MuscleMeat

Kuurschema

Daster

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten 10 media-items
Waardering
852
Lengte
1m83
Massa
85kg
Vetpercentage
9%
Een vriend van mij is begonnen met een kuur:

1.85
80 kg

Degene van wie hij het spul heeft heeft een schema in elkaar gezet ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. En wat hij kan verwachten.

week 1 : 1 ml deca, 10mg dbol
week 2 : 2 ml deca, 20mg dbol
week 3 : 2 ml deca, 20mg dbol, 1ml primo
week 4 : 2 ml deca, 20mg dbol, 1ml primo
week 5 : 20mg dbol, 1ml primo
week 6 : 1 ml deca, 10mg dbol

Verder had hij nog twee ampullen met iets 'om de zaadproductie weer op gang te brengen'.

edit: vergeten er bij te vermelden, de vermeldde dbol is elke dag in die week. de injecties zijn maar één keer in die week.

Laatst bewerkt:
Zou die Extra zaad ampul wel eens willen proberen :cool:

Primo eruit

Deca over de gehele kuur gelijk in jouw geval 200mg

Test erin, Test ena op 250mg/week

Kickof met d-bol 20mg/dag over 4 weken

En de kuur 8 weken laten duren,

Van die zaadproductie= hcg waarschijnlijk! vanaf week 3 500 ui/week, als het al nodig is ?

nakuur?

Zie clomid/nolva-schema

KLaar nu aan jouw

:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Daster zei:
Een vriend van mij is begonnen met een kuur:

1.85
80 kg

Degene van wie hij het spul heeft heeft een schema in elkaar gezet ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. En wat hij kan verwachten.

week 1 : 1 ml deca, 10mg dbol
week 2 : 2 ml deca, 20mg dbol
week 3 : 2 ml deca, 20mg dbol, 1ml primo
week 4 : 2 ml deca, 20mg dbol, 1ml primo
week 5 : 20mg dbol, 1ml primo
week 6 : 1 ml deca, 10mg dbol

Verder had hij nog twee ampullen met iets 'om de zaadproductie weer op gang te brengen'.

edit: vergeten er bij te vermelden, de vermeldde dbol is elke dag in die week. de injecties zijn maar één keer in die week.

Sorry maar ik vind 't een erg rare kuur.
Op en afbouwen ???
Deca en primo stacken ???
Deca maar 6 weken ???
't Is in elk geval te hopen dat je vriend er meer vanaf weet als je niet met HCG bekent bent :o

En de clomid en nolva mis ik ook.

• Topic Starter Topic Starter
ja ik weet het. hij kon er opeens aan komen en gedraagt zich nu als een klein kind dat niet kan wachten tot hij zn cadeautje kan openmaken...
ik zal hem dit eens laten lezen en dan aan hem de keus, want het is mijn lichaam niet.

In ieder geval bedankt voor jullie advies.

Volg Richman zijn advies,verder snap ik het nut niet van om HCG te gebruiken tijdens DIE kuur.Kzou het enkel gebruiken bij veel zwaardere kuren.Iets wat je niet echt nodig hebt laat dat zijn,je pomp tenslotte al genoeg in je lijf.
Maar dat is mijn gedacht erover.
Als dat zijn 1ste kuur is,kan je eventueel de d-boll ook eruit laten en gewoon de deca stacken met Test,ga je ook al lekker op hoor.
En natuurlijk nakuren!!

Jeof

Terug
Naar boven