MuscleMeat

Kuurjte iemand nog bedenkingen ? (+Clenbuterol tips/ervaringen ?)

KWAIBEGAI

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
11
Lengte
1m73
Massa
84kg
Vetpercentage
10%

De kuur die ik in gedachte heb is:

Week 1-2 Clenbuterol (2-weken ON 2-weken OFF)
Week 2-10 Test-E 500mg pw
Week 5-6 Clenbuterol
Week 9-10 Clenbuterol
Week 11-12 Nolvadex

Kickstart Dianabol of 1000MG Test-E ? of miss iets anders ? wil wel een kickstart creëren
of is het misschien nog leuker om gewoon de gehele kuur 1000 MG Test-E te zetten ? :D
wil toch ook wel wat massa gainen

Nakuur Nolvadex (1x per dag 20 mg is voldoende ?)
2-4 weken ? hoeveel ?

- Nolvadex altijd nemen voor je lever weer wat op orde te brengen toch ?

= Clenbuterol Tips: =

1. Omega voor het hart
2. Taurine/Magnesium tegen spier kramp ?
3. niet te veel andere hartslag stimulerende middelen/sups erbij

iemand nog andere tips voor op te letten bij het gebruiken met Clenbuterol ?
ik ben best gevoelig voor middelen die je lichaam een oppepper geven en dat is iets psychish bij me geworden
miss door mijn drugs verleden en heb jaren lang anti-angst medicatie genomen maar nu al 5/6 jaar vanaf.

btw ik heb ook Dexaprine van (iForce) liggen maar die deed niet voldoende plus een voelde me er ook meestal niet zo lkkr door. ik heb de oude versie nog dus de goeie zonder toen de aanpassingen.
iemand die er blij mee is wil ik wel naar toe sturen is 1/3 gevulde pot nog. verzendkosten (brievenbuspost is wss 3 euro, zijn voor jezelf dan wel :)

voor de mensen die niet wisten Dexaprine was een lange periode de nummer 1 product om af te vallen.
maar is nu (of was tijdelijk?) verboden geworden om te verkopen. ivm met meldingen/onderzoeken dat er mensen hardklachten van kregen volgens - De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA)

Maar ik wil zo graag wat afvallen/droger worden (mijn eten heb ik al helemaal uitgeschreven (dus niet getypt om te laten zien miss later) in werking gesteld sinds 3 weken maar dat gaat gwn traag cardio is totaal niet mijn ding maar doe het wel 30 min. per dag..

Code:
[U][B]Overmij: [/B][/U]

toen ik 16 jaar was tot me 18e trainde ik al wat met lichte dumbles thuis 2-3 uurtjes perweek
toen ik 18 was ben ik begonnen gelijk vol met trainen serieus 5 dagen pw
toen naar 2 jaar zo volgehouden te hebben met alleen creatine wat kwarkjes en ik 20 jaar oud was
1e kuur> 

Week 1-12 Deca 1ml/100mg (week 9/10/11/12 dubbel dosis groeien ging niet hard genoeg)
Week 1-12 Sustanon 250mg/1ml (week 9/10/11/12 dubbel dosis groeien ging niet hard genoeg)
ik dacht ik iets van 6 kg had overhouden

Zo ongeveer altijd blijven trainen soms weleens een maand niet maar goed.

toen 2e kuur was ik 25 jaar oud:

Week 1-12 test  cyp 4ml pw
Week 1-10 Deca 2ML pw wk
Week 1-3 tren (stanozolol 1ml) was van plan 6 weeksjes maar de sides waren te erg bij me plus ging in het algemeen toch al niet lkkr met me

het kan best dat me 2e kuur geschreven niet helmaal klopt maar toen was er ook het 1 en andere veranderd tijdens de kuur.

nu hierboven me 3e kuurtje pas....miss later did jaar of januari ofiets volgende jaar iets grooters plannen weet nog nie.
ow en lichaamsvet in % word niet bij de buik opgemeten/berekent toch ?? heb nu nog een buikje xP

