AndroidHealthClinic

Kuurlog: 2e inject kuur test-p + mast-p

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag echt een heerlijke chest training gehad. De kilo’s in de gym vlogen vandaag omhoog. Bench press zit nu op 5x110kg, Incline dumbbell press nu op 6x44kg per hand. Verder echt een goeie pomp, kan maar door blijven gaan on roidz :D

Loop nu tegen het volgende aan. De laatste tijd heb ik echt pijnlijke injects. De naald gaat niet meer soepel in m’n quads, en doet erg pijn als ik hem erin duw. Vandaag was het zelfs zo erg dat ik hem met pijn erin had geduwd, maar ik kon de juice niet in m’n quads spuiten. Telkens als ik op de spuit duwde, veerde het weer een beetje terug. Toen had ik de naald eruit gehaald, en het 1 centimeter verderop opnieuw geprobeerd. Toen ging die er iets soepeler in, en kon ik de juice erin spuiten. Weet iemand wat ik bedoel? Of heeft iemand dit ook wel eens gehad? En hoe kan ik dit oplossen?

Litteken weefsel wss. Meerdere spots gebruiken, zeker bij eod injects.

Litteken weefsel wss. Meerdere spots gebruiken, zeker bij eod injects.

Ja dacht zelf ook dat ik al te vaak had gepint op bepaalde plekken. Maar wil niet in mn glutes pinnen, want dan sta ik erg ongemakkelijk... Kun je ergens anders in je quads injecten ipv aan de zijkant?

Geen ervaring met quads. Glutes zijn erg chill imo.

Schouders en lats zijn ook nog doenbaar :p

Geen ervaring met quads. Glutes zijn erg chill imo.

Schouders en lats zijn ook nog doenbaar :p

Laat jij het zeker in je glutes doen? Of doe je het zelf? Want zo gedraaid staan vind ik echt kut, krijg dan wel eens krampen haha. Lats niet bekend mee. Misschien schouders dan als ik het aan durf.

Laat jij het zeker in je glutes doen? Of doe je het zelf? Want zo gedraaid staan vind ik echt kut, krijg dan wel eens krampen haha. Lats niet bekend mee. Misschien schouders dan als ik het aan durf.

Doe jezelf een plezier en gebruik insulinenaalden. Lats, schouders en pecs zijn prima spots. Lats kun je upper en lower doen. Dat geeft je nog meer spots Je bent imo niet goed in je hoofd als je elke keer in je quad gaat boren op dezelfde plek.

Laatst bewerkt:
Ik doe het zelf in m'n glute, krijg ook af en toe kramp ja:roflol: ik gebruik vrij dunne naalden dus dat is vrij chill. Glute kan je trouwens vrij hoog prikken heb ik gemerkt.

Schouders zijn erg chill imo.

Doe jezelf een plezier en gebruik insulinenaalden. Lats, schouders en pecs zijn prima spots. Lats kun je upper en lower doen. Dat geeft je nog meer spots Je bent imo niet goed in je hoofd als je elke keer in je quad gaat boren op dezelfde plek.

In die insulinenaalden past maar 0,5ml. Ik pin 2,5ml per keer. En kan ik bijvoorbeeld 5-10cm hoger of lager in mn quads pinnen dan?

Ik doe het zelf in m'n glute, krijg ook af en toe kramp ja:roflol: ik gebruik vrij dunne naalden dus dat is vrij chill. Glute kan je trouwens vrij hoog prikken heb ik gemerkt.

Schouders zijn erg chill imo.
Vooral als je flink chest hebt getraind, en je wilt aspireren met je ander hand hahah. Maar kun je ook in je delts pinnen met een naald van 2,5cm?

Delts pin ik met 1,6mm.

2,5ml hebk er trouwens nog niet in weggedrukt :o

Of je hoger of lager in je quad kan pinnen; ik denk het wel maar mss moet je bij wat meer mensen polsen gezien ik geen ervaring met quads pinnen heb. Ik pin het liefst in het dikste gedeelte van de spier

Volgens mij kan je ook prima wat meer naar de buitenkant. Daar moet ik m'n epipen altijd inrammen als ik bijna sterf.

