MuscleMeat

Kuur : Winny , Test E , Tren E

Kinmo

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Hallo

Om me effe voor te stellen,
Ik heet Kinmo ik ben 22 jaar en train ongeveer 3/4 jaar serieus. Had al een andere log gemaakt maar daar kan een slotje op.

De kuur start 12 Feb, eind 6 mei.:

Wk 1-6 Winny 50mg /Dag
Wk 1-8 Tren e 200mg /Week
Wk 1-10 Test E 500mg /Week
Wk 6-12 Clen 20-20-40-40-60-60-80-80mcg en dan op 80 blijven tot eind 2e week.
Wk 12-15 Arofixen 1tab /Dag

Elke zondag prikken om 19:30.

Trainingschema

Ma: Borst / Kuiten
Di: Rug / Onderarmen
Wo: Quads / Hams / 20 min rustige cardio
Do: Schouders / Traps / Buik
Vr : Triceps / Biceps

Ik wou voor 2x een spiergroep in een week gaan, maar ik kan maar van ma T/m Vr trainen en kon maar niet met een trainingschema komen. Dus koos ik voor deze.

Mijn Supplementen:

Tijdens de kuur :
Pure mass whey van Nutrition
BeZerk van Nutrition(preworkout)
PM van Nutrition (langzame eiwitten)
Biergist tabs
Multi A to zink
Glucosamine

Na de kuur
Pure mass whey van Nutrition
BeZerk van Nutrition(preworkout)
PM van Nutrition (langzame eiwitten)
Biergist tabs[/B]
Multi A to zink
Glucosamine
BetaTesto (testobooster van AP)

Voeding

1: brinta 50gram - carb gainer whey 50 gram + 3 pillen biergist + 1 pil Multi A-Z + 1 pil Glucosamine + 20 mg winny

2: 2 sneetjes volkorenbrood - 100 gram tonijn waterbasis - banaan

3: 2 sneetjes volkorenbrood - 100 gram tonijn waterbasis + 3 pillen biergist

4: 125gram witte rijst gekookt- 125 gram kipfilet - eitje + 3 pillen biergist + 1 pil Multi A-Z + 1 pil Glucosamine + carb gainer whey 50gram + 20mg Winny

Voor trainen:
30 gram Bezerk(Preworkout)

Na trainen:
50gram carb gainer whey

5: 125gram witte rijst gekookt - 125 gram kipfilet - 50gram brinta - eitje + 3 pillen biergist + 10mg winny

6: Night whey 50 gram + handje noten

Kcal : 4300
Eiwit : 350-400gr

Doel :

Spier massa pakken en wat droogjes worden.

Status:

176cm
79.4kilo
9.6% vp

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Ik zou alleen bij je night whey nog een bakje kwark doen lekker.
Ik doe zelf altijd een bakje magere kwark + 50 gram whey voor het slapen lekker veel eiwitten.

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Dag 1

Begin week 1

Heb gister mijn eerste spuit gehad. Voelde er helemaal niks van. Liet het ook door een ervaren persoon doen. Geen bloed niks.

Ben gaan slapen(rare dromen en licht) en wakker geworden. Tot mijn verbazing geen injectie pijn.

Heb nou 30mg winny in.

Rest van de dag was ik redelijk moe en was mijn libido hoger als normaal. Alleen bij het trap lopen zweten ik bij mijn oksels al. Soms voel ik mijn slagader op mijn voorhoofd soms hard bonken 1-3 x en dan niet.

Ik ga straks borst en kuiten pakken. Nu eerst lekker rijst met kip!

Ik zal ook gelijk mijn vp% weer meten.

