook 'gezien'. Echter veranderen wel meerdere factoren dan enkel de dosering. Vaak wordt er dan ook (terecht) gesleuteld aan voeding en training waardoor een vergelijk niet helemaal 'eerlijk' is.
 
Yoo,

Hier ben ik weer. Heb me net gewogen en nog 2kilos bij. Op 2weken tijd is dat niet slecht de vetpercentage is ook verminderd dus dat gaat zeker goed. Wel na paar uren van de injectie een lichte trilling gelijk dat je beetje koud hebt maar is snel weg en wordt niet misselijk van ofso. De hgh 6iu voor het slapen. Volgende week in 2 delen met 4 voor het slapen 4 bij opstaan. De igf nog niet binnen. Heb ondertussen bij iemand anders ook besteld zal nog 2weken duren. Te veel tren maakt de slaap kapot en de etenlust dat is heel zeker. De doseringen hou ik nog steeds op dezelfde.

Grtn iedereen
 
Pittig x waarom zoveel hgh ?En waarom verdeel je 't niet 2 ochtends 2 middags en 2 avonds ?
 
Pittig x waarom zoveel hgh ?En waarom verdeel je 't niet 2 ochtends 2 middags en 2 avonds ?

Is dat beter? Ben je dan niet te moe overdag. Want nu al elke keer alsk me zet wilk een dutje doen. Tijdens kuur de hgh ook op en afbouwen.
 
Is dat beter? Ben je dan niet te moe overdag. Want nu al elke keer alsk me zet wilk een dutje doen. Tijdens kuur de hgh ook op en afbouwen.
Volgens mij kan je lichaam maar een dosis van 2iu geno per keer opnemen. En waarom zet je zoveel eigenlijk ?

Hgh zou ik sws opbouwen en kijken hoe je er op reageert
 
Volgens mij kan je lichaam maar een dosis van 2iu geno per keer opnemen. En waarom zet je zoveel eigenlijk ?

Hgh zou ik sws opbouwen en kijken hoe je er op reageert
Dat heb ik nog nooit gehoord
 
Meer Gh is beter voor massa/ looks, daarom zet die meer. Kan toch geen andere reden hebben? Beetje rare vraag
Bovendien is 6iu niet veel maar eerder een normale dosis voor massa.
 
Volgens mij kan je lichaam maar een dosis van 2iu geno per keer opnemen. En waarom zet je zoveel eigenlijk ?

Hgh zou ik sws opbouwen en kijken hoe je er op reageert

Ik zit al ondertussen bezig al van begin august. Begonnen met 2iu bij opstaan. Dan naar 2 bij opstaan en 2 voor het slapen. Dan enkel 4 voor het slapen gaan voelde ik echter beter. Nu zit ik op 6 voor slapen. Wou eigelijk tot 5 bij opstaan en 5 voor slapen doen. Maar een andere optie is ook 3 bij opstaan 3 s avonds voor datk ga werken omdat ik de vaste nacht werk en 3 voor slapen..
 
Als iemand daar ervaring mee heeft vertel maar. Ik luister en doe het graag.
 
Back
Naar boven