XXL Nutrition

Kuuradvies

Die Lange

Competitive Bodybuilder
Waardering
1
Ik train nu 4 jaar en heb 2 kuren gehad;

1 jaar geleden- 8 weken kuur, 6 sustanonampullen + 8 weken lang naposim, max 50 MG per dag. heb de laatste 2 weken geen sustanon meer genomen ( de andere 2 ampullen) Zat TE strak in m'n vel.
0,5 jr geleden- 6 weken kuur, 6 weken lang naposim, max 50 MG per dag

Nu wil ik binnenkort weer een kuur nemen, vraag is alleen wat is wijsheid?
Zat zelf te denken om Sustanon te combineren met Winstrol?Iemand advies?

23 jr, 1.98, 91 kilo, vet 10% ,traint 4 jaar

Ja sustanon kan je combineren met winstrol maar dat had je zelf ook wel uit kunnen vinden door eerst wat te lezen hier.
Lijkt me sowiesow wel verstandig dat je eerst wat gaat lezen hier, je eerste 2 kuurtjes zien er ook niet best uit.

de vorige kuren trokken op niks.

Sustanon zet je om de 3 dagen ivm halfwaardetijden en naposim neem je max 6 weken voor de lever.

als ik jou was zou ik me maar eens wat verdiepen, en je eerste post is al direct in het AS gedeelte, weet je dan zeker dat je voeding OK is.

Als je toch overtuigd bent een kuur te doen zou ik het volgende eens overwegen.
week 1 - 4 30 mg dboll
week 1 - 10 500 mg test enathate
week 1 - 10 200 mg deca
en je nakuur zal je zelf wel lukken hoop ik

• Topic Starter Topic Starter
Voeding

Dat zit wel snor, weet hoeveel kcal ik per dag nodig heb, en de verhouding KH/EW/VT is ook wel oké. Je kunt denken dat mijn eerste bericht direct in de AAS is, oké...........gelijk heb je, maar ik ben hier toch goed als ik goede info wil? Of moet ik dan alle site's afstruinen waar iedereen wat anders zegt?

Ben jij echt 1.98 m ??? of is dat een typfout?

probeer eens een test in vorm van enanthaat 500mg/week
samen met boldenone of deca 300mg/week

en dan kan je de 2 laatste weken dat je geen test of deca/bol meer zet afronden met winny. Kan je daarna ook zo je nakuur starten en dan gaat het vocht ook weg zodat je wat harder wordt.

eventueel een FL of wat propionate in beginweken

• Topic Starter Topic Starter
Ja, en I know dat 1.98 niet de ideale bodybuildinglengte is hahaha.........

Big T, heb je ook msn ofzo?

Ik vind je 91kg met daarnaast 10% vet en een lengte van 1.98 wel een beetje aan de lage kant en dat al met 2 "kuurtjes" achter de rug!!! Dus je begint (ervan uitgaande dat je 5kg per kuur aan massa hebt gewonnen) met 81 kg begonnen te kuren. IMO een beetje te vroeg.

Misschien proberen om het d.m.v. je voeding/training te optimaliseren. Zal alleen wel zwaar zijn aangezien je al niet meer naturel bent en 2 keer "gekuurd" hebt, maar daar moet je even doorheen proberen te bijten voor een periode.

Maar goed!!

Als je al wilt kuren om lekker veel massa aan te komen gewoon "standaard" Testo e en Deca/boldenone/trenbolone. Liever zelfs trenbolone voor een later moment bewaren.

sebje81 zei:
Ja, en I know dat 1.98 niet de ideale bodybuildinglengte is hahaha.........

Juist wel,kerel.

Ik ben zelf 2 meter en weeg iets zwaarder(128kg)en ben echt blij dat ik boven alle andere BBers uitkom hoor.

Als je nl echt massa erop gegooid hebt kan niemand meer om je heen. ;)

Terug
Naar boven