Fitness Seller

Kuur Vraag

The Hague Den

Novice
Waardering
0
Beste mede Builders heb een kuur vraag .Wil graag een weer een kuur gaan doen als voorberijding voor volgend jaar dit jaar goed gainen en dan rippen
Wat is een goede combo om zwaar tegainen en vast tehouden.Zonder insul en igf .Hoop op serieus antw. 1,86 87kg 6,5%

Beste mede Builders heb een kuur vraag .Wil graag een weer een kuur gaan doen als voorberijding voor volgend jaar dit jaar goed gainen en dan rippen
Wat is een goede combo om zwaar tegainen en vast tehouden.Zonder insul en igf .Hoop op serieus antw. 1,86 87kg 6,5%

als gewoon eens de search functie doorkijkt, of gewoon ff de sticky's doorleest, kom je al een heel eind.
als je het nu allemaal al niet weet... waarom zou je dan gaan kuren.
zoekt en gij zult vinden.

mooi kuurtje:

1-52 750 gram rijst ED
deze kan je frontloaden op 1000gram rijst ED de eerste 5 weken, kickt de kuur er wat eerder in.
1-52 250gr Biefstuk ED
1-52 250gr Kip filet ED
1-52 200gr verse groente ED
1-52 1 appel 1 banaan en 1 kiwi ED

dit is zeker geen beginners kuur, lees je er eerst goed op in..
anders eindig je als een dik vet varken!!

Deca + test is nog altijd het beste.

als gewoon eens de search functie doorkijkt, of gewoon ff de sticky's doorleest, kom je al een heel eind.

mooi kuurtje:

1-52 750 gram rijst ED
deze kan je frontloaden op 1000gram rijst ED de eerste 5 weken, kickt de kuur er wat eerder in.
1-52 250gr Biefstuk ED
1-52 250gr Kip filet ED

lol

Hoe ript wil je zijn?6.5% is mooi maar als je geen wedstrijdamibities hebt zou ik niet veel verder zakken.

• Topic Starter Topic Starter
ja ja haha deca test heb ik al vaker gedaan maar zoek een andere goede stack heb deca test ace gedaan maar niet super veel vast gehouden.
Is het nou zo dat je zomin mogelijk androgene middelen in je kuur moet hebben

ja ja haha deca test heb ik al vaker gedaan maar zoek een andere goede stack heb deca testosteron acetaat gedaan maar niet super veel vast gehouden.
Is het nou zo dat je zomin mogelijk androgene middelen in je kuur moet hebben

tren-a bedoel je zeker.
dat je niet genoeg vast gehouden heb heeft aan jezelf gelegen, niet aan de gear;)

Deca + Test + Dbol is een goeie massa kuur.
Als je goed op je voeding kan letten, zul je mooie spieren met deze combo kunnen maken.
Tja Test en Tren is ook een lekkere combo:D
It's all about the food...!!!

GR

Een goede dag heren , ik wil binnenkort een dianabol only kuur gaan doen maar wat voor na-kuur raden jullie mij aan ?

Met vriendelijke groet.

Een goede dag heren , ik wil binnenkort een dianabol only kuur gaan doen maar wat voor na-kuur raden jullie mij aan ?

Met vriendelijke groet.

Deze is niet jou topic vriend, maak een nieuwe topic jezelf en stel rustig je vraag. Zal je zeker reacties krijgen van andere leden op de forum.

GR

mooi kuurtje:

1-52 750 gram rijst ED
1-52 250gr Biefstuk ED
1-52 250gr Kip filet ED

En moet je dan nog nakuren? Roomijs 12 weken 500 gram? is dat wat?

OT: test en deca goede massabouwers imo.

d

als je met zo'n stats afkomt, vewacht ik een foto als bewijs :)

ja de helft moet naar de staat hé :D

Ik zat zelf meer aan oxy Trenbolone deca boldone proviron te denken .
Of zit ik er helemaal naast ?

Laaste kuur was test a d boll durabolin winstrol 12 weken

Ik zat zelf meer aan oxy Trenbolone deca boldone proviron te denken .
Of zit ik er helemaal naast ?

Laaste kuur was test a d boll durabolin winstrol 12 weken

Kerel meen je dit nou?
Je wilt zwaar gainen en ook vasthouden, als ik dan zie wat je allemaal hebt gebruikt denk ik niet dat je echt verstandig bezig bent..
Je wilt nu 5 middelen gebruiken, waarom zoveel?
Heb je echt niet nodig hoor. Keep it simpel en zorg ervoor dat je voeding optimaal is, als het laatste niet het geval is kan je je as net zo goed dor de wc spoelen.
Post eens ff je dieet, kijken hoe dat er uit ziet.

Kerel meen je dit nou?
Je wilt zwaar gainen en ook vasthouden, als ik dan zie wat je allemaal hebt gebruikt denk ik niet dat je echt verstandig bezig bent..
Je wilt nu 5 middelen gebruiken, waarom zoveel?
Heb je echt niet nodig hoor. Keep it simpel en zorg ervoor dat je voeding optimaal is, als het laatste niet het geval is kan je je as net zo goed dor de wc spoelen.
Post eens ff je dieet, kijken hoe dat er uit ziet.

Oke ik bedoel niet alle 5 maar een goede keuze uit deze ipv test deca.
Mijn dieet is

05.00 wheyshake 75 gram en pannekoeken

08.00 10 eiwitten van eieren en een banaan

11.00 100 gr rijst 175 gr kip en ananas

14.00 150 gr rijst 200 gr kip en groente

17.00 100 gr rijst 200 gr kip en ananas

trainen

na trainen whey shake 130 gr

20.00 200 gr rijst 250 gr kip groente

23.00 500gr kwark whey shake 130gr

hoop snel op een reactie bvd

Laatst bewerkt:
Je eet lang niet goed genoeg kerel. Zit amper variatie in je schema!!!
Verander een paar maaltijden bijv in brood met tonijn en wat salade. En die pannekoeken in havermout. En wat bedoel je in godsnaam met 10 eiwitten banaan? Zijn dat Eieren? en die kwark met nog eens een whey shake is ook BS, als je kwark neemt en een whey met water, wordt alles imo langzaam, dus heeft de whey geen zin. Btw veels te veel eiwitten in de whey shake, dan kan imo niet eens opgenomen worden...

Terug
Naar boven