XXL Nutrition

Kuurlog G14n

G14n

Cool Novice
Waardering
6
Massa
110kg
Vetpercentage
11%
Het leek me leuk om een log bij te houden. Een goede manier om later op mijn progress terug te kijken, mijn ideeën te delen en tips te krijgen :D

Ik heb besloten te blasten/cruisen en niet meer off te gaan, zal dus gelukkig geen last meer hebben van die PCT bullshit :o

Ik ben in februari begonnen met een cut, het plan was:

1-8 350 tren a
1-8 250 test e
1-8 2w/2w clen
1-8 T3 opbouwen tot 75mcg

Ging allemaal goed totdat ik in week 5/6 zware bijwerkingen kreeg door meerdere omstandigheden en toen besloten vroegtijdig te stoppen en te gaan cruisen.

Zit nu 3-4 weken in mijn cruise en ben sinds vorige week begonnen met mast e erbij te zetten. Wil over 2 weken gaan beginnen met verder te cutten en hoop dan dat het is ingeslagen.

Het plan:

1-3 tren a 280 mg (laatste flesje opmaken)
1-3 tren e 200mg
1-4 T3 75mcg
1-4 Clen/ephedrine
5-15 T3 37.5/50mcg
1-15 mast e 400mg
4-15 tren e 600mg
1-15 test e 375mg

De eerste 4 weken zal ik cutten, daarna doorzetten naar een cleanbulk.

Is mijn eerste keer mast, hoop dat het me net dat extra beetje droogheid geeft, het feel-good effect en dat het helpt bij oestrogenen onder controle te houden.

Komende 2 weken is het doel om zo min mogelijk vet aan te zetten en rustig calorieën wat af te bouwen. Zit nu dagelijks rond de 4500-5000kcal.

Woog afgelopen december 108kg bij 10%, maar tijdens PCT alles verloren :o

Stats nu:
1.91m
102kg

Laatst bewerkt:
in ziet er groot uit!

• Topic Starter Topic Starter

Woog afgelopen December 108kg op 10%, helaas tijdens PCT enorme drop gemaakt naar 98kg bij 12%, een van de redenen geweest dat me heeft doen besluiten om niet meer off te gaan. Is kijken wat we er nu uit kunnen halen :)

Woog afgelopen December 108kg op 10%, helaas tijdens PCT enorme drop gemaakt naar 98kg bij 12%, een van de redenen geweest dat me heeft doen besluiten om niet meer off te gaan. Is kijken wat we er nu uit kunnen halen :)

Wat was je kuur toen?

Test e op 500mg/w en eerste 4 weken tren a op 350mg/w daarna verhoogd naar 525mg/w.

Eerste gedeelte gecleanbulkt en de laatste 2-3 weken rond onderhoud gezeten.

bijwerkingen lagen bij jou niet gwn aan de tren ?

in §

Tijdens kingsnight en kingsday helemaal naar de klote gegaan aan de X, gisteren foetus houding depressief in bed gelegen met pizza en andere benden. Ook niet bepaald voor herhaling vatbaar, maar moet een keer kunnen. Kwa eten, totaal niet clean gegeten, maar wel me eiwitten gehaald en zelfs tussen de feesten door flink kunnen eten.

Vandaag mezelf naar de gym kunnen sleuren, borst, kuiten en 1 oefening triceps gepakt. High volume met aan het eind een drop set voor elke spiergroep.

Wil vanaf Donderdag, 1 mei, weer gaan afvallen. Komende dagen even een eetschematje in elkaar gaan zetten dus :)

Tijdens kingsnight en kingsday helemaal naar de klote gegaan aan de X, gisteren foetus houding depressief in bed gelegen met pizza en andere benden. Ook niet bepaald voor herhaling vatbaar, maar moet een keer kunnen. Kwa eten, totaal niet clean gegeten, maar wel me eiwitten gehaald en zelfs tussen de feesten door flink kunnen eten.

Vandaag mezelf naar de gym kunnen sleuren, borst, kuiten en 1 oefening triceps gepakt. High volume met aan het eind een drop set voor elke spiergroep.

Wil vanaf Donderdag, 1 mei, weer gaan afvallen. Komende dagen even een eetschematje in elkaar gaan zetten dus :)

Dat mag inderdaad wel een keer! Neem aan dat je nog niet begonnen bent met kuren als je X gebruikt?

Had je buffer verwacht

Maar in, ben benieuwd

nee aan wat je hier op forum zei :p dacht je bent ronnie coleman ofzo maar je bent niet klein ofzo had wat anders in gedachten

Haha, ja ik begrijp wat je bedoelt :o Mag van mij zelf ook nog wel flink wat massa bij, zeker omdat ik 1.92m ben.

ja je bent best lang man

als je goed en genoeg eet moet het goed komen

Zit nu paar dagen in mijn cut. Gaat tot nu toe allemaal soepel, hopen dat dat zo blijft :o

Besloten om het toch iets anders aan te pakken kwa voeding. Wil redelijk vrij zijn met wat ik eet en ga daarom een beetje de IIFYM kant op. Plan is dat ik wel ga carb cyclen, dus sommige dagen low/no carbs andere dagen medium tot high, maar ik ga dit zonder voedingsschema doen. Wil gemiddeld uitkomen rond de 2700kcal per dag. Sommige dagen eet ik ketogenic style (Spek, ei, kaas, mayonaise, worst, etc.) andere dagen eet ik als op high carbs (rijst, kip, oats, etc) en andere dagen mix ik ketogenic eten met high carb foods, maar ook eten waar ik op dat moment zin in heb.

Vannochtend begonnen met clen op 60mcg. Ik ga dit uiteindelijk opbouwen tot de 160-200 en zal clen gebruiken voor de gehele 4 weken, tenzij ik last krijg van extreme honger, dan ruil ik het om voor EC. Vannochtend ook begonnen met tren. We moeten er weer aan geloven, 70mg tren a (ga gewoon EOD zetten, laatste keer ED gezet maar merkte geen verschil) en 200 tren e gezet.

Vanavond uit, dus ga even kijken hoe ik dat ga doen kwa calorie inname. Zou anders vandaag op 2650 gaan zitten, maar misschien dat ik dit ga uppen naar +- 2900 omdat ik toch een heel stuk actiever ben vandaag.

vind je 70mg tren a eod niet beetje weinig? :o

vind je 70mg tren a eod niet beetje weinig? :o

Ja, daarom zet ik er ook tren e naast :D

Is nu alleen voor in mijn cut, ga vanaf juni naar 700 tren e per week

Zit momenteel dus op

250 tren a
200 tren e
400 mast
375 test e

50mcg T3
Clen