AndroidHealthClinic

Kuurlog G14n

• Topic Starter Topic Starter
aah oke, dan zit je rond de 400mg per week lekker

Ja het is voor mij ook allemaal beetje kijken. Denk dat ik deze week wel 400 of 600 tren e zet, als front load en misschien die weken erna gewoon 300 ipv 200. Wil dit keer namelijk geen massa en kracht verliezen.

Laatste cut heb ik een gigantische klap gehad kwa muscle loss (op 350 tren en 375 test) en al helemaal op kracht. Zat toen ook wel gruwlijk laag in calorieën en 75mcg T3 ernaast, maar na 4 weken cruisen en op 4500-5000kcal is me kracht nog lang niet waar het voor mijn cut was.

Vannochtend met 2e vial mast begonnen, blijkt er maar +-4ml in te zitten. Had cap er al af gehaald voordat ik er naar keek.. Weet dat ze geen 10ml in een vial doen, maar zo erg:mad:

Mast ge upped naar 500/w
tren-e komende 3 weken op 300 pw naast 70mg tren a EOD en in clean bulk naar 700 pw

Laatst bewerkt:
ja is zeker jammer man van die 6 :O ml.... is wel echt veel... meestal als je 1 ml per week neemt bijv. en je hebt 10 ml vial kom je rond de 8-9 weken uit... beetje jammer..

ja is zeker jammer man van die 6 :O ml.... is wel echt veel... meestal als je 1 ml per week neemt bijv. en je hebt 10 ml vial kom je rond de 8-9 weken uit... beetje jammer..

Ja, komt volgens mij doordat je er altijd net ff meer uit haalt dan er op de naald staat aangegeven. Waar de markering begint met 0,0ml is namelijk ook nog ruimte

Vannochtend met 2e vial mast begonnen, blijkt er maar +-4ml in te zitten. Had cap er al af gehaald voordat ik er naar keek.. Weet dat ze geen 10ml in een vial doen, maar zo erg:mad:

Mast ge upped naar 500/w
tren-e komende 3 weken op 300 pw naast 70mg tren a EOD en in clean bulk naar 700 pw

ws een foutje :roflol:

jah, je hoeft niet perse meer uit te halen. net voor dat je bijv. 1 ml komt trek je het eruit zit nog iets in de naald zelf. maar als je zonder te gebruiken 6 ml mis is wel een naai actie...

jah, je hoeft niet perse meer uit te halen. net voor dat je bijv. 1 ml komt trek je het eruit zit nog iets in de naald zelf. maar als je zonder te gebruiken 6 ml mis is wel een naai actie...

ja das k*t, van mijn tren trok ik ook 9ml eruit :(

lol ik ga die van mij ffkes controleren dan haha

G14n jij bent echt een bazen kuur aan het zetten of niet fock...pak nou geen X maat gaat heeeeeel zonde zijn

lol ik ga die van mij ffkes controleren dan haha

G14n jij bent echt een bazen kuur aan het zetten of niet fock...pak nou geen X maat gaat heeeeeel zonde zijn

Ik snap waarom mensen anti anti zijn. Ik zelf doe aan bodybuilden als verrijking van mijn leven en wil dan ook dat het leuk blijft. Bodybuilden is niet het enige waar ik lol uitput in het leven, uitgaan en festivals is er ook 1 van. Het is makkelijk om te zeggen, ga dan nuchter. Maar wanneer je wel eens drugs hebt gebruikt weet je dat dit geen eens bij elkaar in de buurt komt. Ik ben niet bereid om alles op te offeren om het maximale uit mijn kuur te halen en om mijn gezondheid zo veel mogelijk te sparen. Dat gezegd hebbende, ik ben gezegend met een goede reactie op X. Eten na X is totaal geen probleem, zelfs als ik nog aan het trippen ben. De dag erna druk ik ook met gemak 5k kcal achterover.

Kleine update: Totaal geen problemen met me aan mijn cut te houden, mede dankzij de ketogenic dagen en het relatief hoog aantal kcal vermoed ik. Ben wel flink ongeduldig en wil dat het allemaal sneller gaat, maar dat heeft iedereen :D Energie is wel ver te zoeken, voel me moe door de dag heen en vooral in de ochtend heb ik moeite met elke lichamelijke inspanning. Trainingen verlopen wel goed.

Vanochtend 4e inject tren a gezet en nog een keer 200mg tren e (als soort van front load samen met de 200mg die ik eerder deze week zetten.) schouders staan goed rond en vol met dikke lijnen er in tijdens het trainen. Aders zijn ook flink aanwezig. Vannacht wat gezweet, maar nog niks extreems. Dat komt komende dagen wel. Heb wel erge slaap problemen, vermoed dat dit door de clen komt. Overdag heb ik geen verhoogde hartslag (niet dat ik merk tenminste) Maar rond 10-11 uur in de avond begint mijn hart te bonzen en is die extreem aanwezig. Heb afgelopen week 3 nachten slecht geslapen, maar vannacht ging alweer stukken beter.

mja x heeft mij vroega flink verdoet maar ik pakte echt veel.
ik dacht van tja beter even wachten met x na de kuur...maja jij bent een stuk jonger...bijna niemand op jouw leeftijd gaat dan nuchter naar een feest athans niet van ons type leefstijl etc. haha:p
dus ik begrijp je heel goed ja.

heel netjes dat je nog zo goed kan eten de volgende dag :pen dan niet alleen vettige hap neem ik aan :p

succes nog met het vinden van een goede nachtritme toch wel belangrijk:)

mja x heeft mij vroega flink verdoet maar ik pakte echt veel.
ik dacht van tja beter even wachten met x na de kuur...maja jij bent een stuk jonger...bijna niemand op jouw leeftijd gaat dan nuchter naar een feest athans niet van ons type leefstijl etc. haha:p
dus ik begrijp je heel goed ja.

heel netjes dat je nog zo goed kan eten de volgende dag :pen dan niet alleen vettige hap neem ik aan :p

succes nog met het vinden van een goede nachtritme toch wel belangrijk:)

Dag na XTC juist altijd vet eten, high fat high prot en low carbs.

Kleine update

Gear is goed aan het inwerken, staan dikke lijnen in mijn schouders, armen vol met aders en een stuk meer seperatie.

Mijn kracht is wel belachelijk laag en heb ook erg weinig energie, komt door de T3 neem ik aan..
Deadlift nu 200kg terwijl paar maanden terug ik nog 250 pakte en bankdruk nog 115 waar ik 155 pakte. Twijfel ook of ik me cut langer wil doortrekken. Sta nu flink droog (7-8%) en omdat ik nog nooit zo droog heb gestaan vraag ik me af hoe het eruit ziet wanneer ik nog een stuk droger sta, dus echt richting de 5-6%. Aan de andere kant vind ik het zwaar klote dat ik zo slap ben, vind ik mezelf klein ogen in de spiegel en wil ik weer kilo's massa pakken... Sowieso nog 2 weken afvallen en daarna kijken hoe en wat.

Terug
Naar boven