Fitness Seller

Kuur

fitness007

Cool Novice
Waardering
0
Hoi,

ik heb even een vraagje voor een vriend van mij. Hij heeft pas de volgende kuur van iemand over gekocht;

40 x 100 mg test propionate
20 x 80 mg tren acetate
20 x 100 mg masteron
proviron

Een vriend zei dat je bij deze kuur iedere dag moest injecteren. wat is de beste verdeling bij deze kuur? En is dit een goede combi?

Alvast bedankt voor het advies.

allemaal kort werkende middelen. eod zetten lijkt mij.
gr d

Ja een vriend van je... :rolleyes: Zo begin je niet met kuren...

• Topic Starter Topic Starter
Ja is echt een vriend van me, ik ben vrouw en gebruik niet! :D

Hij heeft al veel gekuurd maar hier is hij nog niet erg bekend mee, dus hij wil wel zeker weten dat hij het goed doet!! Snap.

Gezien de middelen zou het gebruikt kunnen worden in een cuttingskuur om goed "hard" te worden. Zoals Dennis al zei: eod zetten alle 3.

ja klopt, hij wil het gebruiken bij het cutten.

stom vraagje :o maar wat is eod

Elke oneven dag oftewel om de dag :D

Hihi btje stupid... thanks.

omdat je zegt dat hij al veel gekuurd heeft zou ik het als volgt doen...
week
1-8 500mg testprop pw
5-8 400mg tren pw
3-8 350mg masteron pw

minimaal eod prikke...

Roy zei:
Elke oneven dag oftewel om de dag :D
:roflol:
Ik dacht dat het stond voor 'every other day' ???

fitness007 zei:
Ja is echt een vriend van me, ik ben vrouw en gebruik niet! :D

Hij heeft al veel gekuurd maar hier is hij nog niet erg bekend mee, dus hij wil wel zeker weten dat hij het goed doet!! Snap.

Hm als hij al zoveel gekuurd heeft zou hij toch wel moeten weten hoe hij hier een fatsoenlijk kuurtje van in elkaar moest zetten. Been beetje research zou wel op z'n plaats zijn.

En een kuur 'koop' je niet maar die zet stel je eerst samen en dan koop je de spullen. Als je een huis gaat bouwen koop je ook niet eerst een paar pallets stenen, een lading hout en 10 kozijnen om vervolgens te kijken hoe je daar het beste een huis van kunt bouwen.

Laatst bewerkt:
Black Knight zei:

Hm als hij al zoveel gekuurd heeft zou hij toch wel moeten weten hoe hij hier een fatsoenlijk kuurtje van in elkaar moest zetten. Been beetje research zou wel op z'n plaats zijn.

En een kuur 'koop' je niet maar die zet stel je eerst samen en dan koop je de spullen. Als je een huis gaat bouwen koop je ook niet eerst een paar pallets stenen, een lading hout en 10 kozijnen om vervolgens te kijken hoe je daar het beste een huis van kunt bouwen.

:D

vertel je vriendje dat hij zich hier ook aanmeldt ;)

@Klaas: ff mierenken... het is maximaal ED en minimaal EO3D :D

Black Knight zei:

Ja weet ik, het komt een beetje dom over, maar zijn kuren zijn vaak door een ander in elkaar gezet. Research kan die niet echt doen want hij is dyslectisch.

ps. bedankt voor de adviezen

klaas zei:
omdat je zegt dat hij al veel gekuurd heeft zou ik het als volgt doen...
week
1-8 500mg testprop pw
5-8 400mg tren pw
3-8 350mg masteron pw

minimaal eod prikke...

Hoe deel je dan die testprop op in zo'n week, je hebt natuurlijk van die ampullen van 100 mg/ ml, doe je echt gewoon 3 of 4 keer per week (500/3) dus 166 ml.

Of kan er ook elke dag 1 zetten, gezien er minimaal om de dag prikke staat?

en dan nog een optie; kan je ook 2 dagen van de week 2 ampullen injecteren dus 200 mg/ml. en dan 1 dag 1 ampul dus 100 ml

????? ???

Gewoon om de dag 1 injectie van 1ml=100mg, niet gaan switchen, een vast schema aanhouden. Het is veel prikken, maar dat was ie wel gewend toch?

Terug
Naar boven