XXL Nutrition

Kuur

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mikewww

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Goede avond.
Na 3 jaar intensief trainen heb ik het idee dat ik op een soort van plafond zit en wil ik graag bekijken of anabolen iets voor mij is. Ik ben overigens 24 en wijs genoeg :). Alleen de vraag is of ik dit veilig kan kopen via het internet

Als je op het plafond zit, kan je niet goed bij je voeding komen.
Eerst zorgen dat je voeding goed zit.
Wat zijn je stats?

• Topic Starter Topic Starter
Voeding is afgestemd door een diëtist. 1.92 86 kg. 11% vet. Ik ga nog wel vooruit maar langzaam. Ben eigenlijk benieuwd wat voor effect het heeft.

Voeding is afgestemd door een diëtist. 1.92 86 kg. 11% vet. Ik ga nog wel vooruit maar langzaam. Ben eigenlijk benieuwd wat voor effect het heeft.

Dieetist die een voeding schema maakt voor een bodybuilder... Moet het eerste schema nog tegenkomen dat ook maar iets van goed is

6 weeks Creatine !!

• Topic Starter Topic Starter
Dieetist die een voeding schema maakt voor een bodybuilder... Moet het eerste schema nog tegenkomen dat ook maar iets van goed is

Is iemand van mijn sportschool die vroeger ook wedstrijden heeft gedaan maar snap wat je bedoelt. Zal vanmiddag wel even alles netjes in een excelletje zetten. Mag je het beoordelen :p

Koop je anabolen in de gym of op een plek waar je iemand tenminste kan spreken al dan niet via een chat of sms. Niet zomaar via een website. Maar dat is mijn bescheiden mening

Koop je anabolen in de gym of op een plek waar je iemand tenminste kan spreken al dan niet via een chat of sms.
Nee dat zegt lekker veel.

Tip: verzamel zo veel mogelijk mensen met kennis om je heen en ga dan pas een eigen mening vormen. Op een gegeven moment weet je dan vanzelf waar je moet zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven