Fitness Seller

Kuurschema goed ??

d3nnisss

Cool Novice
Waardering
0
Dag jongens en meisjes..

Ik wil graag weten wat jullie van dit schema vinden. :

wk 1 200 mg deca
wk 2 200 mg deca
wk 3 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 4 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 5 200 mg deca/30 mg winstrol ED
wk 6 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 7 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 8 200 mg deca/40 mg winstrol ED
wk 9 nakuur
wk10 nakuur

Ik wil met dit schema over een aantal maanden beginnen ivm een blessure die weer opkomt zetten en ik eff de tijd wil nemen om te herstellen.. Was eerst de bedoeling om met een winny only kuur te gaan beginnen over een week maar dit feest gaat helaas niet door.. Dus dacht ken dr maar beter nog wat bijzetten!
Nu heb ik nog een vraag over die nakuur. Kan ik nu het beste HCG met clomid nemen? En wat is de juiste hoeveelheid ? Heb nog tijd zat om alles lekker uit te dokteren dus kritiek en tips zijn welkom !
By the way.. Dit wordt mijn 1e kuur ! En de winnies heb ik al liggen.. Dus wil ik wel graag gebruiken in de kuur..

Juus ! Dennis

Ik vind de combinatie Deca/Winstrol een beetje vreemd, maar het wordt wel meer gedaan. De doseringen lijken me oke. Het enige wat ik niet goed vind is de volgorde. Je wilt Winstrol nemen aan het einde van je kuur (om harder te worden/als schep er boven op). Dat werkt op deze manier niet goed. De Winstrol werkt waarschijnlijk nog eerder dan de Deca, terwijl de Deca nog wel een tijdje zal doorwerken na week 8. Het is dan dus ook nog te vroeg voor een nakuur. Beter schuif je in ieder geval de eerste Deca op naar week 0 en stop je na week 7. Maar zelfs dan kan het beter.

de combinate deca winstrol is juist hardstikke goed bro..
Het heft eklkaars bijwerkingen een beetje op dus zal zeer goed samen werken..

Ik vind hem er prima uit zien..misschien een beetje licht, maar mijn eerste kuur was bijna precies hetzelfde..

nakuur 2 weken na je laatste deca shot mee beginnen bro..dus niet in week gelijk erna..HCG kan je erbij nemen, maar clomid alleen zal denk ik ook wel volstaan..

D.W.

dutch windmill zei:
de combinate deca winstrol is juist hardstikke goed bro..
Het heft eklkaars bijwerkingen een beetje op dus zal zeer goed samen werken..

Ik vind hem er prima uit zien..misschien een beetje licht, maar mijn eerste kuur was bijna precies hetzelfde..

nakuur 2 weken na je laatste deca shot mee beginnen bro..dus niet in week gelijk erna..HCG kan je erbij nemen, maar clomid alleen zal denk ik ook wel volstaan..

D.W.

Helemaal mee eens blij te zien dat niet iedereen gelijk zwaar wilt beginnen verstandige keuze maat. Inderdaad een vrij milde kuur maar als beginner zal je kichaam hier zeker goed op reageren. Als je een week na het stoppen met een inject hcg van 2500 begint en dit 4 x om de 5 dagen doet is dit voldoende nakuur,

succes

• Topic Starter Topic Starter
Thnx bro's

Was eff vergeten dat deca een halfwaardetijd heeft van 3 weken.. :o Dus ik kan het beste een week na me laatste injectie beginnen met 4 x 2500iu hcg ? En dit om de 5 dagen doen om me test productie weer op te starten ? En dan is clomid dus niet nodig ?
Misschien winstrol dan in week 4 starten ? en dan tot een week na de laatste injectie gebruiken?

Dennis

d3nnisss zei:
Thnx bro's

Was eff vergeten dat deca een halfwaardetijd heeft van 3 weken.. :o Dus ik kan het beste een week na me laatste injectie beginnen met 4 x 2500iu hcg ? En dit om de 5 dagen doen om me test productie weer op te starten ? En dan is clomid dus niet nodig ?
Misschien winstrol dan in week 4 starten ? en dan tot een week na de laatste injectie gebruiken?

Dennis

Ik zou de winny gelijk met de deca eindigen en een week later met de hcg beginnen

Chemical zei:
Ik zou de winny gelijk met de deca eindigen en een week later met de hcg beginnen

Dat snap ik niet helemaal. In die laatste week werkt de Deca dus door terwijl je gestopt bent met de Winstrol. Niet echt ideaal als je een beetje droog uit je kuur wilt komen...

Naar mijn idee kan je beter doorgaan met de Winstrol tot je met je nakuur begint.

Thorwulf zei:
Dat snap ik niet helemaal. In die laatste week werkt de Deca dus door terwijl je gestopt bent met de Winstrol. Niet echt ideaal als je een beetje droog uit je kuur wilt komen...

Naar mijn idee kan je beter doorgaan met de Winstrol tot je met je nakuur begint.

waaropm zou je met deca niet droog uit een kuur kunnen komen. Het vocht dat je van deca vasthoud is niet veel. der staan zat jongens op het podium die de laatste wek nog deca hebben genomen.

• Topic Starter Topic Starter
Chemical zei:

Hey geweldig ! :D Dank jullie wel !

Ik hou het zo en start dus vanaf week 10 met 4 x om de 5 dagen een injectie hcg van 2500iu

Thorwulf zei:

Nou ik hoef niet per se helemaal droog uit de kuur te komen ! Het is tegen die tijd denk ik al geen strandweer meer! Dus wordt het weer tijd om te bulken! En dat kleine beetje vocht wat ik er eventueel van vasthou zal waarschijnlijk wel weer verdwijnen

Ciao Dennis

Terug
Naar boven