Laatst bewerkt:
11 weken test? En je nakuur meteen de week waar je kuur eindigt? je geeft veel info man maar kan moeilijk iets opsteken. Wil je massa gainen of wil je afvallen/droger worde ? Ik zou zeggen doe dit:
1-2 clen 20 mg pd en dan opbouwen tot waar jij je nog goed bij voelt. Ik zeg 125 mcg niet overschrijden. Vl
1-12 test e 500 mg/pw
5-6 clen weer 20 en omhoog
14-16/17 20 mg nolva. Je kan miss ook 10 mg nemen omdat er wordt gezegd dat 20 teveel is. Even dat uitzoeken.

Nolva 4 weken 20mg minimaal. Wanneer je met nakuur begint ligt aan de doserinf test (op1gr begin je later dan op 500mg)

Wanneer je wil cutten zou ik sowieso geen wet compounds gebruiken als dbol, 1000mg test is sowieso vrij raar. Hoge oestrogenen zorgen voor moeilijker vet verlies, cutten gaat makkelijker op lager oestrogenen levels. +1gr test gaat je eruit doen zien als een vet zwijn tenzij je hoge doseringen ai's gebruik.

375test e pw
350/525 tren a pw

is mooie cut kuur, eventueel clen erbij laten meelopen of t3.

Nolva 4 weken 20mg minimaal. Wanneer je met nakuur begint ligt aan de doserinf test (op1gr begin je later dan op 500mg)

Wanneer je wil cutten zou ik sowieso geen wet compounds gebruiken als dbol, 1000mg test is sowieso vrij raar. Hoge oestrogenen zorgen voor moeilijker vet verlies, cutten gaat makkelijker op lager oestrogenen levels. +1gr test gaat je eruit doen zien als een vet zwijn tenzij je hoge doseringen ai's gebruik.

375test e pw
350/525 tren a pw

Met bijpassende voeding wel ja, anders niet.

• Topic Starter Topic Starter
11 weken test? En je nakuur meteen de week waar je kuur eindigt? je geeft veel info man maar kan moeilijk iets opsteken. Wil je massa gainen of wil je afvallen/droger worde ? Ik zou zeggen doe dit:
1-2 clen 20 mg pd en dan opbouwen tot waar jij je nog goed bij voelt. Ik zeg 125 mcg niet overschrijden. Vl
1-12 test e 500 mg/pw
5-6 clen weer 20 en omhoog
14-16/17 20 mg nolva. Je kan miss ook 10 mg nemen omdat er wordt gezegd dat 20 teveel is. Even dat uitzoeken.

o lol verkeerd geen 11 weken of 12 gwn 10 weken, is nu aangepast :)

ja ik begin toch alvast even eerder met die clen beginnen als ik me alleen bij een lage dosis lkkr voel wil ik
wss toch dat spul wat langer gebruiken.
dus miss begin ik met test-e dan kijk ik wel hoe ik die ga combineren...
het is toch niet uiterst belangrijk de clen samen te starten met test-e toch ? (ps ik ben toch pas net 2.5 maand begonnen weer met trainen na er een flinke periode gestopt met trainen te zijn) maar wachten kan ik ook niet. dus vandaar deze voor mij kleine kuur later wat groters

nakuur mag ook 2 weken tussen dus of wat is gebruikelijk ?

375test e pw
350/525 tren a pw

ja clen gaat zoiezo erbij lopen ;)
maar tren a is geen optie denk ik heb em 4 jaar geleden ook gehad naar 3 weken gestopt door de sides.
maar zat ook slechter in me vel dan...voel PRIMA :P
dan ten 2e had ik al wel gezegd clen is wss best al zwaar voor me...kwee nog niet zeker...maar tren verhoogd toch ook al die hartslag meer ? clen ook dus is voor mij wss geen optie/te heftig ?

---------- Toegevoegd om 23:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:24 ----------

Met bijpassende voeding wel ja, anders niet.

voeding ben ik nog steeds aan het berekenen.

