XXL Nutrition

Kuurschema Andreas Munzer

no disrespect maar persoonlijk denk ik toch echt wel dat je zijn niveau met stukken minder kunt bereiken.. als je de doseringen maar uitmelkt en niet te snel te grote stappen omhoog neemt, en ondanks het feit dat je nog geen plateau hebt bereikt met de doseringen waar je mee kuurt.. er weer wat bijgooit.. maargoed dit is natuurlijk slechts een stelling die ik in de komende jaren mogelijk aanpas ;)

24 IU STH... Munzer had een smalle taille... misschien toch het bewijs dat je genen de GH-gut grotendeels bepalen...

Durf me amper in te beelden hoeveel STH Ronnie niet zou pakken...

Heb nog nooit een bodybuilder gezien die harder en droger was als Andreas Munzer.
Als ie nog wat jaren geleefd had,was ie zeker uitgegroeid tot een bodybuilder die niemand meer zou vergeten, zoals Arnold en Ronnie bv.

Ik heb een posing filmpje van hem en echt zo hard en gedefienieërd zie je ze echt niet meer.

Vind het wel een tragisch einde voor de beste man,denk dat ie wel flink pijn heeft geleden met al die shit in z'n lijf.

flex170578 zei:
24 IU STH... Munzer had een smalle taille... misschien toch het bewijs dat je genen de GH-gut grotendeels bepalen...
Durf me amper in te beelden hoeveel STH Ronnie niet zou pakken...

das nog niet zoveel, er zijn wel bb'ers in amateurcircuit die al 20iu per dag nemen.
en ja de tijd van arnold namen ze dbolls als bcaa's en aminozuren.
bij elke shake 10 dbolls :p

zo zie je maar , als je echt bij de top wil horen zul je moet slikken en spuiten tot het aan je oren uitkomt.

Je hebt slikken en slikken natuurlijk. Ik denk dat er met de huidige knowhow veel efficienter en dus met lagere doseringen gewerkt kan worden.

Cossieboy zei:
Heb nog nooit een bodybuilder gezien die harder en droger was als Andreas Munzer.
Als ie nog wat jaren geleefd had,was ie zeker uitgegroeid tot een bodybuilder die niemand meer zou vergeten, zoals Arnold en Ronnie bv.
Ik heb een posing filmpje van hem en echt zo hard en gedefienieërd zie je ze echt niet meer.
Vind het wel een tragisch einde voor de beste man,denk dat ie wel flink pijn heeft geleden met al die shit in z'n lijf.
ja is echt niet normaal...zat net olympia te kijken zit die kip ook in..echt wats die gast t*ring hard...echt ongelooflijk

inVorm zei:
Je hebt slikken en slikken natuurlijk. Ik denk dat er met de huidige knowhow veel efficienter en dus met lagere doseringen gewerkt kan worden.

Tja, meer know how of niet, ik vind de BB'ers van nu gewoon buitenaardse freaks. LELIJK. Geef mij maar de old school builders. Schwarzenegger, Oliva, Draper, Nubret etc. Dat soort gasten.... Wat mij betreft kunnen Ronnie met zijn vette pens, Cutler met zijn giga-kin en Ruhl met zijn plofkop daar NOOIT aan tippen.

Class en style; dat hadden ze vroeger veel meer moet ik zeggen... :o

Roy zei:
Het is dus PER DAG he!..vind het aan de hoge kant...:)
ach kom.... :D

wel koel als je kan je zeggen dat je kuurschema is opgebouwd uit 2 keer per dag een handje dbol en andere pillen en een paar prikjes uit een paar potjes. Dat geneuzel met milligrammen de hele tijd, pure tijdsverspilling :D

He was taken to hospital. Doctors there diagnosed the bleed, but could not prevent it continuing. He was transferred to the University Clinic. At 7pm, surgeons decided to operate to stop the bleeding inside Andi's stomach. Andi came through the operation, but his problems had multiplied catastrophically. His blood was viscous and slow-moving. His potassium levels were excessively high. He had been dehydrated by the diuretics he used in the days before his last competitions. His liver was melting. A post-mortem would find that it had dissolved almost completely. Andi's body went into shock. After his liver failed, his kidneys did too. He was offered a blood transfusion, but it was too late. Andi's heart held out for a while - he had always had a big heart - but by morning Munzer had joined the ranks of the bodybuilding dead.

http://www.arnoldexposed.com/articles/dying_to_be_arnold.html

Een opgeloste lever, nog een wonder dat die kerel zo lang heeft kunnen doorgaan.

42.jpg - 95432

veel te vroeg overleden.

Maar wel zichzelf aangedaan!

Ik snap niet dat hij pas op zo'n laat tijdstip, serieuze klachten ging vertonen?! of werd dat allemaal 'onderdrukt' door zijn roidschema?!

Jezus, wat trekt die kerel een strepen zeg. Wat ie ook vrat, t werkte wel:D

al die verhalen dat je ook met anabolen een super aanleg nodig heb om zo groot te worden is volgens mij allemaal overdreven.
als je je lichaam volgooit met zoveel troep dan verandert bijna iedereen wel in een massa monster.
En zo byzonder vond ik Andreas Munzer niet.
Kan mij nog herinneren toen ik een jaar of 14 voor het eerst naar de FIBO ging (en dus echte professionele bodybuilders voor het eerst zag)
Toen zag ik Andreas ook
Ik vond hem niet mooi gespierd. zag er ook niet byzonder groot uit.
was wel onder de indruk van andere bodybuilders.

Jammer dat je geen hersenen kunt injecteren en zo te zien heeft de HGH z'n hersencellen niet echt doen vermeerderen.
Triest

ja swel waar , andreas had freaky legs enzow, maar zen armen zouden no way kunnen tippen aan andere profs, en zen rug was wel kankerdrood maar de massa lag er niet dik genoeg op, eigen schuld dikke bult.

Zo hard en gedefinieerd was ie:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En nog 1.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven