MuscleMeat

Kuur : Winny , Test E , Tren E

Ik zou Xenical er wel uit laten, Orlistat heeft zijn werking in de darmen. Het vermindert de opname van vet uit uw voeding in de darmen. Er blijft daardoor meer vet in de darmen. Dit vet komt er via de ontlasting weer uit.

Dit betekend dus ook alle goeie vetten en die heb je hard nodig.Gezonde vetten zijn noodzakelijk om de vetoplosbare vitaminen te kunnen opnemen zoals vitaminen A, D, E en K.

De Clen zal je zeker helpen om je vp% te laten droppen (zeker icm cardio)

• Topic Starter Topic Starter
Aan welke dosering van clen zaten jullie dan te denken en vanaf welke week zal ik hem mee laten lopen?

laatste 6 weken 2on 2af 2on, Heb je 4 weken clen kunnen nemen.Hoeveelheid ligt aan je tolerantie maar een voorbeeld 20-20-40-40-60-60-80-80 en dan op 80 blijven tot eind 2e week, afbouwen is niet nodig! Ik kon op clen door tot 140mcg en had dan nog niet veel sides er van, en een ander heeft bij 60mcg al problemen.Moet je zelf ff aanvoelen maar op jouw gewicht zou ik het voorbeeld hierboven gebruiken.

@Dream

Thanks dan zal ik clen laten meelopen vanaf 18 maart.

Over de training ging vandaag wel lekker 1 PR'tje verbroken. Ik heb gemerkt dat mijn spieren soms stijf zijn als ik oppeens op sta ( van bed of stoel). Vaak wat kramp als ik mijn benen bijvoorbeeld heel erg aanspan.

NU GAAT HET LEKKER!

Heb bijna bij elke oefening benen PR'tjes gezet. Ik oog veel breder. Ik kon mijn cardio niet afmaken door mijn kuiten. Ze waren zo vol gepompt. Ik heb ook gemerkt dat mijn gewrichten nu wat pijn beginnen te doen bij plotselinge bewegingen of te hard strekken. Ga daarom ook 1 tab gluca erbij nemen.

kreeg ik altijd als ik aan de winstrol zat . daarmee da ik het niet meer neem

Begin Week 3

-Snellere pomp
-Libido was de eerste week hoog nu wat normaal
-Wel wat kracht toename maar niet dat je zegt wauw.
-Sneller zweten
-Sneller warm
-Meer belijning in tricep ,benen en borst
-Wat hardere spieren maar dat valt ook mee.

Gains in totaal
+5.0kg
+0.6% vp

Heb net weer mijn injectie op zitten. 3ml ging er met gemak in. Ik ging het dit keer zelf injecteren. Probeerde ook niet te bewegen en rustig te blijven wat wel is gelukt.

Morgen is borst en kuiten dag! Kijk er wel naar uit.

Edit:
Veel mensen zeggen dat ik wat dikkere wangen heb gekregen. Bij mij op de sportschool zegt iedereen dat ik erg gegroeid ben. Dus toen ik mijn vet ging meten. Schrok die trainer zo erg dat hij vroeg of ik dingen in nam ik zei nee. Zei die wat eet je etc hij wou alles weten. Ik meet me elke 2 weken. Hij zei het is al mooi als iemand 1 kilo spier wint in 1 maand maar jij hebt 4.5 kilo in 13 dagen gewonnen. Vond hij zo raar dat hij zei of ik woensdag weer kon meten bij hem. Hij zei ook "Ik kan mij jou armen zo niet herinneren als 2 weken geleden"
Verder ging de training lekker!

Als ik in 2 weken zo veel gain laat staan als test en tren inkickt.

Neem aan dat de trainer ook niet gek is, hij zal toch wel weten dat jij aas gebruikt. Heeft dit nog gevolgen?

Heb je before pics

Klopt.

Voor de rest heb ik net schouders gepakt. Ik verbreek maar PR'tjes . Ik oog echt een stuk groter. Nu zegt letterlijk bijna iedereen het.

Jongens mijn borst spieren worden groter maar nu loop ik tegen een probleem aan.

Mijn linker borstspier (in het midden ) groeit niet zo hard mee. Nu heb ik een heel on-symmetrische chest. Zat er aan te denken om mijn linker borst extra te trainen op elke donderdag en hopen dat het er beter uit gaat zien.

Dacht aan oefeningen zoals Fly's en dumbbells.

PS: Die op de foto ben ik niet. Gewoon random foto om te laten zien waar het probleem is.

muscular chest.jpg

Jongens mijn borst spieren worden groter maar nu loop ik tegen een probleem aan.

Mijn linker borstspier (in het midden ) groeit niet zo hard mee. Nu heb ik een heel on-symmetrische chest. Zat er aan te denken om mijn linker borst extra te trainen op elke donderdag en hopen dat het er beter uit gaat zien.

Dacht aan oefeningen zoals Fly's en dumbbells.

PS: Die op de foto ben ik niet. Gewoon random foto om te laten zien waar het probleem is.

Dat is klote man,jah je kunt het beste isolatie oefeningen doen imo

om die ene kant vd borst symmetrisch te krijgen :rolleyes:

Zoals dumbbell flyes, pec-deck en pulley cross-overs

Laatst bewerkt:
Op die foto is iemand die gewoon een andere vorm borst heeft. Is niet weg te trainen en ik zou dus zeker niet een borst meer gaan trainen, want de vorm kan je niet veranderen daarmee.

Op die foto is iemand die gewoon een andere vorm borst heeft. Is niet weg te trainen en ik zou dus zeker niet een borst meer gaan trainen, want de vorm kan je niet veranderen daarmee.

zijn idd gewoon van die dingen die genetisch bepaald zijn.
het zal misschien ietsje veranderen zodra er een pak massa op komt maar veel zal t niet uitmaken

Ja ik weet dat het genetisch bepaald is . Maar vroeger had ik dit probleem niet(minder massa denk ik).

Net armen gepakt. Lekkere pomp, duidelijke krachtgains.

nice ouwe!

gaat wel lekker he
post je ook een before and after pic?

Heb ik ook bij borst, dat het in het midden links iets dikker is.., niks aan te doen, lekker door trainen ;)

Ik heb geen before pics, alleen van in de bulk. Maar ik zal wel een after foto maken.

Nu krijg ik echt beetje last van mijn pezen/gewrichten/spierverkampingen tijdens plotselinge bewegingen. Maar ja boeit me niet. Als de gains maar komen.

Straks injecteren!

je kan nu toch gewoon een foto maken :P
iemand zal vast wel een smart pfone hebben ^^

Ik heb geen before pics, alleen van in de bulk. Maar ik zal wel een after foto maken.

Nu krijg ik echt beetje last van mijn pezen/gewrichten/spierverkampingen tijdens plotselinge bewegingen. Maar ja boeit me niet. Als de gains maar komen.

Straks injecteren!

ken ook zo iemand die zn klachten negeerde en lekker ging prikken en keihard trainen, moet zeggen dat zn klachten er niet minder op zijn geworden ;)

ik zou het ook niet gaan forceren als ik jou was man straks lig je echt uit de roulatie!zou zonde zijn!

Terug
Naar boven