Ik heb afgelopen weken wat cleaner gegeten en iets meer cardio gedaan. Net even wat foto’s genomen en ikzelf vind het er nu best netjes uitzien. Gewicht schommelt een beetje tussen 90 en 91 kilo.

Bijlagen

• 4F608E8B-81C1-407A-A9B6-8996E785725A.jpeg
    4F608E8B-81C1-407A-A9B6-8996E785725A.jpeg
    62,2 KB · Weergaven: 301
  • 56BA83B5-0EAC-4D7B-A289-4AC20DE557CF.jpeg
    56BA83B5-0EAC-4D7B-A289-4AC20DE557CF.jpeg
    65,6 KB · Weergaven: 292
In die insulinenaalden past maar 0,5ml. Ik pin 2,5ml per keer. En kan ik bijvoorbeeld 5-10cm hoger of lager in mn quads pinnen dan?

Je hebt ze ook van 1ml. En hoe vaak pin jij per week? Je kan ook je wekelijkse dosis meer uitsmeren over de week zodat je per keer maar max 1-2ml (2 spuitjes vol) hoeft te zetten. Sowieso de moeite waard om je quad niet te verminken.

Je hebt ze ook van 1ml. En hoe vaak pin jij per week? Je kan ook je wekelijkse dosis meer uitsmeren over de week zodat je per keer maar max 1-2ml (2 spuitjes vol) hoeft te zetten. Sowieso de moeite waard om je quad niet te verminken.
Ik pin om de dag, dus 3-4x per week. Maar ik ben ze vanaf nu toch in mijn glutes gaan zetten, vooral omdat ik daar al ervaring mee had. Die insuline spuiten van 1ml heb ik thuis zo niet liggen. Hoef ook nog maar 8x te pinnen, dus vind het de moeite niet meer waard om het nog aan te schaffen.

Maarja, net dus weer in de glutes gepint. En het ging echt soepeltjes erin en eruit, beetje een ongemakkelijke houding maar geen pijn niks. Vond het zelfs een chill gevoel hoe die juice in mn glutes stroomde XD Voel alleen nu al wel weer een beetje die pip. Dat word morgen weer even moeilijk lopen maar gelukkig heb ik vandaag benen getraind. Squatten gaat ook lekker vooruit, begon op 4x117,5kg, zit nu op 4x130kg.

Ben over het algemeen echt zeer tevreden over deze kuur. Vind masteron echt een chille roid. Ga het gewoon bij elke kuur toevoegen. Goeie lean gains, en amper sides. Het onderdrukt zelfs de sides van test. Echt topspul! :D

Hmm mast p klinkt wel interessant ja. Vind je dat vaak pinnen niet ontzettend irritant?

Hmm mast p klinkt wel interessant ja. Vind je dat vaak pinnen niet ontzettend irritant?

Eerlijk gezegd vind ik om de dag pinnen veel chiller dan bijvoorbeeld 1 of 2 per week. Merk dat ik door het vaker pinnen echt veel gehypeder ben met het kuren. Vind het pinnen ook best leuk om te doen lol. Plus je bent korter aan het kuren, dus het gaat niet vervelen zoals ik bij die test-e + dbol had ervaren.. Toen had ik het na 8 weken grotendeels wel weer gezien, maar alsnog afgemaakt tot week 12. Daarbij vind ik het idee van korte esters fijn dat het snel werkt en ook weer snel uit je lichaam is. En omdat je zo kort kuurt, herstel je ook weer sneller. Enigste nadeel van prop is dat het wat meer sides geeft (zeggen ze), maar zelf nog weinig van gemerkt, alhoewel ze de afgelopen dagen wel flink op mn quads zijn gekomen.. Maar ik ben ze aan het wegwerken met benzoylperoxide en scrub.
Verder ben ik van plan om alleen nog maar korte esters te nemen. f**k enanthaat hahah :D

Wat me trouwens opvalt is dat sides altijd in groepen komen. 1-2 dagen gaan ze helemaal los, en dan hebben ze zo iets van: los het maar op jongen.
En het zijn ook echt hardnekkige dingen. En als ze eenmaal weg zijn, geven ze je een aantal side-effect vrije dagen, en daarna komen ze weer terug in een groep.. XD

Echt rotzakjes zijn het.

Terug
Naar boven