XXL Nutrition

kuur

power34

Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
17%
ik ga men 2de kuur beginnen, heb eerder deca&sustanon gebruik nu dit kuur zal een cutkuur zijn. Nu wil ik een winstrol combineren met test e en nog wat clen en hydroxycut erbij zit nu op 18procent wil 8procent halen zou het mij lukken? En nog een vraag! Wij zijn van plan om een om een kleine te brengen opt wereld? Is dat gevaarlijk, zou het mijn sperma beschadigen??? Of is het beter da ik de testa eruit haal!!!

Ga eerst eens naturel cutten tot 12%, in tussentijd kun je je goed inlezen over aas producten.

Succes

:study:kuren op 18%!!
je spermatogenese gaat ook verminderen!

Lezen zou ik zeggen

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Lean
ik ga men 2de kuur beginnen, heb eerder deca&sustanon gebruik nu dit kuur zal een cutkuur zijn. Nu wil ik een winstrol combineren met test e en nog wat clen en hydroxycut erbij zit nu op 18procent wil 8procent halen zou het mij lukken? En nog een vraag! Wij zijn van plan om een om een kleine te brengen opt wereld? Is dat gevaarlijk, zou het mijn sperma beschadigen??? Of is het beter da ik de testa eruit haal!!!

Zou eerst natureel gan cutten, daarna je kuur beginnen. Heb je meer profijt van.
Aan je post kan ik me voorstellen dat je kennis op AAS gebied wat aan de lage kant is.
Ik zou wat meer gaan inlezen, en met een fatsoenlijke voorstel komen dat wij dat kunnen beoordelen en feedback op geven.

Of het gevaarlijk is om als je ON zit een kleine te maken naar mijn weten niet. Ken genoeg mensen die ON kindjes hebben gekregen. Kindjes zijn gewoon gezond. Dus geen paniek.

Terug
Naar boven