XXL Nutrition

Kuur

Ghalid

Cool Novice
Waardering
2
Ben 6 weken geleden met men eerste kuur begonnen en is het normaal dat je niet veel verandering ziet? vaak heb ik in men hoofd zitten denken van waarom eraan beginnen? Is er ook iemand met zo'n probleem?

Nee, is niet normaal. Wat is je kuur?

En je voedingsschema ;)

Graag even je kuurschema (middelen+doseringen) en eventueel je voedingsschema

Bij twijfel over echtheid van je gear even wat foto's plaatsen zodat we kunnen zien of je misschien fake aan het gebruiken bent

Dat kan

Als je 6weken op 10mg wistroll zit:D

nee is niet normaal dat je geen verandering ziet.
Goed eten, goed trainen en goed rusten!!! Of misschien zijn je spullen gewoonweg FAKE!!!

Pas je op met het woord FAKE, straks mondt dit topic weer uit in een rel..

Ghalid zei:
Ben 6 weken geleden met men eerste kuur begonnen en is het normaal dat je niet veel verandering ziet? vaak heb ik in men hoofd zitten denken van waarom eraan beginnen? Is er ook iemand met zo'n probleem?

De zomer komt eraan ;)

Als je na 6 weken niets voelt zit je met neppers volgens mij . Maar het zou wel fijn zijn als je mee geeft wat en hoeveel je neemt , en eventueel het merk :)

Ghalid zei:
beetje wein ig info idd om te beoordelen he

En vervolgens reageert meneer de topicstarter niet meer..

idd vraag me af of dit serieus is:grumble:

Moet 'ie dan net zo'n loser als ik zijn die elke vrije minuut op DBB zit? :P

• Topic Starter Topic Starter
yep denk helaas een nep, zelf ben ik er niet zo'n kenner van maar heb geprobeerd om erover informatie te vinden maar jah spijt komt altijd laatst heb deca met trenbolone genomen en wat bedoelen jullie met schema? op hoeveel procent ik sta 13.5 % vet

:dunno: schema ? hmmmm :dunno:

Geen schema. Geen bekende hoeveelheden. Dit doet me denken aan mensen die weleens wat gehoord hebben van anaboluh en lukraak een halve militer uit een vial trekken en die om de 10 dagen een mililiter erbij zetten. Pokon gaan drinken in plaats van proteine en een extra aardappeltje opscheppen als massa-dieet. Pfoei....:rolleyes:

Terug
Naar boven