XXL Nutrition

Kuurlog van HerculesBB, 3 korte kuren in 1

Bezoekers in dit topic

ja, probeer rond de 3800 uit te komen met clean eten.
Alleen op zaterdag cheatdag met pizza of uit eten, maar dan nog steeds 3800 kcal of hoger.
 
Volgens mij verdubbelt t ongeveer. dus 1800gram gekookt.
Heb daar vrij weinig moeite mee tbh:( Bulken is voor mij geen probleem.. cutten daarentegen ;(

Dat is nog steeds 3x 600 gram rijst. Respect! :flexbiceps:
 
Ik heb zojuist 100 gram ongekookte rijst gekookt en 100 gram pasta ongekookt.
Na het koken wordt het +/- 250 gram...
 
weer ruim een week verder, nu 2,5 week bezig.
Ben nu 88,5 kg , dus zo'n 3,5 kg aangekomen in 2,5 week.
In de spiegel zie ik geen verschil in vet %, ook geen vocht.
Binnenkort even een goede vetmeting doen.

Verder begin ik nu een goede toename van de kracht te merken.
Volgende week ga ik iets omhoog in de calorieën, 200 kcal erbij in de vorm van wat bruine bonen bij de rijstmaaltijden.

Nu ervaar ik wel iets aparts, als ik 's morgens uit bed kom en ik loop naar het toilet dan zijn mijn voeten erg stram, alsof de gewrichten vanaf onder mijn enkels helemaal vastzitten, na ff gelopen te hebben is dit weg.
Zou dit komen door de verhoging naar 5 iu HGH?
 
Ja, ik vermoed van wel als ik het zo lees
 
Even een tijdje geen updates gedaan, we zijn weer ruim 2 weken verder, en ben nu 91 kg.
Gaat de laatste week niet meer echt omhoog, in totaal nu dus 6 kg aangekomen in ruim 5 weken.
Volgende week ben ik een weekje naar het buitenland.
Ga net voor vertrek paar ml sus250 zetten, en neem wat tabs mee om iedere dag 50 mg dboll te hebben.

Als ik na een week terug ben switch ik naar de volgende korte kuur :

Test-prop 125 mg EOD
Deca 100 mg EOD
Winstrol 50 mg ED

Zal vanaf deze kuur ook insuline gaan gebruiken.

Ben benieuwd of er dan weer vooruitgang is, deze was de laatste week namelijk wat afgevlakt, werd wel sterker, maar niet zwaarder.
Zal dan ook de kcal weer wat opschroeven.

Vooralsnog gaat het lekker met 1 kg per week gemiddeld, aardige krachttoename, en een veel betere definitie. En dat met relatief lage gear doseringen...
 
Back
Naar boven