XXL Nutrition

kuur winstrol

vinie84

Cool Novice
Waardering
0
hallo iedereen

ik heb na lang nadenken dan toch begonnen met mijn mini kuur.
omdat ik nu echt geen zware kuur aankan door de behandeling van roaccuntane heb ik besloten om winstrol te nemen voor 6weken wel inj. aan 50mg/ml eod omwege van de al belastende lever.
vraag is nu wat mag ik verwachten?
want dit is zeer weinig en ik heb geen ervaring met wistrol heb wel al sustanon en deca en dianabol genomen maar wou nu wat harder worden.
ik hoop zo 2a3 kg bij tekomen en wat harder te worden.
is dit mogelijk of moet ik de dosis wat optrekken,of zou ik liever zo laten en mij lever niet nog meer belasten??,
gelieve deftige reacties

dank bij voorbaat

hallo iedereen

ik heb na lang nadenken dan toch begonnen met mijn mini kuur.
omdat ik nu echt geen zware kuur aankan door de behandeling van roaccuntane heb ik besloten om winstrol te nemen voor 6weken wel inj. aan 50mg/ml eod omwege van de al belastende lever.
vraag is nu wat mag ik verwachten?
want dit is zeer weinig en ik heb geen ervaring met wistrol heb wel al sustanon en deca en dianabol genomen maar wou nu wat harder worden.
ik hoop zo 2a3 kg bij tekomen en wat harder te worden.
is dit mogelijk of moet ik de dosis wat optrekken,of zou ik liever zo laten en mij lever niet nog meer belasten??,
gelieve deftige reacties

dank bij voorbaat

is jou acne gekomen door je kuur, sus, deca en dboll??

• Topic Starter Topic Starter
ja inderdaad na mijn eerste kuur had ik er heel lichtjes van zoals iedereen ma na mij laatste kuur was het startpunt van een catastrofe.
denk ook dat de nolvadex ook 1 van de oorzaken is

winny inject is anders ook niet al te best voor je lever...

echt niemand??????

4/5 kg indien je goed eet en traint.

laten zo, je gaat heel lekker gaan op die 50 mg om de dag, let goed op je voeding en er zal veel harde droge spiermassa bijkomen, denk eerder 4 à 5 kg...

ja denk je echt zo veel??
is wel ma 50mg om de dag é. we zullen wel zien ik reken op 2kg kan dan maar positief tevreden zijn alst meer is

Bij 50mg EOD lijkt me 4/5 kilo behoorlijk positief. Je hebt zelf een realistischer beeld van wat je kan bereiken. Alles wat meer is, is natuurlijk mooi meegenomen.
Succes met je minikuurtje.

Ooh sorry om de dag

ik dacht elke dag :D

kan me iemand vertellen wat sticky zijn

Laatst bewerkt:
waarom slik je in vredesnaam 50mg om de dag..? Neem gewoon elke dag..

Yeah

om de dag is echt weinig 50mg :/

Hallo iedereen ik train nu al drie jaar heb enige kuren genomen maar ik zoek al drie maand voor een nieuwe kuur en ik kan aan niets geraken .kan er mij iemand uit de nood helpen ?????????? Ps;ik woon in belgie

LEES STICKYS BRO,NIET OPENLIJK NAAR BRONNEN VRAGEN,KRIJG JE PROBLEMEN MEE

oke, injects kunnen wel eod, hoewel ed wel lekkerder s.

idd jongens zijn inj. en ik weet dat het weinig is dat was ook de vraag é......
zou het dan beter zijn 100 om de dag???
maar iedere dag kan ik ze niet zetten niet dat ik niet wil maar uit regeling met verpleger wand ik zet ze zelf niet vind het beter zo totaal geen pijn

Terug
Naar boven