XXL Nutrition

beginkuur winstrol of Tbol?

Fel overdreven. Van je test only blijft soms ook maar 2-3 kg over een paar weken na je nakuur.

Wat is er fel overdreven aan Dirk? Ik zeg niet dat TS meteen moet gaan prikken, ik geef hem effe wat richtlijnen waar hij zich aan kan verwachten.

5kg VVM bij een test only als eerste kuur, is een vaak voorkomende winst. Als je natuurlijk na je kuur gaat eten als een klein meisje dan zal er van die 5kg niet veel overblijven.

Het is maar wat je verwacht... als TS verwacht om 5kg VVM te pakken op winny only dan moet hij effe wakker geschud worden. Hetzelfde met test only, daar moet je ook niet verwachten om 15kg VVM te pakken. Als TS echter blij is met +-2kg VVM op winny only, dan moet hij er voor gaan en misschien zal hij dat dan halen.

Ik snap je reactie dus effe niet.

Ik deel alleen mijn advies en ervaring, omdat ik er persoonlijke ervaring mee heb.
Mensen zonder ervaring met aas moeten helemaal niet reageren in topics waar ervaringen gevraagd worden.
Ieder lichaam reageert anders op verschillende soorten aas.

Ik durfde destijds ook niet te prikken vandaar dat mijn eerste kuurtje winstrol only was, en daar is naar mijn mening helemaal niks mis mee.

Daar is zeker niets mis mee. Goede shape trouwens!

Laatst bewerkt:
Tabs zijn geen alternatief voor prikken.

Aan je manier van schrijven zie ik ook dat je AAS en kuren niet snapt.
Je gebruikt een nakuur niet omdat een middel aromatiseert....

8 weken lang 2 orals stacken zou ik niet doen zonder maandelijkse bloedtesten
.
8 weken winstrol is ook geen aanrader.

Ga gewoon prikken of doe het niet.

Want? je hebt er vast geen ervaring mee? Oh natuurlijk... dat zegt iedereen hier op dbb.

@ts winny only was ook mijn eerste kuur. was er tevreden mee.

Dbb gaat meestal over vage theorieën, en als de ervaring daar niet bij aan sluit klopt de praktijk niet. :roflol:

Er zullen altijd mensen zijn die daar een positieve ervaring mee hebben dus eigenlijk vraag je enkel een bevestiging en goedkeuring over iets wat je al van plan bent en dat is eigenlijk vrij nutteloos, snap je?

Realiteit is dat de meeste mensen op een oral only bitter weinig massa pakken. De ene reageert beter op AAS dan de ander maar 4-5 kg VVM met een oral only zullen de meeste nooit halen, reken eerder op 1-2kg VVM.

Met test only (500 mg, 10 weken) zal je ongeveer 5-6 kg VVM pakken.

Als je "genetically blessed" bent dan zijn deze richtlijnen niet van toepassing en zal je zelfs groeien als kool door aan AAS te denken :D

Zeker als die gebruikers vrij weinig wegen en voor het eerst wat nemen. Dan groeien ze goed op t bol e.d. als ik terug kijk op mensen die het vroeger als eerste kuurtje deden. Ik vind gewoon ik heb bang om prikken een stomme reden.Het blijft toch niet bij tabs ook niet bij degene die er bang van hebben. Of het moest echt een naaldenfobie zijn.
Kleine Spanjaard 80 kg, Johny Jordaan 69kg of Poepiemonster 112 kg. Ik zou wel vlug weten wie ik moet geloven en wie maar zit te lullen.

Ja ik weeg al gans mn leven 69 heb nog 80 kg gewogen zeker voor mn operaties. ow wacht..toch wel.

En neen ben geen expert,maar wat heeft gewicht er mee te maken?(heb wel veel mensen gekend die met vanalles en nog wat gekuurd hebben,gedurende 25j)

Ik heb al wat gehoord hoor van de grote jongens in de gym. Als eerste kuur voorstellen aan iemand deca,test,oxymetholone,dbol op hoge dosis gedurende 12 weken (dat noemde hij dan de massa kuur) en dan 4 weken tss gevolgd door 12 weken tren ,test en winny (de droogmaakkuur noemde hij dit)

Goed plan toch? tis toch een grote jongen.Zal wel weten wat ie doet. En zo heb ik nog meer onzin gehoord van de grote jongens.

Waarmee ik niet zeg dat de grote jongens hier niet weten wat ze doen. Maar groot wil gewoon niks zeggen.

Laatst bewerkt:
Wat is er fel overdreven aan Dirk? Ik zeg niet dat TS meteen moet gaan prikken, ik geef hem effe wat richtlijnen waar hij zich aan kan verwachten.

Het is maar wat je verwacht... als TS verwacht om 5kg VVM te pakken op winny only dan moet hij effe wakker geschud worden. Hetzelfde met test only, daar moet je ook niet verwachten om 15kg VVM te pakken. Als TS echter blij is met +-2kg VVM op winny only, dan moet hij er voor gaan en misschien zal hij dat dan halen.

Ik snap de relevantie van je reactie dus effe niet.

Daar is zeker niets mis mee. Goede shape trouwens!

