Fitness Seller

Kuurlog Knight deca/sus + 2 weken d-bol

Black Knight

Fan of Debra LaFave
Elite Member
20 jaar lid
Waardering
73
Lengte
1m87
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Kuur
Ik heb besloten om mijn volledige kuurlog van mijn eerste kuur in 1 keer te posten. Mijn kuur + nakuur zag er als volgt uit:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eerst wilde ik alleen 8 weken Deca only doen, om kort daarop een sustanon only te gaan doen. In de 3e week heb ik mijn plan gewijzigd en besloten de sus er direct bij te pakken en de sustanon only te laten vervallen.

HCG was de bedoeling vanaf week 4 500 iu per week te pakken tot week 8, maar het ging mis met het steriel houden van de 5000 IU ampullen van organon, vandaar week 7 en 8 2 injects van 2500 IU.

Als afsluiter heb ik 2 weken dianabol gepakt icm 25 mg proviron/dag (vanwege het vocht) om te kijken hoe ik daar op zou reageren.

• Topic Starter Topic Starter
Resultaat

Gewicht
Ik heb iedere week nauwkeurig mijn lichaamsgewicht bijgehouden. Iedere maandagochtend wegen op de nuchtere maag na ontlasting. Resultaat:

In week 6 wegens zware verkoudheid minder kunnen trainen en ook het eten kreeg ik niet meer door m’n keel.
Vreemd dat ik in week 13 weer 0,6 kg terug aangekomen ben. Mogelijk een nasleep van de creatine, heb in eerdere creatinekuurtjes ook gemerkt dat ik pas na enkele weken een toename in gewicht had. Zal vocht zijn.
Ik heb ook wat vet rond mijn buik aangezet tijdens de kuur.

Krachttoename
Kracht is omhooggeschoten en perfect behouden gebleven na de kuur.

Extra supplementen

Als extra stimulans om de eigen test-productie weer op gang te brengen, het libido goed te houden en kracht en spiermassa te behouden heb ik de volgende supplementen gebruikt:

Bijwerkingen

- plofkop
- striae bij oksels en bovenbenen
- toename haargroei op borst en buik
- lichte acne op borst/rug/schouders

Tijdens de kuur heb ik ook gemerkt dat ik agressiever was dan anders. Gelukkig heb ik mezelf redelijk in de hand dus vrijwel niemand heeft er iets van gemerkt :)
In de nakuur totaal geen last gehad van een dip of depressie. Wel lichte problemen met libido, op gang komen is moeilijk, als dat eenmaal gebeurd is lukt het wel ;)

Evaluatie

Al met al ben ik zeer tevreden over het resultaat. Flinke toename in kracht en massa zonder noemenswaardige bijwerkingen.
Wat ik nu doe is lichtjes cutten tot de zomer om dan een cuttingskuurtje te gaan doen met boldenone en winstrol. Eerst stond een tren/test prop/winny kuurtje op het programma, maar hier heb ik vanaf gezien omdat tren tamelijk sterk spul is en ik denk niet dat het geschikt is voor een tweede kuur.

12,4 kg erbij is niet iets om je voor te schamen. :eek:

Ziet er al met al super uit: kracht omhoog, massa omhoog. (O.k. in de nakuur wilde iets anders minder goed omhoog, maar details houdt je toch :D )

Van welk merk waren de Deca en Sust?

Ook wel een beetje vet aangezet hoor.

Deca van Organon (greece)
Sus van Organon (pakistan)

Libido is intussen weer bijna zo goed als de oude ;)

Goede resultaat Knight :thumb: ERG MOOI!!!

12 kilo is zeker wel een mooi resultaat! :)

Heel mooi resultaat :thumb: Netjes alles bijgehouden in tabellen ;)

erg duidelijk, mooi en helder gedaan!
resultaten zijn ook top :D !!!
gr d

zeker mooie stats man voor een eerste kuur! Ik heb nu mijn eerste kuur achter de rug en heb de helft van jouw kilo's gegaind. Wel eens waar zonder de sus maar dat was denk ik ook het probleem :D

Netjes gedaan, volgende keer knal je door de 100 Kg heen.

Terug
Naar boven