AndroidHealthClinic

Kuurlog van HerculesBB, 3 korte kuren in 1

Bezoekers in dit topic

HerculesBB

Novice
Lid geworden
13 nov 2016
Berichten
21
Waardering
6
Lengte
1m81
Massa
91kg
Vetpercentage
11%
Ga binnenkort starten met een kuur. (begin april)
Deze kuur is grotendeels geïnspireerd door wat ik heb gelezen in het log van Pleister's "Bulk kuur coached by Dave Palumbo". Thumbs up trouwens voor dit uitgebreide verslag van Pleister :lifter:


Week 1 t/m 5

Sustanon 125 mg EOD
Boldenone 100 mg EOD
Parabolan 75 EOD
Dianaboll 50 mg ED

Week 6 t/m 10


Test-prop 125 mg EOD
Deca 100 mg EOD
Winstrol 50 mg ED


Week 11 t/m 15

Test-e 250 mg EOD
Tren 100 mg EOD
Primobolan 75 mg EOD
Anavar 50 mg ED


Week 1 t/m 15

Arimidex 0,5 mg EOD
HGH 5 iu (5 on 2 off) , verdeeld over 2 x 2,5 iu, 1 keer 's morgens 1 uur voor het ontbijt, en de 2e keer vlak voor het slapen gaan, minimaal 1,5 uur na laatste maaltijd)

De hoeveelheden zijn wat ik denk te gaan nemen, was er vanuit gegaan dat ik alles in 10 ml flesjes zou krijgen, maar heb bijna alle per ml in 1 ampul. Dus 125 mg sust is dan halve ampul, moet ik de andere helft maar bewaren in een spuit ofzo.


Voeding

Mijn voedingsschema ga ik nog posten als hij helemaal af is. Ik zal beginnen op +/- 4100 Kcal en dit langzaam opschroeven gedurende de kuur als ik aankom.
Verhouding Eiwit/Kh/vet wordt 30/50/20

Huidige stats :
84 kg bij 9 a 10% vet

Doel:
100 kg halen, met een zo klein mogelijke stijging van het vet percentage. :flexgrin:

In dit log ga ik mijn vorderingen zoveel mogelijk proberen bij te houden, tevens mag je commentaar leveren :D

Training:
6 dagen per week, doe het hele lichaam in 3 dagen, dus pak alles 2x per week.
iedere dag max 1 uur trainen , daarna 15 minuten hardlopen op de band, interval, dus 2 minuten lopen, 1 minuut sprinten.
 
Laatst bewerkt:
Geen alledaagse kuur inderdaad, leuk om te volgen! Succes :thumbs:
 
En bij dezen de opzet van het voedingsschema:

Maaltijd 1 6:30 :

eieren 180 gr
muesli, gedroogd fruit en noten 50 gr
sinaasappelsap 200 gr
pindakaas eetlepel 10 gr
glas water


Maaltijd 2 9:30 :

bruine rijst 100 gr
kipfilet 150 gr
broccoli 100 gr
olijfolie 10 gr
glas water

Tussendoor 11:00 :
10 gram ECAA
10 gram glutamine


Maaltijd 3 12:00 :
tonijn op olijfolie 150 gr
ananas uit blik 100 gr
pasta, droog 100 gr
olijven 50 gr
glas water

Tussendoor 14:00 :
10 gram ECAA
10 gram glutamine

Maaltijd 4 15:00:
whey, concentrate 30 gr
muesli, gedroogd fruit en noten 50 gr
glas water

16:15 t/m 17:30 gedurende trainen

vitargo 50 gr
amino acids, BCAA's 10 gr
glutamine 10 gr
creatine 5 gr

Maaltijd 5 17:30 (PWO shake):
vitargo 50 gr
whey, concentrate 30 gr
water 1000 ml

Maaltijd 6 18:00:

bruine rijst 100 gr
kipfilet 150 gr
broccoli 100 gr
olijfolie 10 gr
glas water

Maaltijd 7 20:00:
muesli, gedroogd fruit en noten 50 gr
glas water
cottage cheese 100 gr


Maaltijd 8 21:30:
Kwark 250 gr


Totaal:

Eiwit 274 gram , 28%
Kh 506 gram , 52%
Vet 87 gram , 20%

Kcal 3858


Zit er alleen over te denken om die maaltijd 8 te laten vallen en die eiwitten ergens anders te eten. Want anders kan ik niet op tijd naar bed als ik ook nog 1,5 uur moet wachten voor mijn HGH injectie....
 