Is dat dan de moeite vraag ik mij af? En al zeker als je ziet dat sommige mensen het toch weer kwijt spelen.En ik zeg sommigen.

Het valt best mee hoe levertoxisch orals zijn.
Ja ze zijn belastend voor je lever, en daar moet je rekening mee houden, maar zolang je niet ook in je vrije tijd nog zuipt of aan andere specifieke medicijnen zit, dan kan je prima iets meer orals nemen voor iets langer dan 40mg voor 4 weken (noem maar wat).

Op zich is het verstandig om 1 oral tegelijk te nemen zodat je weet welke van de 2 welk effect op je heeft.
Dus je zou eventueel 4 weken het 1 en dan 4 weken het ander kunnen nemen in 1 ruk.
Of je kan gewoon van ieder een lagere dosering nemen zoals bijvoorbeeld 20 of 30 mg van ieder en dan maar de helft opmaken, dan kan je de volgende keer weer dit doen.

Ik vind dat hele gedoe over dat je per se moet injecteren, toch zo'n bullshit.
Als iemand niet wil injecteren, dan moet ie dat lekker zelf weten. Hij weet zelf ook wel dat ie daarmee minder progressie zal maken, maar dat is een afweging die hij maakt.
Zolang je niet te belachelijk overboord gaat met orals, dan hersteld je lever wel weer na een paar maanden.
No big deal.

• Topic Starter Topic Starter
thanks voor alle reacties, ik denk dat ik het gewoon bij 1 oral hou, en kijk hoe mij dat bevalt!

Ik deel alleen mijn advies en ervaring, omdat ik er persoonlijke ervaring mee heb.
Mensen zonder ervaring met aas moeten helemaal niet reageren in topics waar ervaringen gevraagd worden.
Ieder lichaam reageert anders op verschillende soorten aas.

Ik durfde destijds ook niet te prikken vandaar dat mijn eerste kuurtje winstrol only was, en daar is naar mijn mening helemaal niks mis mee.
Als dat zo is, wat heeft het dan voor nut om je persoonlijke ervaring te delen?

Des te meer verschil er is tussen personen, des te minder waarde heeft je eigen ervaring voor anderen.

Des te meer verschil er is tussen personen, des te minder waarde heeft je eigen ervaring voor anderen.

Omdat iedereen ts afraad om een winstrol only te doen, wellicht dat hij er dan van af had gezien.
Terwijl sommigen (waaronder ik) er gewoon tevreden mee waren.

Ik snap niet precies waarom je mijn reactie helemaal uitgeplozen hebt, want volgens mij snapte je het wel.

Omdat iedereen ts afraad om een winstrol only te doen, wellicht dat hij er dan van af had gezien.

Ik snap niet precies waarom je mijn reactie helemaal uitgeplozen hebt, want volgens mij snapte je het wel.

Dat betwijfel ik :)

Nee ik snap het niet, want je zegt enerzijds dat je niet moet reageren als je geen eigen ervaring hebt, en anderzijds geef je daar een argument tegen ('ieder lichaam werkt anders'). Juist als ieder lichaam hetzelfde werkt kun je perfect je eigen ervaring doortrekken naar dat van een ander. Anders niet.

Ik heb weleens 6 weken H-drol gedraaid (prohormoon van T-bol, alleen vindt er geen conversie plaats, dus in principe gewoon T-bol).

Het spul onderdrukt je eigen test, is niet androgeen, maar heeft wel de anabole eigenschappen van test. Ik voelde me behoorlijk kut tijdens deze kuur. Gewrichten deden pijn as f**k, deadliften was onmogelijk; en het spul onderdrukte echt hard. Beter te gebruiken in een cut, maar dan wel met 125 mg. test-e om gezondheidsredenen.

Oral only? Never again. Nog nooit zulke slechte bloedresultaten gehad.

Je wilt het niet horen, maar: 12 weken test-e op 500 mg. Ik weet hoe het is, het is makkelijker een pilletje te pakken dan te prikken, maar je zult jezelf met prikken paradoxaal genoeg véél beter voelen, en een minder zware nakuur hebben.

Nee ik snap het niet, want je zegt enerzijds dat je niet moet reageren als je geen eigen ervaring hebt, en anderzijds geef je daar een argument tegen ('ieder lichaam werkt anders'). Juist als ieder lichaam hetzelfde werkt kun je perfect je eigen ervaring doortrekken naar dat van een ander. Anders niet.

Ja, ik gaf advies op basis van mijn persoonlijke ervaring, iedereen (vooral mensen die nog nooit aas gezien hebben) doet alsof je niks bijkomt van een winstrol only kuur.

Misschien zijn andere mensen meer tevreden met een test kuur, maar dat weet ik dus niet omdat ieder lichaam anders werkt.

Verder wil ik ook helemaal niks perfect doortrekken.

En jij weet gewoon niet waarover je spreekt. Je hebt zelf nooit winstrol gebruikt. Hoe kan je dan een mening hebben? Die 20 reacties die neen zeggen, daarvan zijn er al bijna 20 die zelf nooit winstrol gebruikt hebben en gewoon napraten van wat ze hier op dit forum gelezen hebben. Ik heb ook wat gehad aan mijn winstrolkuurtjes vroeger en mijn trainingsmaat indertijd ook. Wij waren daar best tevreden over.
Ik verbaas me toch een beetje over jouw reactie. Zou je niet de mening delen dat je eigen lichamelijke (of mentale) ervaring in de laatste plaats een bron voor een advies zou moeten zijn? Ik doe dat zelf vrijwel nooit met trainingsadviezen ed.

Ja, ik gaf advies op basis van mijn persoonlijke ervaring, iedereen doet alsof je niks bijkomt van een winstrol only kuur.
Ja, en dat is natuurlijk ook onzin. Maar stel iemand heeft winstrol gebruikt en hij kwam inderdaad niks aan. Op basis van zijn eigen ervaring zou hij dan tegen iedereen vertellen dat winstrol niets doet. Terwijl als je je baseert op wat we weten van AAS uit de literatuur je simpelweg kan stellen dat je van winstrol inderdaad sterker en gespierder wordt. En dat geheel zonder 'eigen ervaring'.

Misschien zijn andere mensen meer tevreden met een test kuur, maar dat weet ik dus niet omdat ieder lichaam anders werkt.

Verder wil ik ook helemaal niks perfect doortrekken.
Dus kun je toch beter terugvallen op adviezen die niet zijn gebaseerd op jou alleen? Dan is er een grotere kans dat ze ook gelden voor anderen. Zo simpel is het.

Laatst bewerkt:

Galen bedoelde dat er studie gedaan kan worden naar AAS, omdat ze in ieder lichaam op dezelfde manier werken. Dat de resultaten per persoon verschillen heeft met zoveel factoren te maken. Met ervaringen delen is niks mis, maar je schuift hier de hele wetenschappelijke methode onder de tafel, terwijl er dankzij een Galen zóveel nieuwe inzichten omtrent AAS naar boven zijn gekomen.

Ik neem liever advies van hem aan dan van een 10-jarige gebruiker die niet weet wat HCG is, en niet open staat voor nieuwe inzichten, zoals een Jerry Koolhoven of Harry de Jonge. "Have a mind that is open to everything, and attached nowhere" is hoe Tilopa het in de 18e eeuw verwoordde. Goed advies if you ask me.

En jij weet gewoon niet waarover je spreekt. Je hebt zelf nooit winstrol gebruikt. Hoe kan je dan een mening hebben? Die 20 reacties die neen zeggen, daarvan zijn er al bijna 20 die zelf nooit winstrol gebruikt hebben en gewoon napraten van wat ze hier op dit forum gelezen hebben. Ik heb ook wat gehad aan mijn winstrolkuurtjes vroeger en mijn trainingsmaat indertijd ook. Wij waren daar best tevreden over.

Dat jij en je maat er wat aan hadden wil ook niks zeggen.

En btw waar zeg ik dat hij er niks aan gaat hebben? Ik zeg gewoon dat hij het toch zal nemen omdat hij het al in huis heeft ongeacht wat er gezegd gaat worden.

Eerst kopen en dan info inwinnen is schering en inslag op dbb.

Laatst bewerkt:
Eigen ervaringen zijn gewoon dooddoeners als er betere informatiebronnen voorhanden zijn. Sommige mensen prijzen totaal nutteloze supplementen de hemel in op basis van eigen ervaring, en anderen halen supplementen als creatine neer als zijnde nutteloos op hun eigen ervaring. Eigen ervaring moet op de allerlaatste plaats staan om adviezen op te baseren.

Galen bedoelde dat er studie gedaan kan worden naar AAS, omdat ze in ieder lichaam op dezelfde manier werken. Dat de resultaten per persoon verschillen heeft met zoveel factoren te maken. Met ervaringen delen is niks mis, maar je schuift hier de hele wetenschappelijke methode onder de tafel, terwijl er dankzij een Galen zóveel nieuwe inzichten omtrent AAS naar boven zijn gekomen.

Ik neem liever advies van hem aan dan van een 10-jarige gebruiker die niet weet wat HCG is, en niet open staat voor nieuwe inzichten, zoals een Jerry Koolhoven of Harry de Jonge. "Have a mind that is open to everything, and attached nowhere" is hoe Tilopa het in de 18e eeuw verwoordde. Goed advies if you ask me.

Er worden door mij geen wetenschappelijke onderzoeken onder de tafel geschoven.

Achteraf had ik beter het woordje "verstand" kunnen gebruiken ipv "ervaring".
Had er zo snel niet bij stil gestaan dat er ook mensen zijn die geen ervaring hebben maar er wel verstand van hebben (Galen heeft geen ervaring blijkbaar).

BB'ers,

Die kuur gaat hij sowieso wel doen. Die beslissing heeft hij al gemaakt.

We kunnen dan beter de beste man voorzien van wat handige tips. Dat de resultaten minder zijn dan bij prikken dat is duidelijk. Dat weet hij zelf ook wel.

Hoop wel dat hij een logje bijhoudt.

Altijd leuk om te lezen

Terug
Naar boven