Dag jongens en meisjes..
Ik wil graag weten wat jullie van dit schema vinden. :
wk 1 200 mg deca
wk 2 200 mg deca
wk 3 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 4 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 5 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 6 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 7 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 8 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 9 nakuur
wk10 nakuur
Ik wil met dit schema over een aantal maanden beginnen ivm een blessure die weer opkomt zetten en ik eff de tijd wil nemen om te herstellen.. Was eerst de bedoeling om met een winny only kuur te gaan beginnen over een week maar dit feest gaat helaas niet door.. Dus dacht ken dr maar beter nog wat bijzetten!
Nu heb ik nog een vraag over die nakuur. Kan ik nu het beste HCG met clomid nemen? En wat is de juiste hoeveelheid ? Heb nog tijd zat om alles lekker uit te dokteren dus kritiek en tips zijn welkom !
By the way.. Dit wordt mijn 1e kuur ! En de winnies heb ik al liggen.. Dus wil ik wel graag gebruiken in de kuur..
Juus ! Dennis
Ik wil graag weten wat jullie van dit schema vinden. :
wk 1 200 mg deca
wk 2 200 mg deca
wk 3 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 4 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 5 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 6 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 7 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 8 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 9 nakuur
wk10 nakuur
Ik wil met dit schema over een aantal maanden beginnen ivm een blessure die weer opkomt zetten en ik eff de tijd wil nemen om te herstellen.. Was eerst de bedoeling om met een winny only kuur te gaan beginnen over een week maar dit feest gaat helaas niet door.. Dus dacht ken dr maar beter nog wat bijzetten!
Nu heb ik nog een vraag over die nakuur. Kan ik nu het beste HCG met clomid nemen? En wat is de juiste hoeveelheid ? Heb nog tijd zat om alles lekker uit te dokteren dus kritiek en tips zijn welkom !
By the way.. Dit wordt mijn 1e kuur ! En de winnies heb ik al liggen.. Dus wil ik wel graag gebruiken in de kuur..
Juus ! Dennis

Dus ik kan het beste een week na me laatste injectie beginnen met 4 x 2500iu hcg ? En dit om de 5 dagen doen om me test productie weer op te starten ? En dan is clomid dus niet nodig ?
Dank jullie wel !