AndroidHealthClinic

Kuur

muaythai

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
dag heren,

ik zit te denken aan deze kuur:

week 1-10 test enant 250 mg
week 1-10 primo 200 mg

nakuur komt wel goed , alleen is mijn vraag is dit wel een goede combi en is het allemaal wel goed gedoseerd voor een eerst kuur. Wil binnenkort gaan beginnen. En ik zou graag wat ervaringen willen horen van mensen die ooit deze kuur hebben gepakt. Persoonlijk denk ik dat je dan niet een plofkop krijgt net als bij deca en meer hardheid krijgt, daarom denk ik aan primo..

Stats= 78 kg 178 cm 22 jaar (bijna 23..:)

Nou ik hoor het wel ,

greetss muaythai:D

voor een eerste kuur is 't naar mijn mening een goede combo en goed gedoseerd.

succes :D

De meesten raden aan van de primo toch minstens op 400mg per week te doseren. Toen ik met primo kuurde had dit toch een goed effect zeker de laatste 2 weken toen ik 500à600mg injecteerde hhmmmmmmm... Aangezien je er ook nog test aan toevoegd weet ik niet of je de primo dan ook op 400mg moet doseren.

Deze kuur was wel niet met test maar volgende ram ik er test bij heb zelf nu ook een topic lopen over kuurtje primo+test... Mss heb je daar wat aan...

Slukes en voor wanneer is je kuurtje? Ik ga van waarsch start op 15 maart, en ga zeker een logje bijhouden, khoop dat jij dit ook gaat doen dan heb ik er mss ook nog iets aan... SUCCES

ik zou er 8 weken van maken en de test op 250 en primo op 300, 200 is echt te weinig. dat is als eerste kuur een lekkere combo , en neen plofkop zul je hier niet van krijgen.

van test en deca hoef je ook niet perse een plofkop te krijgen...maar idd primo wel op minstens 300. en hoezo 8 weken? kzou gewoon 10 weken doen:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb je logje gelezen en vind wel jammer dat je geen test bij hebt geramd:cool:

Ik denk dan dat je toch wel aardig wat meer kilo's bij had kunnen pakken.
Ik hou primo lekker op 200mg per week en miss doe ik dan wel de test verhogen.
Maar ik ga binnenkort beginnen en zou wel een logje bijhouden...

Ziet er goed uit man , je zou anders de primo kunnen vervangen door deca of gewoon 500 mg test only kunnen doen:-)

muaythai zei:
Ik heb je logje gelezen en vind wel jammer dat je geen test bij hebt geramd:cool:

Ik denk dan dat je toch wel aardig wat meer kilo's bij had kunnen pakken.
Ik hou primo lekker op 200mg per week en miss doe ik dan wel de test verhogen.
Maar ik ga binnenkort beginnen en zou wel een logje bijhouden...

primo op 400!!!!

200 gaat jack shit voor je doen, neem dat nou maar van mij aan.

ik weet het, primo is duur, maar wel lekker.

idd, helemaal met loo eens, 400mg primo is de ondergrens

Terug
Naar boven