XXL Nutrition

kuur winstrol

vinie84

Cool Novice
Waardering
0
hallo iedereen

ik heb na lang nadenken dan toch begonnen met mijn mini kuur.
omdat ik nu echt geen zware kuur aankan door de behandeling van roaccuntane heb ik besloten om winstrol te nemen voor 6weken wel inj. aan 50mg/ml eod omwege van de al belastende lever.
vraag is nu wat mag ik verwachten?
want dit is zeer weinig en ik heb geen ervaring met wistrol heb wel al sustanon en deca en dianabol genomen maar wou nu wat harder worden.
ik hoop zo 2a3 kg bij tekomen en wat harder te worden.
is dit mogelijk of moet ik de dosis wat optrekken,of zou ik liever zo laten en mij lever niet nog meer belasten??,
gelieve deftige reacties

dank bij voorbaat

hallo iedereen

ik heb na lang nadenken dan toch begonnen met mijn mini kuur.
omdat ik nu echt geen zware kuur aankan door de behandeling van roaccuntane heb ik besloten om winstrol te nemen voor 6weken wel inj. aan 50mg/ml eod omwege van de al belastende lever.
vraag is nu wat mag ik verwachten?
want dit is zeer weinig en ik heb geen ervaring met wistrol heb wel al sustanon en deca en dianabol genomen maar wou nu wat harder worden.
ik hoop zo 2a3 kg bij tekomen en wat harder te worden.
is dit mogelijk of moet ik de dosis wat optrekken,of zou ik liever zo laten en mij lever niet nog meer belasten??,
gelieve deftige reacties

dank bij voorbaat

is jou acne gekomen door je kuur, sus, deca en dboll??

• Topic Starter Topic Starter
ja inderdaad na mijn eerste kuur had ik er heel lichtjes van zoals iedereen ma na mij laatste kuur was het startpunt van een catastrofe.
denk ook dat de nolvadex ook 1 van de oorzaken is

winny inject is anders ook niet al te best voor je lever...

echt niemand??????

4/5 kg indien je goed eet en traint.

laten zo, je gaat heel lekker gaan op die 50 mg om de dag, let goed op je voeding en er zal veel harde droge spiermassa bijkomen, denk eerder 4 à 5 kg...

ja denk je echt zo veel??