Fitness Seller

Kuur : Winny , Test E , Tren E

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga nu fietsen naar the gym! , hoop dat de training van de rug nu beter gaat als die van de borst!

Edit: Heb btw ook spierpijn in mijn borst dus denk dat de training achteraf niet zo slecht was.

Laatst bewerkt:
Net als jack zegt goed warm houden jonge

desnoods smeer je voordat je vanavondt gaat pitten wat tijgerbalsem op die zere plek dan trekt de pijn ook meestal snel weg.

Hehe eindelijk , Deze training was echter wel geslaagd. Had wat meer kracht dan normaal.
De beroemde pomp in mijn onderarmen, echt allemaal aders kwamen naar boven.

Wel jammer vond ik dat door die post workout(bezerk) misselijk werd. Nam een uur daarvoor 10mg winny mischien daardoor.

Edit: 15-02-2011

Ben 7 uur wakker geworden , voel de injectspot bijna niet meer. Spierpijn in de Lats ,Onderrug, borst , Schouders , zelfs in mijn biceps klein beetje.
Ben nog steeds wat misselijk. Pak vandaag mijn quads/hams en wat rustige cardio!

Laatst bewerkt:
Net mijn benen getraind , Quads hebben aardige pomp nu.

Tijdens de cardio waren ook mijn kuiten vol gelopen.

Ps : Ik heb een filmpje van legpress van circa 750kg gevonden. Was van vorig jaar in de bulk maar weet niet hoe ik hem moet posten?

Pic : Rond 90-100kg in de bulk vorige zomer. Vp% was 17-20

Laatst bewerkt:
Toch aardig wat kilo's verloren terug. Goeie cut gehad blijkbaar.. Ben jij dat ook op die avatar?

yo man

Gaan de trainingen al lekker?
Bij mij gaat alles goed honger als een paard:D zie er al wat voller uit!
en de weegschaal tikt precies 5 kilo extra aan voor 2 weken tijd:cool:

mzzl

Toch aardig wat kilo's verloren terug. Goeie cut gehad blijkbaar.. Ben jij dat ook op die avatar?

Nee ben ik niet. Ik ben wel wat gains verloren klopt.

@berto

Training gaan wel oké. Vandaag schouders, traps en buik pakken.

Net lekker rijst + Kipfile 125 gram + 125 gram panga gegeten.

Maag zit lekker vol . Over een anderhalf uur post workout en dan trainen!

Edit :

Net lekker getraind. Schouders aardige pomp. Ik heb een soort van gevoel dat mijn rug wat wijder is en bicep wat groter.
Over bicep gesproken. Ik heb nog steeds een soort van pomp van dinsdag of weet ik veel hoe. Lijkt net of mijn huid wil scheuren. Ook lijkt het vet onder mijn borst weg te doen gaan. Iemand ervaring hier mee?

Laatst bewerkt:
Begin Week 2

Gains : 1.4kg

Net zelf de 2e inject erin gedaan. 3 hele ml er in gespoten. De naald voelde ik wel prikken maar stelde niks voor.

Voel nu wel soort van spierpijn en lichte steekjes in mijn bil. Ik heb volgens mij wat te veel bewogen.

Verder heel het weekend rust gehad.
Voeding was wat vettig dit weekend maar daar ga ik me zelf voor straffen met wat extra cardio..

Morgen pak ik mijn Borst en kuiten.

Laatst bewerkt:
Waar is die biergist eigenlijk voor?

En wordt je al wat sterker?

Die winstrol die maakt mij echt al vlink scherp,nu even wachten tot die TEST en DECA inkicken!!!!

Ja wordt wel sterker maar met bankdrukken voel ik nog geen extra kracht.

Vandaag borst en kuiten gepakt en 20 min cardio. Ging wel lekker. Kreeg weer de bekende schouder pomp vandaag.

Ja wordt wel sterker maar met bankdrukken voel ik nog geen extra kracht.

Vandaag borst en kuiten gepakt en 20 min cardio. Ging wel lekker. Kreeg weer de bekende schouder pomp vandaag.

Goed bezig dus:thumb:

Wat staat er morgen op het programma?
Bij mij is dat Borst/Tricep en 25 min cardio

Kan trouwens nu ook wel merken dat ik niet meer te verzadige ben!
eet nu 9 maaltijden met hoog in eiwitten en koolhydraten,maar zeg je heb de heeeeeelle dag honger

Goed bezig dus:thumb:

Wat staat er morgen op het programma?
Bij mij is dat Borst/Tricep en 25 min cardio

Kan trouwens nu ook wel merken dat ik niet meer te verzadige ben!
eet nu 9 maaltijden met hoog in eiwitten en koolhydraten,maar zeg je heb de heeeeeelle dag honger

Ik heb juist moeite met eten. Ik hoop dat ik die hongerkick wel snel ga krijgen.

Over de injectie

Ik masseer en ga niet douchen ervoor/erna. Ik denk dat mijn lichaam gewoon goed tegen de olie kan. Het is alleen een klein beetje stijf de dag erna en daarna trekt het weg.

Laatst bewerkt:
Still alive?

@ berto

ja

ontopic : Ik heb vandaag benen aangepakt en wat cardio. Mijn benen zie ik massive veel verschil in. Zijn echt goter geworden. Alsof die 2kg gain alleen maar op mijn benen is bijgekomen.

Lipido is nu weer op standje normaal,

Gains : 2kg

Ben nog maar anderhalve week bezig. Ik merk zelfs dat ik droger wordt.

Kuiten heb ik spierpijn sinds maandag.

Laatst bewerkt:
Kuiten voel ik nog minimaal. Vandaag armen trainen. Gister had ik zown erge last van mijn schouders dat ik moeilijk de oefeningen nog kon doen.

Update

Begin Week 3

-Snellere pomp
-Libido was de eerste week hoog nu wat normaal
-Wel wat kracht toename maar niet dat je zegt wauw.
-Sneller zweten
-Sneller warm
-Meer belijning in tricep ,benen en borst
-Wat hardere spieren maar dat valt ook mee.

Gains in totaal
+5.0kg
+0.6% vp

Heb net weer mijn injectie op zitten. 3ml ging er met gemak in. Ik ging het dit keer zelf injecteren. Probeerde ook niet te bewegen en rustig te blijven wat wel is gelukt.

Morgen is borst en kuiten dag! Kijk er wel naar uit.

Edit:
Veel mensen zeggen dat ik wat dikkere wangen heb gekregen. Bij mij op de sportschool zegt iedereen dat ik erg gegroeid ben. Dus toen ik mijn vet ging meten. Schrok die trainer zo erg dat hij vroeg of ik dingen in nam ik zei nee. Zei die wat eet je etc hij wou alles weten. Ik meet me elke 2 weken. Hij zei het is al mooi als iemand 1 kilo spier wint in 1 maand maar jij hebt 4.5 kilo in 13 dagen gewonnen. Vond hij zo raar dat hij zei of ik woensdag weer kon meten bij hem. Hij zei ook "Ik kan mij jou armen zo niet herinneren als 2 weken geleden"
Verder ging de training lekker!

Als ik in 2 weken zo veel gain laat staan als test en tren inkickt.

Laatst bewerkt:
Mini update

Heb nog een lekkere strak gevoel op de borst en kuiten.

Verder heb ik een vraag aan jullie. Ik wil graag wat lager in de vp% gaan. Ik wil de laatste 6 weken clen gebruiken dan 2 weken on en 2 weken off. Misschien met combinatie van Xenical. Wat vinden jullie?

Terug
Naar boven