Eiwitten zijn per gram en als eet schema op papier gezet.
nu nog de andere 3> carbs/kcal's/vetten maar ik heb nog 8-14 dagen de tijd.
en breng dat ook op orde ;)

ben nu 2 weken begonnen met heel heel heel anders eten :P

<<EN>> KICKSTART! iemand :P ik wil echt niet lang wachten voordat het gaat werken.

o lol verkeerd geen 11 weken of 12 gwn 10 weken, is nu aangepast :)

ja ik begin toch alvast even eerder met die clen beginnen als ik me alleen bij een lage dosis lkkr voel wil ik
wss toch dat spul wat langer gebruiken.
dus miss begin ik met test-e dan kijk ik wel hoe ik die ga combineren...
het is toch niet uiterst belangrijk de clen samen te starten met test-e toch ? (ps ik ben toch pas net 2.5 maand begonnen weer met trainen na er een flinke periode gestopt met trainen te zijn) maar wachten kan ik ook niet. dus vandaar deze voor mij kleine kuur later wat groters

nakuur mag ook 2 weken tussen dus of wat is gebruikelijk ?

...
Clenbuterol is katabool en de start nakuur hangt af van de dosis en ester die je gebruikt.

Clenbuterol is katabool en de start nakuur hangt af van de dosis en ester die je gebruikt.

oke...is me dus ontgaan in me lees partijen op dit forum over clen
test-e help me kracht op pijl te houden toch ? en om meer kracht op te bouwen is het verstandig nog iets bij te prikken ? of gaat de test-e dat wil voor elkaar krijgen ?

oke wanneer nakuur moet ik toch nog even na lezen miss.
ja ik heb nooi veel rond gelezen ook heb ik bijna 2000 post en ben ik lid sinds 2008 xD
het "echt" lezen en leren doe ik nu pas net 2-3 weken van de sticky's en gewone posts.

Grote voordeel van clen (en efedrine) is juust dat het niet katabool is en spiersparend is, de reden dat veel mwnsen het in hun nakuur gebruiken.

zoals ik zei, gaat afvallen moeikijker mer hige oestrogenen waarden in jet lixhaam omdat het lichaam dan makkelijker vet vaat houd en opslaat. Zou naast test (die ik zelf max op 500 zou doen) nog iets anders zetten dus. Je wil geen tren, dan is mast e altijd een optie, niet erg sterk, maar houst je wel redelijk droog wanneer je onder ee 10-12% staat en doet wonderen voor het humeur.

zoals ik eerder al zei, wanneer je nakuur begint hangt af van je dosering. Test e heeft een halveringstijd van 10.5 dagen, dus wanneer jij 1000mg/w zet heb je veel langer een hogere dosering in je bloed dan bij 500 en ia het dus vrij nuttelooa na 2w al te beginnen met nakuren.

nogsteeds ontgaat mij de reden waarom je per ce clen wil gebruiken, maar oke.

Grote voordeel van clen (en efedrine) is juust dat het niet katabool is en spiersparend is, de reden dat veel mwnsen het in hun nakuur gebruiken.

zoals ik zei, gaat afvallen moeikijker mer hige oestrogenen waarden in jet lixhaam omdat het lichaam dan makkelijker vet vaat houd en opslaat. Zou naast test (die ik zelf max op 500 zou doen) nog iets anders zetten dus. Je wil geen tren, dan is mast e altijd een optie, niet erg sterk, maar houst je wel redelijk droog wanneer je onder ee 10-12% staat en doet wonderen voor het humeur.

zoals ik eerder al zei, wanneer je nakuur begint hangt af van je dosering. Test e heeft een halveringstijd van 10.5 dagen, dus wanneer jij 1000mg/w zet heb je veel langer een hogere dosering in je bloed dan bij 500 en ia het dus vrij nuttelooa na 2w al te beginnen met nakuren.

nogsteeds ontgaat mij de reden waarom je per ce clen wil gebruiken, maar oke.

