AndroidHealthClinic

[KUUR] vragen.

Mast is wel acne als je gevoelig bent

Dan roa

Dan test only met eventueel roa. Maarja roa is ook niet niks.

• Topic Starter Topic Starter
Hm, hij wilt nu alleen een Test E als volgt :
Week 1 : Test E 1000 mg (frontload)
Week 2 tot 12 : Test E 500 mg
Week 14 tot 17 : Nolvadex 20 mg ED

mss dat die nog een vial primo erbij haalt om droger te worden.

laat hem gewoon houden bij test-only

Hm, hij wilt nu alleen een Test E als volgt :
Week 1 : Test E 1000 mg (frontload)
Week 2 tot 12 : Test E 500 mg
Week 14 tot 17 : Nolvadex 20 mg ED

mss dat die nog een vial primo erbij haalt om droger te worden.

Weggegooid geld.
Zou sws een hele andere kuur doen om droger te komen.

Weggegooid geld.
Zou sws een hele andere kuur doen om droger te komen.

hm ja ik vind het nu al k*t dat ik dit voor hem geopend heb, beter had die zelf een accountje gemaakt :p.
maargoed, weggegooid geld dus? hij wilt sowieso die test e nemen. is het niets om gewoon een hoog eiwit eetschema aan te nemen en wat cardio erbij te pakken?

Zou ik zo niet durven zeggen, ik hou het erop dat er betere middelen zijn om mee te cutten dan test e.
Misschien inderdaad raadzaam om je maat zelf een account aan te laten maken en zich wat in te laten lezen.;)

als hij droger wilt worden moet je em maar wat winny of mast erbij laten halen.

Zou gewoon eerst naturel cutten tot procent of 10-12 en dan test e only knallen.

Geen Masteron zetten dat heeft alleen nut bij een laag vetpercentage zodat je er extra hard uitziet.Tren in de eerste kuur kan prima ken iemand die is er begin dit jaar mee begonnen en heeft nu al 3 weken de dosering op 600mg per week staan met 750mg test per week.En heeft nergens last ja er is geen gesprek mee te voeren want hij irriteert zich snel.

Geen Masteron zetten dat heeft alleen nut bij een laag vetpercentage zodat je er extra hard uitziet.Tren in de eerste kuur kan prima ken iemand die is er begin dit jaar mee begonnen en heeft nu al 3 weken de dosering op 600mg per week staan met 750mg test per week.En heeft nergens last ja er is geen gesprek mee te voeren want hij irriteert zich snel.

ja man is echt slim eerste kuur 600mg tren + 750 mg test-e.... Wat een idioot zeg.

Terug
Naar boven