Laatst bewerkt:
Niet om gelijk weer te zeiken hier maar je hebt dus niet geluisterd naar de mensen die je geadviseerd hebben om met tren te wachten. Dat is natuurlijk je eigen keus want niemand kan zeggen hoe je erop reageerd maar voor een eerste kuur is het een tikkeltje zwaar.Ook al doseer je de tren licht. Straks bevalt het niet en zit je met een langwerkende tren in je systeem maargoed zie dat je al begonnen bent en zal wel goedkomen

Je voeding vind ik ook nogal magertjes voor on cycle. Probeer gewoon 6 maaltijden te eten met in iedere maaltijd 50 gram eiwit en een goeie scheut olijfolie eroverheen brood omruilen voor bruine/witterijst en zou laatste maaltijd veranderen in kwark met een handje noten ofzo ipv shake

verder veel succes

Is dit je definitieve Kuur zo ja hoeveel kuurtjes heb je gehad?
Ik ga niks zeggen over de tren want die heb ik mijn 2e kuur ook gehad op 400mg.Het is inderdaad wel erg zwaar voor een eerste of 2e kuur!Maargoed had zowel tijdens de kuur als na de off fase geen last van bijwerkingen,maar wel een kortlontje!!!

Succes met je kuur!! en vooral goed en veel eten!!

@Berto187
Thanks kerel.

Ik was net gaan trainen. Tot mijn verbazing had ik minder kracht. Alleen bij me kuiten kon ik meer drukken als normaal(5kg meer) , Maar bij borst was echt dramatisch. Ik kreeg veel verzuring in mijn schouders bij bankdrukken(ja ik voer de oefening correct uit) waardoor ik minder kon drukken.

injectspot is ook gevoeliger geworden maar geen pijn of iets.

Ik hoop dat het morgen beter gaat.

Laatst bewerkt:
ik volg !

Laatst bewerkt:
ff een vraag hoelang ben je nu bezig?want het is natuurlijk ook niet zo dat je meteen super sterk wordt!

Ik zit nu in de 2e week van mijn cycle winstrol/TestE/Deca en kan je zeggen dat ik op de meeste oefeningen al aardig sterk begin te worden,nu even wachten tot de test en deca hun inkicken en hun werk echt beginnen te doen!!

En Heb helemaal geen last gehad met zetten van de needle! beetje stijf meer niet!

Vandaag is dag 1 haha , het kan ook misschien tussen mijn oren zitten.

Wanneer merkte je dat winny begon te werken, na hoeveel dagen?

zal je eerlijk zeggen dat ik het nu pas echt begin te voelen!na een volle week dus bij mij!

Waar zet je de injects?

in the ass ;)

ok ik zet ze in me vastas latiralis(been).

Ik wil dat ook gaan doen , maar denk dat de inject pijn erger is dan in the ass. Met welke naald spuit je?

naald voor Reet is 0,8x40mm (groen)
Naald voor been is 0,6x25mm (blauw)

ik heb in me been geen last gehad met de 1e inject!ja beetje stijf
Nu kijken hoe de 2e inject donderdag as 16/2 ga zijn!

Dag 2

Voel de injectspot nu na 2 dagen , soort van spierpijn. Lijkt net of ik een blauwe plek heb.
Verder voel ik me wel wat fitter als gister.

Laatst bewerkt:
Succes, ga zeker volgen!

Net wakker geworden.

Voel de injectpijn nu heel erg. Lijkt net of ik een blauwe plek heb.
Verder voel ik me wel wat fitter als gister.

denk dat je een zenuw heb geraakt,vandaar de pijn!
zet je de injects zelf of laat je het doen.

btw net pas wakker dat zijn dus alweer wat minder maaltijden!eerder opstaan man en eten eten eten!:D

Haha nee ik was al veel eerder wakker , Ik denk niet dat hij een zenuw heeft geraakt want ik voelde de eerste 2 dagen helemaal niks. Nu pas voel ik hem een klein beetje stijf/spierpijn.

Verder vandaag , Zweet ik nog steeds snel/vaak. Mijn libido is nog steeds ietsjes hoger als normaal.
Ga rond 18:00 trainen.

Status :

79.5kg
9.6% vp

Laatst bewerkt:
Haha nee ik was al veel eerder wakker , Ik denk niet dat hij een zenuw heeft geraakt want ik voelde de eerste 2 dagen helemaal niks. Nu pas voel ik hem een klein beetje stijf/spierpijn.

Verder vandaag , Zweet ik nog steeds snel/vaak. Mijn libido is nog steeds ietsjes hoger als normaal.
Ga rond 18:00 trainen.

Status :

79.5kg
9.6% vp

Hahah ok dan moet je ook niet zeuren he!:D

Terug
Naar boven