King_of_Aesthetics
Cool Novice
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
In b4 IT’S FAWKING ZEEZ BRAHDenk niet dat die nog zoemt als die buff is.
Inb4 buffe buurvrouw met manjaw door muggen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In b4 IT’S FAWKING ZEEZ BRAHDenk niet dat die nog zoemt als die buff is.
Inb4 buffe buurvrouw met manjaw door muggen
In principe wel ja, maar de werkzame tijd van de actieve stof in je bloed is maar heel kort (dacht een half uur).Ik zat laatst te denken, als een vlieg mij nu zou steken, dan is die in principe toch ook ook on? XD

Litteken weefsel wss. Meerdere spots gebruiken, zeker bij eod injects.
Geen ervaring met quads. Glutes zijn erg chill imo.
Schouders en lats zijn ook nog doenbaar![]()
Laat jij het zeker in je glutes doen? Of doe je het zelf? Want zo gedraaid staan vind ik echt kut, krijg dan wel eens krampen haha. Lats niet bekend mee. Misschien schouders dan als ik het aan durf.
Doe jezelf een plezier en gebruik insulinenaalden. Lats, schouders en pecs zijn prima spots. Lats kun je upper en lower doen. Dat geeft je nog meer spots Je bent imo niet goed in je hoofd als je elke keer in je quad gaat boren op dezelfde plek.
Vooral als je flink chest hebt getraind, en je wilt aspireren met je ander hand hahah. Maar kun je ook in je delts pinnen met een naald van 2,5cm?Ik doe het zelf in m'n glute, krijg ook af en toe kramp jaik gebruik vrij dunne naalden dus dat is vrij chill. Glute kan je trouwens vrij hoog prikken heb ik gemerkt.
Schouders zijn erg chill imo.
Dan doe ik dat morgen gewoonVolgens mij kan je ook prima wat meer naar de buitenkant. Daar moet ik m'n epipen altijd inrammen als ik bijna sterf.

In die insulinenaalden past maar 0,5ml. Ik pin 2,5ml per keer. En kan ik bijvoorbeeld 5-10cm hoger of lager in mn quads pinnen dan?
Ik pin om de dag, dus 3-4x per week. Maar ik ben ze vanaf nu toch in mijn glutes gaan zetten, vooral omdat ik daar al ervaring mee had. Die insuline spuiten van 1ml heb ik thuis zo niet liggen. Hoef ook nog maar 8x te pinnen, dus vind het de moeite niet meer waard om het nog aan te schaffen.Je hebt ze ook van 1ml. En hoe vaak pin jij per week? Je kan ook je wekelijkse dosis meer uitsmeren over de week zodat je per keer maar max 1-2ml (2 spuitjes vol) hoeft te zetten. Sowieso de moeite waard om je quad niet te verminken.

Hmm mast p klinkt wel interessant ja. Vind je dat vaak pinnen niet ontzettend irritant?