Beste G14n. Bedankt voor je reactie ;)

oke test e gwn op 500 houden
mast e zal dat eens even verder bekijken :)
maar kick start 2 weken 1000mg test e kan dan wel toch?

en wanner wel nakuren dan ? :)

ik wil die clen gebruiken omdat ik ongeveer op 17-19 % lichaams vet zit. en wil afvallen.
maar das is uitgerekend met een tabel...het kan makkelijk zijn dat hte vochts is...ik ben alleen vettig op en rond om me buik en borst. verder echt nergens, gezicht niet rug niet etc.
ik wil dus wat afvallen met wat snelheid erin. ik heb geen mega verwachtingen maar kan toch op zijn minst kijken wat het met me doet.

en ja katabook is het niet met cekerheid lol de clen... http://nl.wikipedia.org/wiki/Clenbuterol
In dierstudies bleek Clenbuterol namelijk anabolische effecten te hebben. Veelal wordt beweerd dat Clenbuterol geen bewezen effecten bij mensen heeft, of zelfs katabolisch werkt. Klinisch bewijs is echter niet aanwezig. Dit wordt ook bemoeilijkt omdat het een dusdanig zwaar middel is dat medicinaal gebruik in Nederland verboden is. Overigens wordt clenbuterol niet zozeer gebruikt in het bodybuildingcircuit vanwege de anabole werking (daar zijn geschiktere middelen voor), maar vanwege de werking voor wat betreft vetverbranding

Beste G14n. Bedankt voor je reactie ;)

oke test e gwn op 500 houden
mast e zal dat eens even verder bekijken :)
maar kick start 2 weken 1000mg test e kan dan wel toch?

en wanner wel nakuren dan ? :)

ik wil die clen gebruiken omdat ik ongeveer op 17-19 % lichaams vet zit. en wil afvallen.
maar das is uitgerekend met een tabel...het kan makkelijk zijn dat hte vochts is...ik ben alleen vettig op en rond om me buik en borst. verder echt nergens, gezicht niet rug niet etc.
ik wil dus wat afvallen met wat snelheid erin. ik heb geen mega verwachtingen maar kan toch op zijn minst kijken wat het met me doet.

en ja katabook is het niet met cekerheid lol de clen... http://nl.wikipedia.org/wiki/Clenbuterol

Gevaarlijke van 17-19% en AAS is dat de kans op bijwerkingen flink toenemen. Je zal een stuk meer vocht vasthouden. Ook vind ik het 'geldverspilling' om op zo een hoog bf clen of andere fat burners te gebruiken omdat het zo gemakkelijk is en maar een een of 2 maandjes duurt om naar die 12-14% te komen, natural. Mast-e zou ik vergeten en pas naar gaan kijken wanneer je onder de 12% staat, ik zeg niet dat je er niks van zal merken, maar wel dat het zijn geld niet waard is op te hoog vp. Tot zover mijn raad.

Op 500 test kan je gewoon 2 weken wachten en in rond de 3e week na laatste injectie beginnen met nakuur (4 weken nolva op 20mg)

Heb frontloading (1000mg test eerste 2 weken daarna 500) zelf meerdere keren geprobeerd, maar vond een kickstart (met korte ester of oral) altijd een stuk effectiever. Het is niet zo dat 500mg test pas vanaf week 4-5 gaat werken dus in een cut is het een beetje overbodig, zeker op zulk hoog bf.

Zelf ben ik meer voorstander van T3 op gemiddelde dosering, omdat veel mensen flinke klote bijwerkingen krijgen van clen en ik het niet een bepaald erg veilig middel vind. T3 is net zo effectief, durf eigenlijk wel te zeggen dat het effectiever is als clen, maar dan een stuk veiliger.

Dus nogmaals, ik zou als ik jou was gewoon afvallen tot 12% natural, zou niet te lang horen te duren. Daarna test en eventueel mast erbij pakken om verder te cutten, later wanneer je onder de 10% komt eventueel clen en/of t3 erbij laten lopen. 500mg test e en 400mg mast e zou voldoende moeten zijn.

Succes

Terug
Naar boven