OP
King_of_Aesthetics
Cool Novice
- Lid geworden
- 23 jan 2017
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
- Topic Starter
Nauwelijks last van pip eigenlijk.
Acne is wel heel erg hoog gegrepen. Best wel wat puistjes, maar ze zijn best hardnekkig...Welke sides heb je? Acne veronderstel ik?
Persoonlijk heb ik nooit succes gehad met vit B5, biergist en what not. Accutane deed het wel goed maar die verdraag ik low dose zelf niet
Thanks man. Vroeger wel eens een paar keer een blessure in mn onderrug gehad, maar dit heeft geen invloed gehad op mn lifts. Ik ben niet blessuregevoelig, gelukkig. Deadliften en squatten zijn gewoon niet mijn ding hahahaGoeie pressen, deadlift wat aan de slappere kant. Blessures gehad of is dl he ding gewoon niet?
Ik zou daar een aantal weken mee wachten (en dan meteen je eigen hormonen laten checken). Denk dat test-mast relatief veilige roids zijnEigenlijk moet ik me nu testen op bloeddruk, leverwaarden, cholesterol etc. Puur om te kijken hoe schadelijk roids nu echt zijn. Zal ik dat volgende week gewoon doen?
Eigenlijk moet ik me nu testen op bloeddruk, leverwaarden, cholesterol etc. Puur om te kijken hoe schadelijk roids nu echt zijn. Zal ik dat volgende week gewoon doen?