Dat is veel prikken :) In!
 
Ik heb je beginpost aangepast, het bespreken van merken is niet toegelaten, ook niet in kuurlogs. Succes.
 
Geen insulina?

Je kan naar bed hoe laat je wilt.
Het heet een wekker en maakt je wakker ;)

Zijn meer die uur voor ontbijt wekker zetten, gh erin en doorslapen nog een uurtje.
 
Geen insulina?

Je kan naar bed hoe laat je wilt.
Het heet een wekker en maakt je wakker ;)

Zijn meer die uur voor ontbijt wekker zetten, gh erin en doorslapen nog een uurtje.

dat was ik ook van plan ja.
Waar ik op doelde is dat als ik na 21:30 nog 1,5 uur wacht voor de GH injectie, dan is het 23:00 als ik op bed ga, dan om 6:15 eraf is net ff te weinig slaap.

Insuline twijfel ik over, kan het er makkelijk bij zetten, en zal me zeker extra massa bezorgen, maar ben bang over de slin gut verhalen :S
 
Ben ook wel benieuwd, ook in!
 
Dit ga ik volgen!
 
In!
ben je al bezig met de GH?
zelfde principe als van milos door te switchen, wel andere combinaties en hoeveelheden.
wel 15 weken orals...
 
In! veel succes
 
Gisteren begonnen.

Doseringen iets aangepast (boldenone iets omhoog, ivm 250 mg / ml ipv 200 mg/ml)

Sustanon 125 mg EOD
Boldenone 125 mg EOD
Parabolan 75 EOD
Dianaboll 50 mg ED

Eten ook iets aangepast, de rijst en pasta 100 gr is ongekookt, dus gekookt richting de 300 gram. Dat is iets teveel om achter elkaar te eten, ik vervang 1 vd 2 nu door een iron mass shake met melk.

Startgewicht was 85,1 kg, vet % schat ik op 11% (zichtbare abs).

De HGH gebruikte ik al een maand op 2 iu per dag, nu ook omhoog gegaan naar 5 iu. 5on2off.
 
Ben nu iets meer dan een week bezig, zo'n 2 kg aangekomen, goede pomp.
Het is veel eten, soms krijg ik niet alles weg, maar dat is gewoon ff wennen denk ik, er zit +/- 800 kcal verschil tussen dit dieet en mijn vorige dieet.
 
Lucky you, 300gram gekookt teveel.

Ik eet 3x 300gram ongekookt gewogen rijst per dag weg ;/
 
Lucky you, 300gram gekookt teveel.

Ik eet 3x 300gram ongekookt gewogen rijst per dag weg ;/

Dat is 3 x 900 gram gekookt, hoe the fuck doe je dat?
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Dat is 3 x 900 gram gekookt, hoe the fuck doe je dat?

Volgens mij verdubbelt t ongeveer. dus 1800gram gekookt.
Heb daar vrij weinig moeite mee tbh:( Bulken is voor mij geen probleem.. cutten daarentegen ;(
 
Volgens mij verdubbelt t ongeveer. dus 1800gram gekookt.
Heb daar vrij weinig moeite mee tbh:( Bulken is voor mij geen probleem.. cutten daarentegen ;(

Je hebt gelijk, ik zit fout met het verdrievoudigen, ik zie in dit topic hoeveel gram gekookte rijst staat aan hoeveel gram ongekookte rijst? dat 100 gram ongekookte rijst ongeveer 180 gram gekookt wordt.

Ik heb het dus fout gelezen en zit met mijn 300 gram gekookt dus veel te hoog. Vandaar dat ik het niet weg krijg :D
Ik ga vanaf morgen de shake er weer uit gooien en 2x 180 gram gekookte rijst eten.
Dat moet op zich te doen zijn.
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
hoeveel calorieen eet je dan? ongeveer het zelfde als hierboven beschreven? 3800?
 
Back
Naar boven