MuscleMeat

Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

OP
S

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Onzin. Je hebt niet altijd maar meer en meer AAS nodig en het is zeker niet nodig om bij je 2e kuur tegen de 2 gram per week aan te gaan zitten. Wil je geen test + mast draaien, dan kan je 450 mg test met 300 mg deca doen. Moet meer dan zat zijn.

Ik hoog persoonlijk ook niet elke keer op, draai regelmatig zelfs lager dan eerdere blasts en ga nogsteeds hard vooruit. Voor progressie wegen andere factoren dan AAS gewoonweg zwaarder, dus voeding, training en rust.
Dat op orde hebben is gewoonweg belangrijker en daarnaast ook gezonder dan maar meer AAS erin pompen.
Okee ga ik dat doen en dianabol ook niet doen ? Had ik namelijk bij me vorige kuur wel gehad. Toen nagekuurd met nova totaal geen nawerking gehad of bijwerkingen. Maar nu heb ik alleen clomid niet bekend mee is dat ook goed ? Mvg

OP
S

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Okee ga ik dat doen en dianabol ook niet doen ? Had ik namelijk bij me vorige kuur wel gehad. Toen nagekuurd met nova totaal geen nawerking gehad of bijwerkingen. Maar nu heb ik alleen clomid niet bekend mee is dat ook goed ? Mvg
Training schema en voeding is on point

IkWilGrootWorde

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2011
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Wat was je vorige kuur precies? Niet alleen compounds maar ook mg graag

ak

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
2m30
Massa
160kg
Vetpercentage
> 50%
Als ik me personal trainer mag geloven en hij is flink groot gespierd neem aan dat hij niet liegt.
Als jou trainer 1600mg aan gear “adviseert” en niet misschien aangeeft dat een bloedwaarde test vooraf wel verstandig kan zijn dan zal die jou de gear verkopen of een andere vorm van financieel gewin eruit halen.

PartyMarty

Ex-Chubtub
Elite Member
Lid geworden
25 nov 2021
Lengte
1m74
Massa
79kg
Echt geweldig verantwoord klinkt het inderdaad niet echt. Ruime 1,5g aan gear knallen zonder ook maar een keertje bloedprikken of wat.

Dat je ergens zelf heel goed in bent betekent niet dat je ook goed bent in anderen hetzelfde te laten behalen. Een goede voetbalspeler hoeft geen goede trainer te zijn.

OP
S

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Als jou trainer 1600mg aan gear “adviseert” en niet misschien aangeeft dat een bloedwaarde test vooraf wel verstandig kan zijn dan zal die jou de gear verkopen of een andere vorm van financieel gewin eruit halen.
Dan zal ik em straks ff aan ze staart trekken en deze berichten laten lezen laat wel weten hoe het is verlopen

OP
S

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
De gear heb ik btw niet van de personal trainer elders gehaald maar wel zo voor geschreven door hem .

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Wat zouden jullie dan doen met dit ? Nee geen bloedwaarde testen is dat nodig ? Mvg
In elk geval niet allemaal gebruiken omdat je het hebt liggen maar een kuur samenstellen en op basis daarvan de middelen in huis halen.

En als je je gezondheid serieus neemt zou ik wel bloedwaardetesten doen.

Jouw personal trainer wil jou gewoon volduwen met zoveel mogelijk gear zodat hij een mooie voor en na foto heeft. Is natuurlijk mooie reclame voor hem. Maar zo te horen geeft hij niks om jouw gezondheid.

OP
S

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
In elk geval niet allemaal gebruiken omdat je het hebt liggen maar een kuur samenstellen en op basis daarvan de middelen in huis halen.

En als je je gezondheid serieus neemt zou ik wel bloedwaardetesten doen.

Jouw personal trainer wil jou gewoon volduwen met zoveel mogelijk gear zodat hij een mooie voor en na foto heeft. Is natuurlijk mooie reclame voor hem. Maar zo te horen geeft hij niks om jouw gezondheid.
Aha zou dat het zijn .klinkt logisch aangezien hij er niks op verdient en de meeste op het forum tegen zijn. Ik voer het zo aan de stok met em tijdens de trainen laat wel ff weten wat er gebeurt.

wovano

Moderator
Moderator
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
10 jun 2010
Lengte
1m86
Aha zou dat het zijn .klinkt logisch aangezien hij er niks op verdient en de meeste op het forum tegen zijn. Ik voer het zo aan de stok met em tijdens de trainen laat wel ff weten wat er gebeurt.
Ben benieuwd wie je personal trainer is eigenlijk aangezien hij een goed fysiek heeft.

OP
S

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Ik denk dat ik alles lekker op hold zet. Vanavond ff goed gesprek voeren met de PT. Door jullie reacties ben ik heel erg gaan twijfelen op de goede manier. Hij deed er ook vrij gemakkelijk over kuren heb door jullie wel een beetje in gezien dat er meer aan de stok is hartelijk dank alvast.

OP
S

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Ben benieuwd wie je personal trainer is eigenlijk aangezien hij een goed fysiek heeft.
Geen bekent iemand ofzo gewoon een goed grote gespierde gozer met papiertjes

PartyMarty

Ex-Chubtub
Elite Member
Lid geworden
25 nov 2021
Lengte
1m74
Massa
79kg
Is dit de eerste keer dat iemand na het posten van een dergelijk topic (met bijbehorende dosissen en rare coach) de adviezen opvolgt en ook daadwerkelijk wacht?

Je hebt de juiste beslissing genomen OP :thumbup:
Ja dat had ik dus ook. Was een onverwachte turn of events. Meestal houden ze stug vast, zoeken alleen bevestiging, worden ze boos en trekken alsnog hun eigen plan.

Hele verademing :roflol:

OP
S

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Is dit de eerste keer dat iemand na het posten van een dergelijk topic (met bijbehorende dosissen en rare coach) de adviezen opvolgt en ook daadwerkelijk wacht?

Je hebt de juiste beslissing genomen OP :thumbup:
Heb altijd geleerd bij twijfel niet doen. en ben behoorlijk gaan twijfelen gelukkig maar. Toch blij dat ik het hier op het forum gevraagd heb.

IkWilGrootWorde

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
23 jul 2011
Lengte
1m75
Massa
81kg
Vetpercentage
10%
Mijn vorige kuur was :