- Waardering
- 6.769
- Lengte
- 1m74
Fel overdreven. Van je test only blijft soms ook maar 2-3 kg over een paar weken na je nakuur.
Wat is er fel overdreven aan Dirk? Ik zeg niet dat TS meteen moet gaan prikken, ik geef hem effe wat richtlijnen waar hij zich aan kan verwachten.
5kg VVM bij een test only als eerste kuur, is een vaak voorkomende winst. Als je natuurlijk na je kuur gaat eten als een klein meisje dan zal er van die 5kg niet veel overblijven.
Het is maar wat je verwacht... als TS verwacht om 5kg VVM te pakken op winny only dan moet hij effe wakker geschud worden. Hetzelfde met test only, daar moet je ook niet verwachten om 15kg VVM te pakken. Als TS echter blij is met +-2kg VVM op winny only, dan moet hij er voor gaan en misschien zal hij dat dan halen.
Ik snap je reactie dus effe niet.
Ik deel alleen mijn advies en ervaring, omdat ik er persoonlijke ervaring mee heb.
Mensen zonder ervaring met aas moeten helemaal niet reageren in topics waar ervaringen gevraagd worden.
Ieder lichaam reageert anders op verschillende soorten aas.
Ik durfde destijds ook niet te prikken vandaar dat mijn eerste kuurtje winstrol only was, en daar is naar mijn mening helemaal niks mis mee.
Daar is zeker niets mis mee. Goede shape trouwens!
Laatst bewerkt: